Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jo 3 viikkoa ilman psyykelääkettä....

Vierailija
29.06.2014 |

lopetin seinään 3 viikkoa sitten ja mennyt paremmin kuin olisin voinut kuvitella. olen jopa nukkunut. tuleekohan takkapakkia? 7 vuotta söin ja isoilla annostuksilla. Kokemuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:49"]

Kannattaa kertoa rehellisesti lääkärille. Ei ketään voi pakottaa syömään lääkkeitä. Jos lääkäri on osaava niin ymmärtää sua ja ehdottaa vähintään jotain nukahtamislääkettä tilalle. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin imovane. Rohkeesti vaan kertomaan!

[/quote]

Tämä. Mutta osaavia, ymmärtäviä lääkäreitä ei ole paljon. Itse olen kohdannut tasan YHDEN. 

Vierailija
42/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:49"]

Kannattaa kertoa rehellisesti lääkärille. Ei ketään voi pakottaa syömään lääkkeitä. Jos lääkäri on osaava niin ymmärtää sua ja ehdottaa vähintään jotain nukahtamislääkettä tilalle. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin imovane. Rohkeesti vaan kertomaan!

[/quote]

Tämä. Mutta osaavia, ymmärtäviä lääkäreitä ei ole paljon. Itse olen kohdannut tasan YHDEN. 

[/quote]

Samoin. Ja sitten se onnistuikin lopettaa. Toivotaan et ap löytää/omaa ymmärtävän lääkärin! T.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/64 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu yksi yö ilman ketipinoria. Epätodellinen olo, en juuri nukkunut, hirveä olo. Ja annos on vain 25 mg ollut....

Vierailija
45/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketipinor tappaa

Vierailija
46/64 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä lääkkeistä on TODELLA rankkaa vieroittua. Itsellä meni monta kuukautta, eikä vieläkään pää toimi normaalisti. Muisti ei toimi, eikä seksi kiinnosta. 

Vierailija
47/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ketipinoria 500-600mg nukkumiseen päivässä, eikä vaikuta ollenkaan..koko ajan vaan nostetaan annosta, mutta en huomaa eroa siihen otanko lääkettä edes vai en

Vierailija
48/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 34? kauan olet syönyt? mikä diagnoosi? t.ap

Vierailija
49/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Ketipinoria (Seroquelia) vuodesta 2001. Olin ensimmäisessä joukossa joka sai erityiskorvattavuuden lääkkeelle. Annos oli psykoottisesta masennuksessa 1200mg ja pienimmillään nyt 25 mg. Olen saanut lääkityksen aikana kaksi toistaiseksi täysin tervettä lasta ja elänyt monenlaisia elämänvaiheita. Välillä ollut masennuslääkkeitä rinnalla mutta ei enää aikoihin. Nyt luulen että olen valmis fyysisesti luopumaan lääkkeestä, mietin kyllä usein onko tietynlainen tunnekylmyyteni parisuhteissa yksinomaan lääkkeen syy. Lapsia kyllä rakastan ja heidät hoidan :) Miehiä en jaksa katsella enää yhtään. Tsemppiä lopetukseen!

Vierailija
50/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nro 36!!!! Hienoa kuulla, että olet saanut 2 tervettä lasta. itselläni myös 2 lasta, mutta ihan sama kuin sinulla - ei enää miehiä. Muutamia seksisuhteita ollut myös ketipinorin aikana, mutta ei suuria tunteita. t.ap

Vierailija
51/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille viesteistä t.ap

Vierailija
52/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko mun muistamattomuus olla Ketipinorin syytä?? Oon ihmetelly ja valittanu lääkärille että en muista enää mitään, vaikka kuinka keskittyisin vaikka keskustelemaan ystäväni kanssa niin kohta en enää muista mitä ollaan puhuttu ja varsinkin yksityiskohdat häviää.

Oon syöny Ketipinoria 100mg nyt varmaan vuoden-puoltoista (ajantaju vähän hukassa), välissä tosin taukoja kun en ole saanut itseäni apteekkiin ja pelleilyjen takia saan vaan kk annoksen kerralla.. 

Vierailija
53/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin seinään Ketipinor 100mg/vrk keväällä, 7 vuotta sitä syöneenä. Kaikki meni ok, pientä unettomuutta alussa lukuunottamatta ei vieroitusoireita tullut. Pärjäsin n.2kk ilman lääkettä, kunnes tunsin kuolevani ahdistukseen. Lääkäri määräsi sen uudelleen annoksella 25mg/vrk. Mas.lääkettä en halua aloittaa kuin pakon edessä. Kolmiolääkkeitä/bentsoja mulle ei määrätä koska lääkelistalla näkyy Antabuskuuri muutamien vuosien takaa. Pärjäilen joten kuten näin. N29

Vierailija
54/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli odotettavissa on romahdus. t.ap

Vierailija
55/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:02"]

Siis voiko mun muistamattomuus olla Ketipinorin syytä?? Oon ihmetelly ja valittanu lääkärille että en muista enää mitään, vaikka kuinka keskittyisin vaikka keskustelemaan ystäväni kanssa niin kohta en enää muista mitä ollaan puhuttu ja varsinkin yksityiskohdat häviää.

Oon syöny Ketipinoria 100mg nyt varmaan vuoden-puoltoista (ajantaju vähän hukassa), välissä tosin taukoja kun en ole saanut itseäni apteekkiin ja pelleilyjen takia saan vaan kk annoksen kerralla.. 

[/quote]

Ketipinorista ei kannata missään nimessä pitää taukoja! Se tuhoaa aivoja noin. Sen voi aloittaa ja lopettaa vain kerran, muuten pilaat aivosi. Muisti kärsii, kuten huomaat. Minullakin muisti meni huonoksi ketipinorin aikana, mutta on jonkin verran palautunut nyt 3 kk lopettamisen jälkeen. Hitaasti, mutta kuitenkin. En tiedä palautuuko jojoilun vauriot.

Ap, onnittelut lopettamisen johdosta! Elä vaan aloita enää. Olet jo voiton puolella.

Vierailija
56/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 42. aivoni eivät toimi. en aloita ikinä enää. jojoilu pahinta. t.ap

Vierailija
57/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi seinään lopettaminen voi olla aika huono juttu joillakin. Yks tuttu joutu psykoosiin, koska lopetti lääkkeet kuin seinään. Mutta hyvä jos sulle kävi paremmin :)

Vierailija
58/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
59/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nyt nähdä mitä mun aivoille käy, kun jo toisen kerran lopetin seinään, mutta nyt päätös pitää. t.ap

Vierailija
60/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuatte että nämä muistamattomuudet ja tunneasiat saattavat johtua myös siitä teidän alkuperäisestä mt-vaivastanne..