Onko paljon jos maksan netistä ja omasta sekä teinien puhelinliittymistä telialle 350€/kk?
Pitää olla netti puhelimessa, mutta varsinaisia puheluha on alle 3 min kuussa. Ei spotifyta tai muita palveluja, ainoastaan 5g.
Netti on max 50 M
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kauhean hintaista
Minustakin. Puhepaketteja ei saa halvemmaksi, koska ne pitäisi kilpailuttaa.
Mun puhelinliittymä maksaa 20e. Neljälle tuo tekisi 80e/kk. Onko tuossa sun summassa laitteiden osamaksuja mukana?
No on paljon. Maksan jotain 90eur/ kk kolmesta liittymästä, joissa rajaton nopea netti, rajattomat puhelut ja viestit ja liittymien lisäksi yksi nettimokkula vielä tabletissa.
Meillä wifi 14,90/kk ja jokaisen kolmen rajaton mobiililiittymä 19,90€/kk/kpl
Tosi kallis. Minulla on oma, kaksi teiniä ja Elisa Viihde 100€. 4g on.
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelinliittymä maksaa 20e. Neljälle tuo tekisi 80e/kk. Onko tuossa sun summassa laitteiden osamaksuja mukana?
Ei ole, pelkät liittymät vain.
On törkeä hinta.
Meillä perheen (4henk.) Puhelinliittymät(rajaton paketit)ja kiinteä netti yhteensä 82e/kk.
No millään liittymäkuluilla ei päästä noihin summiin, mutta trolliksi paljastaa viimeistään tuo "pitäisi kilpailuttaa"
Noi on ihan tavallisia hintoja Porvoossa.
Paljonko alle 350 e/kk?
Meillä maksut ovat alle 50 e/kk joka sekin on alle 350 e/kk. AIKA PALJON ALLE 350e/kk
Minun matkapuhelinlasku on 173€ ja risat
Ap
Mulla sama muuten mutta 5 ilmasta tekstaria
Moista maksan max 13e kuukaudessa, kotona sitten moin rajaton liittymä nettisurffailuun.
Ainoastaan 5g :)
Ja 350€/kk interneteistä. Taidatte olla joko helvet*n rikkaita tai helvet*n tyhmiä
Mitkä liittymät maksavat melkein satasen kappale kuukaudessa? Meillä on alle 30 per nenä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko alle 350 e/kk?
Meillä maksut ovat alle 50 e/kk joka sekin on alle 350 e/kk. AIKA PALJON ALLE 350e/kk
Lisään vielä että teleyhtiö palauttaa meille kaikki liittymämaksuihin menevät kulut ja ylikin 3kk- puolen vuoden välein. Hyvä diili, sanoisin
Vierailija kirjoitti:
No millään liittymäkuluilla ei päästä noihin summiin, mutta trolliksi paljastaa viimeistään tuo "pitäisi kilpailuttaa"
Olen yrittänyt, mutta minulla on maksuhäiriömerkintä.
Ap
Teinejä on 3