Minulla on vihanhallintaongelma
Olen kokenut perheväkivaltaa, koulukiusaamista jne. Nyt aikuisena minulla palaa käämit heti. Näen vain punaista, kun joku alkaa ärsyttää.
Kommentit (38)
Kannattaa viinaa ruveta juomaan kovasti.
Mulla on ihan samoja taustoja, mutten ole ollenkaan vihainen. Jännä juttu.
Liittyy varmaan johonkin muuhun kuin niihin kokemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, haista paiska.
- Ap
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi et hae apua ongelmaasi?
Niin mistä? Pitäisi saada oikeutta niin tämä loppuisi. Ei auta, että sanoo vain rauhoitu.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa viinaa ruveta juomaan kovasti.
En juo ollenkaan enkä ala juomaankaan.
- Ap
No, nyt alkoi naurattaa, etten paskaakaan saanut kirjoitettua oikein. Olen ihan ding dong.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, haista paiska.
- Ap
En haista. Sä voisit katsoa peiliin, vai haluatko vielä ekstra-annoksen kiusaamista jotta saat lisäsyitä uhriutua ja käyttäytyä kuin ihmisperse?
Vierailija kirjoitti:
No, nyt alkoi naurattaa, etten paskaakaan saanut kirjoitettua oikein. Olen ihan ding dong.
- Ap
It’s hard to be a tonttuman...
Haluat varmaankin että tulehdun läskeihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, haista paiska.
- Ap
En haista. Sä voisit katsoa peiliin, vai haluatko vielä ekstra-annoksen kiusaamista jotta saat lisäsyitä uhriutua ja käyttäytyä kuin ihmisperse?
Sinne tulee tuijoteltua joka päivä ja vihaan itseäni. Et sä mua pysty täällä vauvapalstalla kiusaamaan, yritä kovemmin. Yritä ymmärtää se, että en halua tuntea sitä vihaa. En valitse tuntea vihaa, mutta sitä on todella vaikea hallita, todella vaikea.
Niin. On oma valintasi, päästätkö irti vihasta ja ryhdyt elämään kivaa elämää.
Vai ryvetkö vihantunteissa loppuikäsi ja kuolet kiukkuisena vanhuksena.
Itsellä paniikkihäiriöön määrätyt lääkkeet on auttanut myös samaan ongelmaan kuin sinulla. Suosittelen lääkärissä käyntiä, apu löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. On oma valintasi, päästätkö irti vihasta ja ryhdyt elämään kivaa elämää.
Vai ryvetkö vihantunteissa loppuikäsi ja kuolet kiukkuisena vanhuksena.
No kun en pysty valitsemaan! Enkä ole koko ajan vihainen, mutta kun joku alkaa ärsyttää niin minulla räjähtää 0-100.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paniikkihäiriöön määrätyt lääkkeet on auttanut myös samaan ongelmaan kuin sinulla. Suosittelen lääkärissä käyntiä, apu löytyy kyllä.
Lääkkeen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, haista paiska.
- Ap
Sinne tulee tuijoteltua joka päivä ja vihaan itseäni. Et sä mua pysty täällä vauvapalstalla kiusaamaan, yritä kovemmin. Yritä ymmärtää se, että en halua tuntea sitä vihaa. En valitse tuntea vihaa, mutta sitä on todella vaikea hallita, todella vaikea.
Tuo ei muuten ollut kiusaamista, vaan fakta.
Tässä ketjussa on sulle monta hyvää vinkkiä. Mikäli väkivalta näyttää silti ainoalta vaihtoehdolta, syö myrkkykapseli ja hyppää mereen.
Jokaisella on vaikeuksia ja jokaisen pitää ne vaikeudet voittaa. Siihen saa myös apua.
Et ole oppinut tunteiden säätelyä lapsena ja nuorena. Opettele nyt, ei ole liian myöhäistä. Kirjoja löytyy kirjastoista ja niissä on ohjeita. Vaikka Peace! (K. Myllyviita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, haista paiska.
- Ap
Tuo ei muuten ollut kiusaamista, vaan fakta.
Tässä ketjussa on sulle monta hyvää vinkkiä. Mikäli väkivalta näyttää silti ainoalta vaihtoehdolta, syö myrkkykapseli ja hyppää mereen.
Jokaisella on vaikeuksia ja jokaisen pitää ne vaikeudet voittaa. Siihen saa myös apua.
Viittasin siihen, kun kysyit haluatko vielä eksta-annoksen kiusaamista. Mistä helvetistä sitä apua muka saa?
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut tunteiden säätelyä lapsena ja nuorena. Opettele nyt, ei ole liian myöhäistä. Kirjoja löytyy kirjastoista ja niissä on ohjeita. Vaikka Peace! (K. Myllyviita).
No en kyllä. Kai sitä voi kokeilla, mutta tuskin nämä käyttäytymismallit enää muuttuvat.
- Ap
No hyvä ett ainakin tiedostat asian.
Toivottavasti saat asiaan apua.