Miten aiot juhlia nollapäivää, kun uusia tartuntoja on 0 ja korona on kokonaan ohi?
Ensin menen shoppailemaan, sitten kampaajalle, jonka jälkeen ravintolaan syömään jotain hyvää ruokaa ja illalla kelien salliessa terassille. Ilman maskia tietenkin!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ensin menen shoppailemaan, sitten kampaajalle, jonka jälkeen ravintolaan syömään jotain hyvää ruokaa ja illalla kelien salliessa terassille. Ilman maskia tietenkin!
Miksi näitä varten pitäisi odottaa koronan poistumista (mikä ei tule tapahtumaan), kun kaikki mainitut paikat olleet auki viikkokausia. Suurin osa koko "epidemian" ajan.
Tietenkin voi, mutta itse en koe sitä nautinnolliseksi tai rentouttavaksi aktiviteetiksi näissä olosuhteissa. Joka paikassa maskit, käsidesit, yms muistuttaa tilanteesta. Toki olen käynyt ostoksilla ja hoitanut muitakin asioita, mutta yleensä mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut jo monta nollapäivää, silti paljon Suomea kovemmat rajoitukset edelleen päällä. Eipä tässä mitään juhlita.
Onneksi asun Suomessa. Kiitos kun kerroit, että jossain ollaan vielä enemmän päästä sekaisin kuin täällä!
Rajoitukset on, ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut jo monta nollapäivää, silti paljon Suomea kovemmat rajoitukset edelleen päällä. Eipä tässä mitään juhlita.
Onneksi asun Suomessa. Kiitos kun kerroit, että jossain ollaan vielä enemmän päästä sekaisin kuin täällä!
Rajoitukset on, ihmiset ei.
Ihmiset päättää rajoituksista eli ihmiset on.
Älä pelkää, sen 0-päivän aamu ei koskaan valkene. Minä odotan ja katson, mitä teen, kun 5000 :s Covid-19 päivä on noussut horisonttiin. Eletäänkö vielä silloin?
Kutsun kavereita kylään, alan suunnittelemaan isoja juhlia suvulle, menen museoon (vaikka nytkin oon käynyt) , ostan teatteriliput, vien lapsen uimahalliin ja johonkin kivaan paikkaan, mihin haluaa kuten lasten museoon tai huvipuistoon.
Revin ja silppuan loput maskit ja visiirin mitä töissä pakotetaan käyttämään. Vapaa-ajalla en enää maskia käytä muutenkaan. Minä valitsin vanhan normaalin ja olen sen mukaan elänyt koko korona-ajan. Enkä ole sairastunut.
Vietän viisikymppisiä! (nyt ikää 30)
Mä en oo ajatellut koronaa enää moneen moneen kuukauteen. Väsyin loputtomiin kauhuskenaarioihin ja funtsin että tulee jos tulee. Tällä perusteella en luultavasti juhli nollapäivää mitenkään.
Matkustan Pietariin tai Intiaan. Haluan jatkaa etä"töitä"