Miksi tyttöjen äidit ovat kauniimpia?
Kuin molempien tai pelkkien poikien äidit? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tekevätkö tyttöjen kanssa enemmän kauneus juttuja ja poikienäidit rypevät jossain tämän ajan?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän naisessa naisessa on testoa sitä todennäköisemmin syntyy poika. Ei se testosteroni näistä kaunista. Eli ihan looginen selitys miksi tyttöjen äidit ovat yleisemmin kauniita.
Siittiö sen määrää. Siksi nössykkä miehet siittää tyttöjä. Kunnon testo urokset poikia.
Mulla on poika ja olen neutraali ulkonäöltäni. En ole kaunis mutten rumakaan. Olen melko tavallinen.
Ehkä johtuu siitä kun äidit jotenkin takertuvat poikiinsa kiinni, kuvittelevat jotenkin menettäneensä poikansa kun äijä menee naimisiin. Katkeroituvat ja piirteissä sitten näkyy. Tyttöjen äidit taas innoissaan pukevat prinsessojaan ja odottavat lapsenlapsia.
Kunnes hiliman vee multa onni, laukkanen kylän kravaatti sonni, hajanaisten kenkies lotinaa navetalta kuule minä en :(
Se liittyy estrogeeniin. Joka puolestaan liittyy feminiinisyyteen. Eli näillä naisilla on enemmän estrogeenia kehossaan, mikä on vaikuttanut siihen, että synnyttävät enemmän tyttöjä. Ja joo, ei siis riipu pelkästään miehestä se, kumpi sieltä tulee. Myös esim. kasvissyöjät saavat useammin tyttöjä kuin poikia. Liittyy samaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan on tehty ihan tieteellistä tutkimusta, jonka mukaan kauniit naiset saavat enemmän tyttölapsia. Jokin biologinen perusta tälläkin.
Mutta siitäkin on tehty tieteellisiä tutkimuksia, joiden mukaan mies määrittelee kumpi sukupuoli syntyy, ja tämä tutkimus on ihan relevantti toisin kuin tämä nollatutkimus, josta puhelet.
Vierailija kirjoitti:
Se liittyy estrogeeniin. Joka puolestaan liittyy feminiinisyyteen. Eli näillä naisilla on enemmän estrogeenia kehossaan, mikä on vaikuttanut siihen, että synnyttävät enemmän tyttöjä. Ja joo, ei siis riipu pelkästään miehestä se, kumpi sieltä tulee. Myös esim. kasvissyöjät saavat useammin tyttöjä kuin poikia. Liittyy samaan.
Toisaalta, jos raskaana oleva syö e-pillereitä, niiden hormonit maskulinisoivat tulevaa tyttölasta. Ehkä myös feminisoivat poikalasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan on tehty ihan tieteellistä tutkimusta, jonka mukaan kauniit naiset saavat enemmän tyttölapsia. Jokin biologinen perusta tälläkin.
Miksi minä en sitten ole kaunotar :(
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsen sukupuoli voisi liittyä estrogeeniin? Lapsen sukupuolen määrittelee yksiselitteisesti siittiö. Poikasiittiöt ovat nopeampia, tyttösiittiöt hitaampia mutta kestävämpiä. Näin ollen voisi kuvitella, että esim. urheilijoiden, joilla terveet elämäntavat, myös sperma terveempää, eli komeat miehet saavat poikalapsia.
Prinsessa Diana, Brigitte Bardot, Sophia Loren vain muutama mainitakseni ovat vain poikien äitejä.
Tarja Halosella on vain tytär.
Tehkää nyt äkkiä johtopäätös hiivapillut!
Jos kaikki tekisivät sen 10 lasta niin joukostahan löytyy kumpaakin sukupuolta.
Tutkittua on se, että normaalin terveen happaman ph:n emätin suosii enemmän poikasiittiöitä. Ylipainoisten tyttösiittiöitä sekä se, että nuoremmat naiset saavat helpommin poikia ja yli nelikymppiset tyttöjä. 43 vuotta täyttäneiden vauvoista jo peräti 6/10 on tyttöjä.
Ei pidä paikkaansa. Meidän suvussa kauneimmilla naisilla on vain poikia ;)
He järjestään normipainoisua myös olleet koko elämänsä. Vanhaan kuolemaansa asti.
Mummoni on tehonainen. Hänellä oli 3 poikaa ja 1 tytär ja hän oli pitkään verevä, hedelmällinen ja kaunis.
Olisi kiva, kun se todistaisitte.
Mutta ai niin........ ei jatkoon..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin juuri toisinpäin. Poikien äidit yleensä aina kauniita, urheilullisia ja hoikkia. Pojat tulevatkin yleensä sitten äiteihinsä :)
Hyi helvetti
KEKW
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsen sukupuoli voisi liittyä estrogeeniin? Lapsen sukupuolen määrittelee yksiselitteisesti siittiö. Poikasiittiöt ovat nopeampia, tyttösiittiöt hitaampia mutta kestävämpiä. Näin ollen voisi kuvitella, että esim. urheilijoiden, joilla terveet elämäntavat, myös sperma terveempää, eli komeat miehet saavat poikalapsia.
Juu mutta naisen elimistö saattaa suosia toista sukupuolta, vain tyttösiittiöt hedelmöittyvät.
Kylläpä poikien äidit tästä hermostuivat :,D ”Kyllä minä olen kaunis!!! Mieskin sanoo niin!!”
Sodan aikana Britanniassa syntyi enemmän poikia kuin tyttöjä. Samoin Ranskassa ja Italiassa. Testo plus aggressio, enemmän poikia.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Diana, Brigitte Bardot, Sophia Loren vain muutama mainitakseni ovat vain poikien äitejä.
Tarja Halosella on vain tytär.
Tehkää nyt äkkiä johtopäätös hiivapillut!
Jos kaikki tekisivät sen 10 lasta niin joukostahan löytyy kumpaakin sukupuolta.
Tutkittua on se, että normaalin terveen happaman ph:n emätin suosii enemmän poikasiittiöitä. Ylipainoisten tyttösiittiöitä sekä se, että nuoremmat naiset saavat helpommin poikia ja yli nelikymppiset tyttöjä. 43 vuotta täyttäneiden vauvoista jo peräti 6/10 on tyttöjä.
4 ihmistä vertailussa ei oikein riitä tutkimukseen:)
Kannattaa katsoa tilastoja esim Euroopasta vuosilta 1939-1944.
Mulla on kolme tyttöä ja olen mielestäni aivan tavallisen näköinen, kuten miehenikin. Tytöt taas jotenkin ovat onnistuneet perimään hyvät piirteet ja monet ovat kehuneet heitä kauniiksi lapsiksi. Ja nimenomaan kauniiksi, ei söpöiksi tai valloittaviksi tms.
Omaan silmäänikin ovat keskivertoa söpömpiä, mutta niin kaikki lapset äitinsä silmissä ovat.