Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paljon jos maksan netistä ja omasta sekä teinien puhelinliittymistä telialle 350€/kk?

Vierailija
29.06.2021 |

Pitää olla netti puhelimessa, mutta varsinaisia puheluha on alle 3 min kuussa. Ei spotifyta tai muita palveluja, ainoastaan 5g.
Netti on max 50 M

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan niin Max. 20€/lärvi kun kilpailuttaa. Mulla kaksi rajatonta 34,80 sis tabletin kytkyn vuoden loppuun.

Vierailija
22/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin kallis? 

Meillä on yhdellä teinillä Elisan latausliittymä (14,90/kk, sis rajattoman netin oisko ollut 50 tai 100 mbit ja 5000 min puheluita ja 5000 kpl tekstareita). Riittää oikein hyvin, kun oikeastaan pelkkää nettiä tarvii. Kotona on 100 megan netti 30e/kk, toisella teinillä puhelinlasku 25e/kk (tää on rajaton kaikki) ja mun puhelinlasku 17e/kk. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millään liittymäkuluilla ei päästä noihin summiin, mutta trolliksi paljastaa viimeistään tuo "pitäisi kilpailuttaa"

Olen yrittänyt, mutta minulla on maksuhäiriömerkintä.

Ap

Miten maksuhäiriömerkintä estää kilpailuttamisen?

Vierailija
24/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene edes vuodessa noin paljoa.

t. vanhemmat ja kaksi teiniä

Vierailija
25/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä wifi 14,90/kk ja jokaisen kolmen rajaton mobiililiittymä 19,90€/kk/kpl

Melkein sama mutta 16.90 /mobiililiittymä Telia. Sain vielä lahjakortteja kun en siirtynyt Elisalle samaan hintaan.

Vierailija
26/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millään liittymäkuluilla ei päästä noihin summiin, mutta trolliksi paljastaa viimeistään tuo "pitäisi kilpailuttaa"

Ap

Ei pysty tekemään uutta sopimusta jos luottotiedot eivät ole kunnossa.

Vierailija
27/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat maksaa noin paljon kun kerran on varaa. Minulla ei ole varaa tuollaiseen.

Vierailija
28/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4200 euroa vuodessa?

Wuuuuut😮???

Holy cow mikä hinta!!

Vierailija
29/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun matkapuhelinlasku on 173€ ja risat

Ap

Soittelet sitten varmaan paljon palvelunumeroihin.

Muutoin tollaista laskua ei voi nykyhinnoilla saada aikaiseksi, vaikka olisikin minuuttivelotteinen liittymä.

Vierailija
30/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollaisella rahankäytöllä kenelle tahansa tulee maksuhäiriö.

Vierailija
31/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Estää siten, että uuden sopimuksen avatessaan joutuu maksamaan vakuusmaksun joka on muutaman satasen. Tämä siis kaikista liittymistä. Vakuusmaksua ei välttämättä tule olemassa olevalle asiakkaalle, joten vaihtoehtona on siirtää yksi liittymä, ja sen jälkeen kuukauden päästä muutkin liittymät. Tietenkin telialtakin löytyy samanhintaiset liittymät kuin muilta firmoilta, joten ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen. Ap tapauksessa ongelmana on hänen oma tyhmyys ja saamattomuus, ehkä jopa porvoolaisuus.

Vierailija
32/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika heikko yritys. Lues tuolta: https://www.kuluttajaliitto.fi/materiaalit/puhelin-ja-laajakaistaliitty…

Vierailija
33/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ainakin telialta minulle sanottiin kun otin yhteyttä ja pyysin saada pienemmät paketit, että ne pitää kilpailuttaa. Toimii kuulemma niin että kun kilpailevan operaattorin myyjä ottaa yhteyttä teliaan vaihtaskseen liittymät oman firmansa alle, tekee telia vastatarjouksen, joka on siis yhtä halpa kuin kilpailevalla operaattorilla.

Noh, koetin toimia näin, ja dna:n myyjä oli ensin innoissaan tästä, mutta kun asian piti edetä, ei myyjästä kuulunut enää sanaakaan. Ei ole luottotiedot kunnossa, ei voi myydä liittymiä.

Vierailija
34/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikakallista! Mulla on kolmekymppiä,hiukan alle,netti ja puheluista maksan vähän,on ikäänkuin nettiliittymä DNA:lla. Käytin prepaidia, saunalahden,ihan netin takia mutta sitten nostivat hintoja ja sain halvemmalla. Ja miks tekstiviestejä,koska whatsapp on ilmainen? Kysy dna. DNA Jämpti kympin kuussa!

Hullua maksaa puheluista kun lapset eivät edes puhu puhelimessa.

Maksa takuumaksu niin saat sen liittymän,kaverikin sai vaikka on merkinnät. EN muista summaa.

Vierailija
35/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ihme jos kaikki kulutustottumuksesi on samaa luokkaa.

Vierailija
36/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa 15€/vuosi. ja hyvin pärjännyt.

Vierailija
37/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ainakin telialta minulle sanottiin kun otin yhteyttä ja pyysin saada pienemmät paketit, että ne pitää kilpailuttaa. Toimii kuulemma niin että kun kilpailevan operaattorin myyjä ottaa yhteyttä teliaan vaihtaskseen liittymät oman firmansa alle, tekee telia vastatarjouksen, joka on siis yhtä halpa kuin kilpailevalla operaattorilla.

Noh, koetin toimia näin, ja dna:n myyjä oli ensin innoissaan tästä, mutta kun asian piti edetä, ei myyjästä kuulunut enää sanaakaan. Ei ole luottotiedot kunnossa, ei voi myydä liittymiä.

Kyllä voi ilman kilpailutustakin vaihtaa halvempaan liittymään, jos sellaisia on myynnissä.

Vierailija
38/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hommaa liittymät sellaisen nimiin jolla ei ole maksuhäiriömerkintää. Liittymän haltijalla voi silti olla merkintä

Aika kallista on, maksan itse kolmesta liittymästä ja netistä yhteensä jotain 90 euroa maksimissaan kuussa. (summa vaihtelee palvelunumeroihin soittojen määrästä)  Puhelinliittymät rajattomia ja ihan kohtuunopsa netti myös. Telialla 

Vierailija
40/43 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti Huoleton 200M:n normaalihinta on 31.90 euroa kuussa. 31.90 x 4 = 127.60 euroa. Eli 350 euroa kuussa on aivan järjetön hinta.