Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttöjen äidit ovat kauniimpia?

Vierailija
29.06.2021 |

Kuin molempien tai pelkkien poikien äidit? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tekevätkö tyttöjen kanssa enemmän kauneus juttuja ja poikienäidit rypevät jossain tämän ajan?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että kauniit naiset saavat esikoiseksi tytön.

Vierailija
2/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja minulla on poika. En ole itse itseäni kauniiksi ylentänyt, vaan minulle on näin kerrottu miesten ja naisten taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äidit rupsahtavat helpommin. Lyhentäähän poikien saaminen naisen elinikääkin.

Vierailija
4/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien äidit rupsahtavat helpommin. Lyhentäähän poikien saaminen naisen elinikääkin.

Olisikohan selitys sitten tämä 🤔 mistäköhän johtuu?

Ap

Vierailija
5/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa.

Vierailija
6/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä pidä paikkaansa.

Exäni äiti oli kauneimpia naisia joita olen ikinä nähnyt, kolmen komean pojan äiti.

Muistan myös muita kauniita poikien äitejä. Työpaikan entinen sihteeri, iäkkäänäkin kaunis. Sirpa Selänne? Ei pahan näköinen. Onhan näitä...

Vierailija
7/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin juuri toisinpäin. Poikien äidit yleensä aina kauniita, urheilullisia ja hoikkia. Pojat tulevatkin yleensä sitten äiteihinsä :)

Vierailija
8/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät rakastajat siittävät tyttöjä. Ehkä hyvät rakastajat tietyllä tavalla myös kaunistavat naisia☺ eli tekevät onnellisiksi.

Vierailija
9/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan selitys sitten tämä 🤔 mistäköhän johtuu?

Ap

Mistähän tosiaan 😂

Kts. Uutisotsikot typeryyksistä, rikoksista, väkivallasta, lukutaidottomuudesta...

KUKA JA KETKÄ NIITÄ HARRASTAVAT?

Vierailija
10/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin juuri toisinpäin. Poikien äidit yleensä aina kauniita, urheilullisia ja hoikkia. Pojat tulevatkin yleensä sitten äiteihinsä :)

Olen ruma ja mulla on poika.

Vierailija
11/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis superkaunis, koska minulla on neljä tyttöä <3

Vierailija
12/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän naisessa naisessa on testoa sitä todennäköisemmin syntyy poika. Ei se testosteroni näistä kaunista. Eli ihan looginen selitys miksi tyttöjen äidit ovat yleisemmin kauniita.

Vierailija
13/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, kaikki maailman miehet olisivat kauniita, urheilullisia ja hoikkia. 

Vierailija
14/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan on tehty ihan tieteellistä tutkimusta, jonka mukaan kauniit naiset saavat enemmän tyttölapsia. Jokin biologinen perusta tälläkin.

Vierailija
15/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa.. okei.

Ap

Vierailija
16/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän naisessa naisessa on testoa sitä todennäköisemmin syntyy poika. Ei se testosteroni näistä kaunista. Eli ihan looginen selitys miksi tyttöjen äidit ovat yleisemmin kauniita.

Tälläisen muistan minäkin lukeneeni jostain! Ehkä näitä testo-naisia ei myöskään kiinnosta se kauneudenhoito niinkään.

Vierailija
17/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä kauniita, urheilullisia ja hoikkia naisia sitten tulee, jos vain poikien äidit sellaisia ovat?

Vierailija
18/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kyllä ole xD

Vierailija
19/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläisen muistan minäkin lukeneeni jostain! Ehkä näitä testo-naisia ei myöskään kiinnosta se kauneudenhoito niinkään.

Butcheja,

Vierailija
20/50 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi