Mies kieltää suihkussa käynnin??
Mies kielsi multa tänään suihkussa käynnin.Mulla pitkä vaalea tukka ja sen laittoon menee n.30 min suihkun jälkeen,pesin siis hiukset viimeksi torstaina.Sanoin vielä miehellä että kun on menkatkin pitäis päästä suihkuun.Onko tämä teistä normaalia? Vai olenko tosiaan tossun alla? Minusta miehen käytös on aivan pimeää,onkohan täysin terve enää? Sanoi,että jos menen suihkuun saan maksaa seuraavan sähkölaskun...Olen siis suihkussa 10-15 min 2krt viikossa.
Kommentit (76)
Ilmeisesti hän on se, joka maksaa laskut teidän taloudessa? Ei se silti oikeuta tuollaiseen, jos hän on siihen järjestelyyn suostunut. Mielummin asuisin yksin kuin kyselisin lupaa normaaliin elämiseen. Asunkin yksin ja voin suositella.
What?
Provo?
Toivotaan.
jos ei niin lähde kävelemään.
Maksa se sähkölasku, niin sillähän tuosta pääset. Minä en jäisi kyllä enää katselemaan tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:32"]
Jos elät täysin miehen siivellä sillä on oikeus kieltää. Itsenäisty!
[/quote]
Miten voitte yläpeukuttaa tätä? Ei ole oikeutta kieltää peseytymästä!
No ei meilläkään saa kukaan käydä päivittäin, eivätkä lapsetkaan edes joka toinen päivä, ovat liian kauankin.
...mutta heikkolahjaisuutesi estää sinua ottamasta avioeroa....
mene pimeässä ja maksa vesilasku?
Kyllä tää on ihan tosi juttu.Mies tosiaan maksaa sähkölaskun joka aika iso omakotitalossa 300-400 €/kk.Olen tässä katsellut vuokrakämppiä aamusta saakka.Omistetaan siis tää talo puoliksi.Kaipaan tosiaan yksin asumista,tää alkaa mennä liian pitkälle!! Ei olla puoleen vuoteen edes nukuttu samassa huoneessa.
Ap
Osallistutko talon kuluihin? Elätkö miehen siivellä?
Pese nyt ainakin alapääs vaikka bideellä vessakäynnin yhteydessä. Mulla ei tulis mitään yhteiselosta tollasen miehen kanssa. Meillä jokainen saa käydä suihkussa koska itse haluaa, välillä tulee käytyä parkin kertaa päivässä, jos hikoillut ym. Ja saunassakin käydään koska huvittaa. Eilenkin mies kävi aamulla saunassa, muut emme jaksaneet ja menimme koko perheen voimin illalla udestaan. Eli mun mielestä muutenkin ärsyttävää, että sauna pitäis lämmittää vain kerran viikossa ja suihkussa joka toinen päivä jne.
Mies on vihainen kun et maksa mitään etkä anna pimppiä. Hän kostaa näin. Maksa vaikka vähän sähkölaskusta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:57"]Pese nyt ainakin alapääs vaikka bideellä vessakäynnin yhteydessä. Mulla ei tulis mitään yhteiselosta tollasen miehen kanssa. Meillä jokainen saa käydä suihkussa koska itse haluaa, välillä tulee käytyä parkin kertaa päivässä, jos hikoillut ym. Ja saunassakin käydään koska huvittaa. Eilenkin mies kävi aamulla saunassa, muut emme jaksaneet ja menimme koko perheen voimin illalla udestaan. Eli mun mielestä muutenkin ärsyttävää, että sauna pitäis lämmittää vain kerran viikossa ja suihkussa joka toinen päivä jne.
[/quote]Jus mies ei maksaisi mitään kuluja ja nukkuisi eri huoneessa ja kävisi päivittäin suihkussa.
En elä toisen siivellä.Ostan kotiin ruuat,maksan kaikki omat kuluni esim,autoon liittyvät.Voisikohan miehen käytös johtua sen työttömyydestä,olen koulutetumpi kuin mieheni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:06"]
En elä toisen siivellä.Ostan kotiin ruuat,maksan kaikki omat kuluni esim,autoon liittyvät.Voisikohan miehen käytös johtua sen työttömyydestä,olen koulutetumpi kuin mieheni.
Ap
[/quote]
Älä osta enää miehelle ruokaa, osta vain itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:51"]
Mies kielsi multa tänään suihkussa käynnin.Mulla pitkä vaalea tukka ja sen laittoon menee n.30 min suihkun jälkeen,pesin siis hiukset viimeksi torstaina.Sanoin vielä miehellä että kun on menkatkin pitäis päästä suihkuun.Onko tämä teistä normaalia? Vai olenko tosiaan tossun alla? Minusta miehen käytös on aivan pimeää,onkohan täysin terve enää? Sanoi,että jos menen suihkuun saan maksaa seuraavan sähkölaskun...Olen siis suihkussa 10-15 min 2krt viikossa.
[/quote]
Siis ei kai sulla ole koko tuon vartin ajan suihku päällä??? Jos näin, niin kulutat noin 200 litraa vettä yhdellä suihkukäynnillä, josta iso osa lämmitettyä vettä! Sen sijaan, että miehesi rajoittaa suihkussa käyntejä, hänen pitäisi rajoittaa veden määrää, per suihkussakäynti, tai pitää sinulle tiukka oppitunti suihkussakäynnistä ja veden käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:06"]En elä toisen siivellä.Ostan kotiin ruuat,maksan kaikki omat kuluni esim,autoon liittyvät.Voisikohan miehen käytös johtua sen työttömyydestä,olen koulutetumpi kuin mieheni.
Ap
[/quote]Sitten menet suihkuun vain. Et kysele etkä ilmottele mitään. Menet vain tyynenrauhallisesti suihkuun. Jos mies raivostuu. Sanot vain, minä toimin näin. Peseytyykö mies?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:57"]Pese nyt ainakin alapääs vaikka bideellä vessakäynnin yhteydessä. Mulla ei tulis mitään yhteiselosta tollasen miehen kanssa. Meillä jokainen saa käydä suihkussa koska itse haluaa, välillä tulee käytyä parkin kertaa päivässä, jos hikoillut ym. Ja saunassakin käydään koska huvittaa. Eilenkin mies kävi aamulla saunassa, muut emme jaksaneet ja menimme koko perheen voimin illalla udestaan. Eli mun mielestä muutenkin ärsyttävää, että sauna pitäis lämmittää vain kerran viikossa ja suihkussa joka toinen päivä jne.
[/quote]Jus mies ei maksaisi mitään kuluja ja nukkuisi eri huoneessa ja kävisi päivittäin suihkussa.
[/quote]?? Kyllä jokainen nyt varmaan jotain rahaa jostain saa, samahan se ketä maksaa minkäkin laskun, jos kuitenkin yhteisestä taloudesta molemmat pitää rahallisesti huolta? Kyllä munkin mies maksaa sähkölaskumme, minä muita laskuja. Pitäiskö mennä niin, että mies maksaa sähkön ja vain hän saa käyttää, ja minä maksan ruuat ja vain minä saan syödä. Perheenä tässä eletään, eihän ne lapsetkaan maksa sähköä/vettä ja silti saavat päivittäin läträtä suihkussa.
Vai eikö ap osallistu millään tavoin mihinkään menoihin? Ap?
T.nro 16
"En elä toisen siivellä.Ostan kotiin ruuat,maksan kaikki omat kuluni esim,autoon liittyvät.Voisikohan miehen käytös johtua sen työttömyydestä,olen koulutetumpi kuin mieheni.
Ap"""
Tämähän selvensi kaiken. Olet hyvän psykiatrin tarpeessa.
Sanot miehelle, että laitatte kaikki kulut puoliksi, ehkä sitten tajuaa kuinka paljon sulla menee ruokiin tm.muihin juttuihin. Siis yhteiset laskut ja ruokamenot puoliksi.
Jos elät täysin miehen siivellä sillä on oikeus kieltää. Itsenäisty!