17 v. poikani on 169 cm
Kommentit (27)
Sentin kasvoin armeijavuonna aikanaan ja olin siis 18v. Poika jää noin tuohon 170 senttiin mutta sillehän ei mitään voi. Kannattaa vaan muita asioita alkaa ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan noita. Itsekin olen veljeäni 10cm lyhyempi, vaikka molemmilla samat vanhemmat.
M50+
Mutta varmaan sinulla on joku sairaus, joka tämän aiheuttaa? Keliakia, hapenpuute synnytyksessä tms. yleensä syy kyllä löytyy, kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan noita. Itsekin olen veljeäni 10cm lyhyempi, vaikka molemmilla samat vanhemmat.
M50+
Mutta varmaan sinulla on joku sairaus, joka tämän aiheuttaa? Keliakia, hapenpuute synnytyksessä tms. yleensä syy kyllä löytyy, kun etsii.
No kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50+
No kun ei ole.
Oletko tutkituttanut kromosomit, kilpirauhasarvot, allergiat, keliakian, laktoosi-intoleranssin, onko syömishäiriötä jne? Kyllä se syy jostain löytyy, vaikka miehille myöntäminen on vaikeaa.
Naapurin kummin kaima on 185 cm ja painoa en tiedä - solakalta näyttää. Taas lähikaupan kassa on 176 cm, näin päältä päin arvioituna. Huikean jännää.
Luokkani pisin poika oli 13-vuotiaana 184cm. Ei kasvanut senttiäkään sen jälkeen.