Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetteko ihmisiä jotka ovat saaneet omia lapsia ollessaan jo isovanhempia?

Vierailija
28.06.2014 |

Mun isovanhemmat ainakin ovat tehneet niin. Ikäeroa vanhimman serkkuni ja nuorimman setäni välillä on 10kk. Mummo luuli että hänellä on vaihdevuodet kun jäi viimeistä lastaan odottamaan, lääkäri kertoi sitten yllärin :D

Itselläni myös saattaa käydä niin. Sain esikoiseni ollessani 18 joten jos hän tekee saman ikäisenä lapsen, olen tuolloin 36 ja ihan hyvin voisin kuvitella tekeväni vielä lapsen/lapsia :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tapaus, teiniäiti + oho vaihdecuodet olikin vauva. Oma isoisoäitini sai vikat lapsensa (kaksoset) 52-vuotiaana, vanhimmilla lapsilla taisi olla jo omia lapsia silloin.

Vierailija
2/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, entisen koulukaverin äiti. Lähemmäs 20 lasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisälläni oli, mutta oli kaksi kertaa naimisissa. Meni leskenä uusiin naimisiin. Mieheni veli on kaksi vuotta enoaan nuorempi, ettei ihan käynyt niin,

Vierailija
4/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko. Vanhin tyttärensä oli jo 21-v ja kahden tyttären äiti kun hän itse 42-vuotiaana sai vielä vauvan. Luuli, ettei voisi enää tulla raskaaksi!! :O 

Vierailija
5/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin sellaista ihmistä. Ensinnäkin avomieheni vähän päälle 40 v. tuli isoisäksi pari kuukautta ennen kuin nuorin lapsemme syntyi. Avomiehellä siis kaksi aikuista lasta aikaisemmasta parisuhteesta kaksikymppisenä. Ja kaverini äiti ja isä tekivät vielä vähän päälle nelikymppisenä pari lasta sen jälkeen kun kaverini oli saanut vanhimman lapsistaan 22 vuotiaana.

Vierailija
6/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, omat vanhempani.

Vierailija
7/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:42"]

Tunnen, omat vanhempani.

[/quote]

Samoin...

Vierailija
8/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisperheissä varmaan aika yleistäkin...

Vierailija
9/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vl-perheissä yleistä. 

Vierailija
10/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhempani. Nuorin syntyi, kun eka lapsenlapsi oli 1 v.

Vierailija
11/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:19"]

Mun isovanhemmat ainakin ovat tehneet niin. Ikäeroa vanhimman serkkuni ja nuorimman setäni välillä on 10kk. Mummo luuli että hänellä on vaihdevuodet kun jäi viimeistä lastaan odottamaan, lääkäri kertoi sitten yllärin :D

Itselläni myös saattaa käydä niin. Sain esikoiseni ollessani 18 joten jos hän tekee saman ikäisenä lapsen, olen tuolloin 36 ja ihan hyvin voisin kuvitella tekeväni vielä lapsen/lapsia :D

[/quote]

Mun äidin puolella muutamat serkuista on täteijään ja setiään/enojaan vanhempia.

Vanhimmat tätini/enoni ovat syntyneet 30-luvun alussa ja nuorimmat 50-luvun loppupuolella.

Vierailija
12/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat. Siskoni esikoinen on 7v. ja nuorin sisarukseni 6v. Pikkusiskoni oli siis täti jo syntyessään.

Vierailija
13/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolais kaverini äiti sai viimeisen lapsensa 51 vuotiaana. On siinäkin :)

Vierailija
14/14 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin pikkuveli on syntynyt kuukautta myöhemmin kuin vanhimman siskon tyttö. Olivat aina samalla luokalla, eno ja siskontyttö.:)

Oma lapseni leikkii isosiskonsa lapsen kanssa jatkuvasti. Ikäeroa 1v2kk. Miehen edellisen liiton tytär kyseessä eli mieheni on isoisä ja isä suunnilleen saman ikäisille lapsille. Mä joskus vitsinä opastan tuota poikaa, että pitää enona olla kiltimpi... Ikää lapsilla 2 ja 3. Miehen tytär on 25 ja mies itse 44.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi