Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltää suihkussa käynnin??

Vierailija
29.06.2014 |

Mies kielsi multa tänään suihkussa käynnin.Mulla pitkä vaalea tukka ja sen laittoon menee n.30 min suihkun jälkeen,pesin siis hiukset viimeksi torstaina.Sanoin vielä miehellä että kun on menkatkin pitäis päästä suihkuun.Onko tämä teistä normaalia? Vai olenko tosiaan tossun alla? Minusta miehen käytös on aivan pimeää,onkohan täysin terve enää? Sanoi,että jos menen suihkuun saan maksaa seuraavan sähkölaskun...Olen siis suihkussa 10-15 min 2krt viikossa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalielämää ei saa rajoittaa

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:32"]

Jos elät täysin miehen siivellä sillä on oikeus kieltää. Itsenäisty!

[/quote]

Vierailija
42/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:51"]

Mies kielsi multa tänään suihkussa käynnin.Mulla pitkä vaalea tukka ja sen laittoon menee n.30 min suihkun jälkeen,pesin siis hiukset viimeksi torstaina.Sanoin vielä miehellä että kun on menkatkin pitäis päästä suihkuun.Onko tämä teistä normaalia? Vai olenko tosiaan tossun alla? Minusta miehen käytös on aivan pimeää,onkohan täysin terve enää? Sanoi,että jos menen suihkuun saan maksaa seuraavan sähkölaskun...Olen siis suihkussa 10-15 min 2krt viikossa.

[/quote]

Menet suihkuun silloin kuin haluat ja maksat sähkölaskun,jos miehen mielestä suihkussa käyminen on rahasta kiinni.Itse en todellakaan antaisi jonkun muun päättää henkilökohtaiseta hygienisastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uskomattomalta, mutta tällaisia oikeasti on. Ystäväni mies soitti minulle, kun heillä oli seurustelua takana ehkä vuosi, vasta muutama kuukausi, kysyäkseen,että kuinka monta palaa vessapaperia käytän kakalla käydessäni. Hänen mielestään kaksi palaa olisi riittävä, mutta ystäväni käytti enemmän.

Menivät jopa naimisiin ja saivat lapsia, mutta sairaalloinen kontrollointi jatkui koko liiton ajan.

Vierailija
44/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, meillä onneks vesi kuuluu vuokran hintaan

Vierailija
45/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:16"]

Kuulostaa uskomattomalta, mutta tällaisia oikeasti on. Ystäväni mies soitti minulle, kun heillä oli seurustelua takana ehkä vuosi, vasta muutama kuukausi, kysyäkseen,että kuinka monta palaa vessapaperia käytän kakalla käydessäni. Hänen mielestään kaksi palaa olisi riittävä, mutta ystäväni käytti enemmän.

Menivät jopa naimisiin ja saivat lapsia, mutta sairaalloinen kontrollointi jatkui koko liiton ajan.

[/quote]

Sääli ystävääsi,ja varmasti oikea ongelma,mutta vähän hymyilyttää tuo vessapaperipalojen laskeminen. Jotenkin ymmärtää,että jos rahasta on tiukkaa,säästetään missä voidaan,mutta tuollainen on jo kieroutunutta(niin kuin ap:n suihkukieltokin.) Alan arvostaa omaa,suurpiirteistä miestäni ihan uudella tavalla! :) Ja ap,vuokra-asunnon etsiminen sinun tilanteessassi on ehdottomasti järkevintä.

Vierailija
46/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sähkölämmitys, niin ymmärrän, että veden lämmitys maksaa, mutta suihkun pituutta voi tällöin lyhentää. Vai tarkoittiko ap, että kun hiusten laittoon menee suihkun jälkeen puoli tuntia, niin se on se ongelma? Miksi se mainittiin muuten vaan?

Vierailija
47/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt jotain, te vain asutte yhdessä ilman suhdetta. Jos mies haluaisi jo tuoda uuden naisensa taloon ja sinä olet tiellä. Hänellä ei ole varaa ostaa sinun puolikastasi, koska huljaat niin paljon vettä.

Vierailija
48/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi, että hänellä on pitkä vaalea tukka. Annas kun arvaan, mies ei anna sitä leikata lyhyeksi? Lyhyen tukan saa nopeammin ja pienemmällä vesimäärällä puhtaaksi kuin pitkän tukan.

Miehet aina vaatii, että naisella pitää olla pitkät, hyvin hoidetut hiukset, karvat veks muualta, meikit naamassa, manikyyrit ja pedikyyrit hoidettuna sekä viimeisen päälle sexyt vaatteet korkokenkineen päivineen. Silti ulkonäön ylläpitoon ei saisi kulua aikaa eikä varsinkaan rahaa. Ei se nätti ulkonäkö itsestään ja ilmaiseksi tule!

Vierailija
49/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tosiaan harmittaa kun suihkun jälkeen föönaan ja laitan hiuksiin rullat.Suhteen alkaessa sanoi ihastuneensa hiuksiini nyt hiukseni ilmeisesti harmittavat häntä.Pohdinkin tässä että sen kahdella entisellä muijalla onkin lyhyet/kynityt hiukset.

Vierailija
50/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 ap.

Vierailija
51/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta on todella omituista, että sinä et maksa omaa osuuttasi yhteisistä kuluistanne. Luulisi, että sähkölaskun maksaminen omalta osaltasi helpottaisi kovasti elämääsi.

Muuten olisi mennyt provo-piikkiin, mutta tuo sähkölasku oli hyvä veto. Eihän nyt av-mammalla ole semmoiseen rahaa, kun pitää olla merkkilaukku, kampaajalle ja kosmetologillekin menee niin julmasti rahaa .

Totta sekin, että jos veden hinta on kovin hirmuinen, kannattaisi mieluummin hankkia pesuvati veden säästämiseksi kuin pihistää 'sähkölaskun' vuoksi suihkussakäyntikerroissa.

Vierailija
52/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:48"]

Miestä tosiaan harmittaa kun suihkun jälkeen föönaan ja laitan hiuksiin rullat.Suhteen alkaessa sanoi ihastuneensa hiuksiini nyt hiukseni ilmeisesti harmittavat häntä.Pohdinkin tässä että sen kahdella entisellä muijalla onkin lyhyet/kynityt hiukset.

[/quote]

Nyt sitten tiedät syyn, miksi heillä oli kynityt hiukset kun seurustelivat sen miehen kanssa pitempään.

Vierailija
53/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat maksaa suihkussa käynnistä todellisen hinnan mukaan, se on melko tarkkaan 2,5 kWh/5 min. Vettä menee samassa ajassa noin 50 litraa. Voit tarkistaa hinnat omista sähkö ja vesilaskuista. Pyöreästi tuo on 25 centtiä 5 minuutilta, jos suihkuttelet 15 minuuttia kerrallaan, tulee siitä 75 c. Käytännössä kahteen kertaan viikossa kuukaudelta jäisi maksettavaa noin 7,5 €.

Suurimman osan teidän sähkölaskusta syntyy talviajan lämmityksestä. Tuosta hinnasta näkee, että lämmitys on suorasähkö. Voit vihjata hänelle, että ihan ilmalämpöpumppukin jo säästäisi melkoisesti.

Vierailija
54/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan sähkölämmitys.Mites kun mies pitää sen hirveen kokoista taulutelkkaria päällä 8-9 tuntia päivässä? Olen puhunut jo pari vuotta ilmalämpöpumpun hankinnasta,ei ole tehnyt asialle mitään.Maksan tosiaan puolet menoista ja sähkölasku on kesäkuukausina n.100 e,syksyllä ja talvella tosiaan 300-400 €/kk.Mies on maksanu sähkölaskun mutta mä ostan. esim,aina ruuat talouteemme.

Ap

Vierailija
55/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:51"]

On tosiaan sähkölämmitys.Mites kun mies pitää sen hirveen kokoista taulutelkkaria päällä 8-9 tuntia päivässä? Olen puhunut jo pari vuotta ilmalämpöpumpun hankinnasta,ei ole tehnyt asialle mitään.Maksan tosiaan puolet menoista ja sähkölasku on kesäkuukausina n.100 e,syksyllä ja talvella tosiaan 300-400 €/kk.Mies on maksanu sähkölaskun mutta mä ostan. esim,aina ruuat talouteemme.

Ap

[/quote]

Katso se telkkarin virrankulutus. Lukee siellä takapaneelissa. 50 tuumaisella voi olla hyvin yli 250 W, eli 8 tuntia vastaa 2 kWh:lla lähes yhtä viiden minuutin suihkua. Jos se on päivittäin tuon ajan päällä, siitä kertyy viikossa 14 kWh. Aika lailla samanlainen kulutus viikossa kuin kahdella 15 minuutin suihkutuksella.

Vierailija
56/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa mutta on niin seinässä kiinni etten näe,täytyy kysyä pian.Kuinka paljon olette säästäneet kun on ollut ilmalämpöpumppu.Mies ei esim. pidä lattialämmitystä päällä sen vuoksi olen paleltua suihkuun.Meillä oma kaivo ja lämminvesivaraaja.Talo on siis kahdessa kerroksessa. Meillä oma pyöröhirsisauna pihalla,mies lämmittää sen n.2-3 krt kk.Sauna ei vie sähköä,muuta kuin pieni valo.Muuri ja kiuas.

Ap

Vierailija
57/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän sama juttu. Saan käydä päivittäin suihkussa, mutta hiukset (pitkät ja paksut) saan pestä korkeintaan kerran-kaksi viikossa tai muuten mies naputtaa ja nalkuttaa veden kulumisesta, vaikka vesi sisältyy vastikkeeseen.

Vierailija
58/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miten itse tahdot.

ap

Vierailija
59/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v_ttua naiset? Kyselettekö te oikeasti lupia itsenne pesemiseen ja vielä tottelette jos keskiaikaa elävä miehenne kieltää? Onko hullumpaa kuultu? :O Oletteko jotenkin holhouksen alaisia vai mitä ihmettä?

Vierailija
60/76 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi uskoa että joku vielä nyt 2014 elää parisuhteessa missä mies päättää koska nainen saa mennä suihkuun. En tiedä kummalla on enemmän vikaa päässä...sillä miehellä joka moista määrää vai naisella joka moiseen alistuu HUH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi