Moniko palstalla on rokotettu ?
Itse en ole tällä hetkellä rokotettu kertaakaan mutta ihan vaan kun en ole saanut toimeksi.
Kommentit (47)
1 piikki saatu.Toinen 9.8.Ei ole ollut ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En tule ottamaan kokeellista rokotepiikkiä, sillä en ole mikään aivopesty 🐑.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule ottamaan kokeellista rokotepiikkiä, sillä en ole mikään aivopesty 🐑.
Sama.
Jos nämä ei-aivopestyt osaisivat keskustella asioista, ja olla massahypettämästä lampaita, heidän näkemyksenä olisivat myös muista ehkä uskottavia. Nyt vaikuttavat vain lammasmantran pakkotoistajilta.
Kaksi kertaa. Helmikuussa AZ ja toukokuussa Pfizer.
Ensimmäinen Pfizer 3.5. ja toinen 3.8. Aika suuri osa tutuistani on rokotettu ainakin kertaalleen, osa kahteen kertaan. Kenellekään ei ole tullut ihmeempiä oireita.
Ei ole rokotettu - vielä. Muutan elokuussa Suomeen takaisin ja täällä neuvoivat ottamaan rokotteen vasta Suomessa ettei tule otettua kahta erilaista.
Maaliskuussa rokotettu kaksi kertaa.
Perusterveenä miehenä sain ensimmäisen rokotteen toukokuussa ja toisen piikin aika on varattu elokuuksi.
Täällä on rokotusvuorossa menossa jo 2001 ja sitä ennen syntyneet henkilöt, jotka voivat varata ajan.
Kerran Pfizer.
Toista edelleen Emmin sillä ensimmäisestä tuli hiukan outoja oireita.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Pfizer.
Toista edelleen Emmin sillä ensimmäisestä tuli hiukan outoja oireita.
Millaisia?
2 kertaa Pfizerin rokotteella, ekan piikin sain jo tammikuussa työn puolesta ja toisen helmikuussa. Rokotusväli oli vain 21 päivää. Ei mitään haittavaikutuksia.
Vastausvaihtoehdot "Kerran" ja "kaksi kertaa" eivät vastaa kysymykseen.
"Kerran [mietin, että Minua ei ole rokotettu.]"
Ehkä ap unohti, mihin oli vastaamassa... rokotteen sivuhaitta?
Kaksi piikkiä olen saanut, mutta ei minua palstalla ole rokotettu, vaan ihan terveysasemalla.
14.7 toinen rokotus. Odotan kuin kuuta nousevaa.💉
Ensiviikolla ensimmäinen rokote, kauan odotettu.
N22