Miten aiot juhlia nollapäivää, kun uusia tartuntoja on 0 ja korona on kokonaan ohi?
Ensin menen shoppailemaan, sitten kampaajalle, jonka jälkeen ravintolaan syömään jotain hyvää ruokaa ja illalla kelien salliessa terassille. Ilman maskia tietenkin!
Kommentit (30)
Ei tule olemaan tuollaista aikaa, mihin korona yhtäkkiä katoaisi?
Ei sellaista päivää enää tule, joten kannattaa ehdottomasti juhlia heti!
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tuota kaikkea koko ajan ilman maskia.
No kaikki ei ole. Joillain meistä kun voi olla läheisiä joiden takia hyvä noudattaa varovaisuutta.
Mä en edes seuraa mitään lukuja. En edes tietäis koska olis nolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan tuollaista aikaa, mihin korona yhtäkkiä katoaisi?
Ihan hyvin voi tulla. Näin on käynyt monelle aikaisemmallekin kulkutaudille. Hiipuvat vaarattomiksi ja lopulta katoavat.
Olen silloin haudassa, joten tuskin juhlin mitenkään. Ei nimittäin ole tämä korona meidän elinaikanamme poistumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei ole. Joillain meistä kun voi olla läheisiä joiden takia hyvä noudattaa varovaisuutta.
Minulla on läheisiä riskiryhmäläisiä mutta itseni kiduttamisesta ei ole mitään hyötyä heille.
Ensin menen shoppailemaan, sitten kampaajalle, jonka jälkeen ravintolaan syömään jotain hyvää ruokaa ja illalla kelien salliessa terassille. Ilman maskia tietenkin!
Miksi näitä varten pitäisi odottaa koronan poistumista (mikä ei tule tapahtumaan), kun kaikki mainitut paikat olleet auki viikkokausia. Suurin osa koko "epidemian" ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse riskiryhmää ja käyn kampaajalla, shoppailemassa jne. Koen, että kotiin linnoittautuminen on minulle isompi terveydellinen riski kuin mahdollinen koronatartunta. Kovin ärhäkästi tuo ei näytä edes tarttuvan, kun vieläkään en tunne ketään, jonka sen olisi sairastanut.
Lähden Pietariin hakemaan lisää koronaa, johan tähän on niin tottunut, että ilman ei enää osaa olla.
En huomannut viime kesänä mitenkään juhlia niitä nollapäiviä.
Ai pitääkö nollapäiviä juhlia? Täällä ollut niitä ainakin 50 tässä kevään ja kesän aikana. Eli jättibileet siis!
Olen käynyt lähitöissä koko koronan ajan, joten olen tottunut jo siihen, että en voi asialle mitään. Mikään ei juuri muuttuisi muu kuin, ettei enää tarvitsisi käyttää maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä varten pitäisi odottaa koronan poistumista (mikä ei tule tapahtumaan), kun kaikki mainitut paikat olleet auki viikkokausia. Suurin osa koko "epidemian" ajan.
Koska ei se ole sama asia! Itse kyllä uskon että elämä palaa vielä täysin ennalleen.
En uhraa tällaisille suunnitelmille/haaveille ajatustakaan ennen kuin Suomessa vaihdetaan strategiaa ja aletaan oikeasti toimimaan niin että tuollaisen tilanteeseen ollaan menossa.
Mulla on tähän asti joka päivä ollut nollapäivä. Ihan joka päivä en kyllä ole jaksanut sitä juhlia.
Meillä ollut jo monta nollapäivää, silti paljon Suomea kovemmat rajoitukset edelleen päällä. Eipä tässä mitään juhlita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei se ole sama asia! Itse kyllä uskon että elämä palaa vielä täysin ennalleen.
Millä tavalla kampaajat muuttavat toimintaansa oletettuna koronan jälkeisenä aikana? Vetävät kaikilta päät sileiksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt lähitöissä koko koronan ajan, joten olen tottunut jo siihen, että en voi asialle mitään. Mikään ei juuri muuttuisi muu kuin, ettei enää tarvitsisi käyttää maskeja.
Ohis: Luin ties kuinka monesti, että "olen käynyt lähiöissä" ja mietin miten hitossa se liittyy koronaan :D