Minlä ikäisenä menit naimisiin?
Minkä ikäisenä menit naimisiin? Kauanko ootte ollu naimisissa? Tai jos tuli ero kauan olitte siihen menneessä ollu? :)
Kommentit (90)
Naimisiin mentiin kahta viikkoa ennen kuin täytin 25v. Naimissa oltu nyt 14 vuotta ja tullaan olemaan hamaan kuolemaan saakka.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:10"]
Minkä ikäisenä menit naimisiin? Kauanko ootte ollu naimisissa? Tai jos tuli ero kauan olitte siihen menneessä ollu? :)
[/quote]
17 v menin ekan kerran. Se liito kesti 19 vuotta ja päätyi puolison äkiliseen kuolemaan.
38 menin toisen kerran naimisiin ja nyt ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. kumpikaan ei toivo liiton lopun olevan lähivuosissa tai lähivuosikymmenissä.
22 ja mies kuoli vuoden päästä. Toisen kerran 32 ja nyt ollut 4 vuotta naimisissa.
Minä ja mies molemmat 37 vuotiaana. Naimisissa 3 vuotta ja sinä aikana saatu 2 lasta :).
Minä 22, mies 26, naimisissa 35 v, yhdessä 36. Onko enkka:)
Olin 26-vuotias, ja nyt ollaan oltu naimisissa kolme vuotta.
Olin 23 ja mies 27. Mies oli pettänyt minua paria päivää ennen häitä ja sain tietää tästä häämatkan jälkeen. Erottiin kolmen viikon avioliiton ja neljän vuoden seurustelun jälkeen. Uudestaan menin naimisiin kun olin 27 ja mies 28 ja nyt takana on 8 vuotta avioliittoa ja 3 lasta.
27v. menin ja vuoden päästä erosin.
Vautsi kuin kauan monet ollu naimisissa <3
Menin naimisiin 25-vuotiaana ja nyt on oltu aviossa 14 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:25"]Minä 22, mies 24, naimisissa nyt 40 vuotta.
[/quote]
Joku väitti toisessa ketjussa, että parikymppiset jotka sitoutuu, eroavat..
[/quote]
Kateelliset väittää :)
19 v. ollaan oltu 15 v naimisissa nyt :)
Minä 19v, mies 20v. Seitsemän vuotta ollaan oltu nyt naimisissa.
Minä 24, mies 25. Naimisissa oltu elokuussa 7v.
Naimisiis 22 vuotiaana, oltu naimisissa 20 vuotta ja yhdessä 24 vuotta.
20-vuotiaana menin (mies 26v) ja nyt olemme olleet naimisissa 4v. Yhdessä 8v.
Olen 32-vuotias, naimaton, enkä aio mennä naimisiin koskaan.