Mies kieltää suihkussa käynnin??
Mies kielsi multa tänään suihkussa käynnin.Mulla pitkä vaalea tukka ja sen laittoon menee n.30 min suihkun jälkeen,pesin siis hiukset viimeksi torstaina.Sanoin vielä miehellä että kun on menkatkin pitäis päästä suihkuun.Onko tämä teistä normaalia? Vai olenko tosiaan tossun alla? Minusta miehen käytös on aivan pimeää,onkohan täysin terve enää? Sanoi,että jos menen suihkuun saan maksaa seuraavan sähkölaskun...Olen siis suihkussa 10-15 min 2krt viikossa.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:10"]
Kuinka usein ukkosi peseytyy? Joka toinen viikkoko?
[/quote]
Ukkoni ja minä saunomme 2 kertaa viikossa. Muina päivinä käymme suihkussa. Kalsarit hän vaihtaa joka kerta, puhas on, ei valittamista :)
Niitä beduiineja oon miettiny, ku ne peseytyy hiekalla. Että eikö se hankaa, kun menee pimppiin!?! Tyytyväisen näköisiä olivat kuitenkin :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:40"]
Mies on aivan raivon partaalla kun luin sille teidän tekstejä,toivottavasti tajuaa miten tyhmä on ollu..Oma asunto kuitenkin hakusessa.Mies itse käy kerran viikossa suihkussa ja vaihtaa silloin kalsarit ainoastaan..joten seksiin en ole suostunut pitkiin aikoihin.
Ap
[/quote]
Hyi saatana. Ei voi olla. Pihalle tuollainen pihi saasta. Oksennus. Sano miehellesi myös, että tuskin saa uutta naista ennen kuin lopettaa a) määräilyn, b) sairaan pihiytensä ja c) alkaa peseytymään kuten ihmisten kuuluu.
Tämän täytyy olla provo.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:53"]
aika kallista?
meillä käydään lähes päivittäin suihkussa,2kertaa viikossa saunassa,lasten kakkapyllyt pestää ym. normi elämää ok talosssa.
toukokuun sähkölasku 121€ sähkölämmitteisessä ok talossa.
huhti-toukokuun vesilasku 117€
[/quote]
Ap:n mainitsemat laskut viittaavat vanhaan omakotitaloon. Meillä suunnilleen samat 50-luvun rintamamiestalossa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:40"]
Mies itse käy kerran viikossa suihkussa ja vaihtaa silloin kalsarit ainoastaan...
Ap
[/quote]
No hyi helevetti!
Joo,ei tää mikään provo ole,mies mököttää ja katsoo jalkapalloa.Sanoi äsken,että asu vaikka siellä suihkukopissa kun hoidat sähkölaskut.Meidän talo rakennettu v.1974 ollaan viisi vuotta pian asuttu.Tänään just pesin pyykit,mieheltä yhet kalsarit ja multa viidet pikkarit siis viikon ajalta!Ikäeroa kyllä löytyy ,minä 83 syntynyt mies 61.
Arvelen, että suhteenne on jo muutenkin kariutumassa. Nyt vaan vetelette tällaisia joutavuuksia syiksi. Tässähän ei tule esille kuin toisen näkökulma.
Jos miehesi alentuisi kertomaan, voisi tilanne olla vaikkapa seuraavanlainen: Teillä on velkaa ja pitäisi säästää. Mies on huomauttanut suihkun ollessa tolkuttoman pitkään auki. Naiset useinkin syyllistyvät ihan älyttömään veden tuhlaukseen. Lisäksi hän joutuu odottamaan sinua, kun olette lähdössä. Tukkasi laittaminen ja meikkauspuuhat kestävät pitkään ja hän vaan odottaa. Saatat olla ylpeä, kun olet miestäsi paljon nuorempi ja haluat jotenkin mollata häntä. Onneksi teillä ei taida olla lapsia, joten miksi jatkaisitte yhdessä? Löytänette kumpikin sopivamman puolison aikanaan. Sitten olette onnellisempia omilla tahoillanne.
En koskaan usko asioita vain toisen osapuolen kertomana!
P.S. Miksi ylipäätään aloitit suhteen pihin ja epäsiistin miehen kanssa???
miten sähkölasku liittyy mitenkään vesilaskuun?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:06"]
En elä toisen siivellä.Ostan kotiin ruuat,maksan kaikki omat kuluni esim,autoon liittyvät.Voisikohan miehen käytös johtua sen työttömyydestä,olen koulutetumpi kuin mieheni.
Ap
[/quote]
Älä osta enää miehelle ruokaa, osta vain itsellesi.
[/quote]
näin just. Ei ruokaa kun ei sähöä sinulle. Sairas kuvio, mutta oikeudenmukainen!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:19"]miten sähkölasku liittyy mitenkään vesilaskuun?[/quote]
No voihan sylvesteri! Ei ole miehen kysymys tämä, eikä kaksisen naisenkaan! Kuulehan, se VESI kun lämmitetään SÄHKÖLLÄ, niin kuluu sekä vettä, että sähköä! Did you understand?
Meillä on siis kuumavesivaraaja joka lämmittää kaivosta tulevan veden.Kaivo on oma,itse vedestä ei ole mitään kuluja.Mieheni ei aluksi ollut pihi tai epäsiisti,nyt siis viime vuoden aikana alkanut olemaan todella hankala.Lähtisin samantien mutta asunto pitää laittaa myyntiin koska puoliksi omistetaan.
Ap.
Tönö myyntiin vaan ja kumpikin omiin suuntiin. On kyllä erittäin hyvä tilanne, kun ei oo mukuloita itkemässä! :D Tai no, riippuu paikkakunnasta, talot eivät mee kaupaksi ees pilkkahinnalla. Paitsi pääkaupunkiseudulla :(
Selvästikään teillä ei nykyinen kulujen jakaminen toimi.Mitäs jos vaihdatte osia?Mies ostakoon ruuat(näkee sitten kuinka paljon sinulla on mennyt rahaa tähän asti)ja sinä maksat sähköstä(jolloin voit suihkutella sydämesi kyllyydestä?)Tosin sen verran urpon oloinen mies,että oman asunnon hankkiminen lienee viisainta.
Voi myös viitata alkaviin mt-ongelmiin jos muuttuu persoonaltaan kovin äkkiä ja laiminlyö oman hygieniansa.
Hyi saasta, en itse ikinä harrastaisi seksiä likaisen, haisevan 50-vuotiaan kanssa. Mieti mitä juustoa löytyy sieltä esinahan alta :(
Tässä tulee niin rautainen neuvo, että minä todella haluan nähdä ne perustelut, joilla aloittaja tämän tyrmää: maksa sinä tästä lähtien kaikki sähkölaskut, ja mies maksaa puolestaan ruokalaskut.
Tästä sinun ei tarvitse neuvotella miehesi kanssa, ilmoitat vaan päätöksen ja sillä selvä. Silloin sinä saat pitää lattialämmitystä päällä mieli määrin, ja käydä suihkussa milloin haluat, ja teillä on yksi riidan aihe vähemmän.
Mies menettää monta keinoa hallita ja alistaa sinua, siksi ei halua suostua, mutta kokeilkaa edes yksi ainoa kuukausi! Sitä paitsi ruokaan menee yleensä paljon enemmän rahaa kuin sähköön.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:34"]
Meillä on siis kuumavesivaraaja joka lämmittää kaivosta tulevan veden.Kaivo on oma,itse vedestä ei ole mitään kuluja.Mieheni ei aluksi ollut pihi tai epäsiisti,nyt siis viime vuoden aikana alkanut olemaan todella hankala.Lähtisin samantien mutta asunto pitää laittaa myyntiin koska puoliksi omistetaan.
Ap.
[/quote]
Eipä sitten mitään ongelmaa, ilmoita iloisesti miehellesi, että sinä alatkin tästä lähtien käymään kylmässä suihkussa! Se tekee oikein hyvää hiuksillesikin. Lasket vaan sen verran lämmintä johonkin vatiin, että saat kunnolla huuhdeltua shampoot ja saippuat.
Jos tarkoituksesi on tehdä hyvää provoa, varo liioittelua!
hehheh. Pitää kysyä ukolta lupa mennä suihkuun? Enpä moista ole ennen kuullut. Enkä juttua usko.
Hullu ukko sulla. Onko se pervo, joka tykkää haisevista, suttusista naisista?
Miten sinä voit olla tuollaisen kanssa päivääkään? Meillä kyllä sekä mies että minä käydään suihkussa joka päivä, vaikka en hiuksia pese kuin pari kertaa viikossa.
Oletko ihan tosissasi että et pese itseäsi kuin 2 kertaa viikossa, ja mies vielä kieltää senkin? Etkö haise ihan kauhealta, eihän dödökään yli kahta vuorokautta toimi..
Et oo tosissas? Mä käyn joka päivä suihkussa ja pesen pitkät hiukseni.
Ap, onko tämä totta?
Ei voi ymmärtää.
Tv. Mies