Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkkamokat

Vierailija
29.06.2014 |

Kertokaa super noloja menkkamokianne! Ne on parhaita!;D

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demistä löytyy, mee sinne

Vierailija
2/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ainakaa oo ikinä käyny mitään, enkä oo kuullu muiltakaan.miten aikuisellevoi muka sattua,jos on niiden kanssa jo kauan eläny??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla valkoset housut.. ei tartte kertoo enempää

Vierailija
4/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellisempiä, mitä nyt joku Japaninlippu pehvassa.

Vierailija
5/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:04"]

Työpaikalla valkoset housut.. ei tartte kertoo enempää

Mä niin tiedän.

Vierailija
6/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo menkkamokia ollut, mutta yhtä ärsyttävät ne on aina. Mulla aina side laukussa, niin ei katastrofia pääse syntymään, vaikka varoittamatta alkais.

Vierailija
7/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin on varmaan se, kun Ärrällä etsin lompakkoa kassista, ja tamponi putosi kassista lattialle, siis käyttämätön, papereissa oleva. Joo, tämä on pahin menkkamokani. Ei se menkkoihin varautuminen ole niin kovin vaikeaa. Ja kuka vittu nyt käyttää valkoisia housuja menkkojen aikaan :D Urpot.

Vierailija
8/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksosteni ollessa vauvoja oli koko päivä kiireistä tohinaa ja olin lähdössä nukuttamaan heitä ulos vaunuissa. Käväisin äkkiä lähteissä vessassa, minulla siis oli menkat, runsaat...no, mennä poukottelin vaunujen kanssa jossain kilometrin päässä kotoa, kun huomasin jotain outoa. Olin unohtanut laittaa uuden siteen vanhan pois ottamani tilalle. No Joo, vaunujen nokka kääntyi kotia kohti, onneksi oli farkut jalassa, ne sentään "imivät" vähän. Toiste ei ole samaa mokaa päässyt syntymään.

Vierailija
9/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti ole menkkamoka, mutta kuitenkin. Seiskaluokalla kuljetin repussa siteitä sellaisessa pussukassa. Tongin reppuani ennen tunnin alkua ja pussukka tipahti lattialle, josta sen tietenkin nappasi luokkamme ärsyttävin poika. Sanoin, että anna tänne, ei ole sun omaisuutta ja sainkin sen takaisin. Poika kuitenkin kiinnostui pussukan sisällöstä ja hyökkäsi heti reppuni kimppuun kun poistuin paikalta. Löydettyään siteen hän heitti sen toisen pojan pöydälle, koska hän piti sitä ällöttävänä, vaikka se olikin käyttämätön. Häntä kyllä hävetti tapahtunut loppujenlopuksi kun kysyin "Kannattiko tonkia?".

Vierailija
10/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni pahin menkkamoga oli kun mulla alkoi mengat ja sit mulla näkyi VERITIPPA housuissa haaroissa!!!! SIIS JOS KATSOI TARKKAAN!! Siis OMG se oli ihan kamalaaaaaaaa!!!!

Vierailija
11/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se side siellä laukussa paljon lämmitä, jos menkat alkaa yhtäkkiä yllättäin, kuten minulla on joskus käynyt. Valkoinen hame päällä kaupassa ostoksilla ja sitten eräs ystävällinen naisihminen koputti olkapäälleni ja kuiskasi, että sun pitäis varmaan käydä vessassa kun tuo takapuoli aika kivasti punertaa. Hämmästyneenä kommentista vilkaisin peiliin sovituskopeilla ja sitten lähdinkin aika liukkaasti vessaan. Vessasta soitin ystävälleni, että tuo minulle vaihtovaatetta. Hävettää vieläkin niin helvetisti!

Vierailija
12/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi menkat kerran kesken seksin. Mies oli asian kanssa ihan ok, mua nolotti niin paljon kuin vaan voi.

Vierailija
13/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut kuukupin sisälleni kuukautisten loputtua n. kolmeksi päiväksi. Ihmettelin mihin kuukuppi oli kadonnut kylppärin kaapista, kun muistin. Tunnontuskissani manasin itselleni, kun en yleensä ole huoleton tavaroistani (tavarastani). No tuli todistettua, että kuukuppi on todellakin huomaamaton ja turvallinen kapistus, ei siis mitään tulehdusta tullut.

Vierailija
14/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä, jotka menkat yllättää, kierto aina kovinkin epäsäännöllinen? ettei voi varautua?

Vierailija
15/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:18"]Kamalin on varmaan se, kun Ärrällä etsin lompakkoa kassista, ja tamponi putosi kassista lattialle, siis käyttämätön, papereissa oleva. Joo, tämä on pahin menkkamokani. Ei se menkkoihin varautuminen ole niin kovin vaikeaa. Ja kuka vittu nyt käyttää valkoisia housuja menkkojen aikaan :D Urpot.

[/quote] jos ne on työhousut esm sairaalanhoitajat

Vierailija
16/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:18"]Kamalin on varmaan se, kun Ärrällä etsin lompakkoa kassista, ja tamponi putosi kassista lattialle, siis käyttämätön, papereissa oleva. Joo, tämä on pahin menkkamokani. Ei se menkkoihin varautuminen ole niin kovin vaikeaa. Ja kuka vittu nyt käyttää valkoisia housuja menkkojen aikaan :D Urpot.

[/quote]

Kai siellä nyt jotain toisia housuja alla pidetään, näkyyhän niistä läpikin muuten. 

Vierailija
17/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteratsastustunnilla valui reippaasti yli. Tunsin kyllä, että nyt käy huonosti, mutta vaikea siinä tilanteessa on tuntia keskeyttääkään. Hevosen selästä noustessa sekä ratsastushousut että satula aivan veressä. Kyllä nolotti!

Vierailija
18/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen miehen kanssa ei menkat olleet mitenkään este seksille ja useinkaan emme antaneet haitata tahtia.

Yhtenä aamuna olikin yllätys kun oli sänky ihan veressä, samoin sängynviereiset tapetit ja kaikki täynnä verisiä sormen/kädenjälkiä...

Vierailija
19/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"]

Silloisen miehen kanssa ei menkat olleet mitenkään este seksille ja useinkaan emme antaneet haitata tahtia.

Yhtenä aamuna olikin yllätys kun oli sänky ihan veressä, samoin sängynviereiset tapetit ja kaikki täynnä verisiä sormen/kädenjälkiä...

[/quote]Siis pimeässä unohtui kaikki varominen vaikka molemmat tiedettiin että menkat oli.

Vierailija
20/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Kai siellä nyt jotain toisia housuja alla pidetään, näkyyhän niistä läpikin muuten. 

[/quote]

En mä ainakaan pidä. Kesäkuumalla vielä pitkikset hiostamaan,henki lähtis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi