Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyisin ylipäätään kitistään kaikesta?

Vierailija
30.06.2014 |

Miksi nykyajan yhteiskunta on kaikenlaisia kitisijöitä täynnä? Eikö teillä kitisijöillä muuta tekemistä ole, kun esim. kytätä toisten tupakointia? Ihan oikeasti, hankkikaa elämä itsellenne. On sitä ennenkin pärjätty, ilman mitään älyttömiä sääntöjä ja kitinöitä. Itse olen tupakoimaton.

Sitä paitsi kitisijä, onko tullut mieleesi että saatat sortua joskus jopa itse tupakoimaan tai jotain muuta, jota tällä hetkellä paheksut? Tulevaisuudestaan ei kukaan ihan tarkkaan voi mitenkään tietää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on muodikasta olla HOMO.

Vierailija
2/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen voi aika tarkkaan tietää, että jos ei ole esim. 3-kymppiseksi mennessä alkanut polttaa niin ei alakaan. Ne alottamisen syyt kun tuppaa olemaan aika lapsellisia. Vai meinaatko että tässä ihan huomaamattani alkaisi yhtäkkiä nikotiini himottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kitisee styroxinen kylmälaukku teltassa. Tulen hulluksi, jos yritän nukkua siellä, kun se laukku kitisee enkä saa unen päästä kiinni.

Vierailija
4/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:07"]No kyllä sen voi aika tarkkaan tietää, että jos ei ole esim. 3-kymppiseksi mennessä alkanut polttaa niin ei alakaan. Ne alottamisen syyt kun tuppaa olemaan aika lapsellisia. Vai meinaatko että tässä ihan huomaamattani alkaisi yhtäkkiä nikotiini himottaa?

[/quote]

Tuskinpa kukaan suunnittelee alkoholistiksikaan ryhtymistä etukäteen.

Ap.

Vierailija
5/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti kun aina sataa!

Vierailija
7/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon pimputusta kuuluu meidän yläkerrasta aika usein. Siinähän pimputtaa.

Vierailija
8/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:10"]Minulla kitisee styroxinen kylmälaukku teltassa. Tulen hulluksi, jos yritän nukkua siellä, kun se laukku kitisee enkä saa unen päästä kiinni.

[/quote]

Vie se kauemmas pois teltasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme