Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saan miehen pilven polttelun loppumaan?

Vierailija
28.06.2014 |

Tämä on ollut jo kauan ongelma. Olen ollut jo aikeissa jättää miehen, mutta tänään sain tietää olevani raskaana. Se on iso ja hyvä syy yrittää vielä.

Kaikki ongelmamme alkoivat kun hän koetti pilveä ja sille radalle jäi. Töitä tekee normaalisti mutta joka ilta töiden jälkeen polttaa. Sitten on vihainen, alistava ja vähättelevä. Inhottava, eikä yhtään oma itsensä... Lapsesta en kerro ennenkuin/jos saan tämän loppumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, eikä lapsi asiaa auta, ei auttanut ainakaan meillä. Siellä se nyt narkkaa ja mähoidan uuden mieheni kanssa tätä lasta.

Vierailija
2/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mitenkään omilla toimillasi saada tapaa loppumaan. Miehen täytyy itse ymmärtää mitä aine tekee persoonallisuudelle, käytökselle, virkeystasolle, läsnäololle jne. 

Kokemusta on, itsellä. Lopetin itse. Kaikkinainen nalkutus, paheksunta tai vihjailu vain suurensi rakkauttani marijuanaa kohtaan. Olen kahden lapsen äiti, raskausajat olin ilman jointtia. Imetysaikaakaan en kokonaan pystynyt olemaan ilman.

Nykyään ei ollenkaan, jo 1,5 vuotta mennyt kirkkaana.

Toivotan jaksamista. Jokailtainen polttelu ei todellakaan ole tervettä saati normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap et rehellisesti vastattuna mitenkään. on päihde mikä tahansa, ainoastaan käyttäjän oma halu lopettaa päihteen käyttö ja siihen avun hakeminen auttavat lopettamaan. miksi raskautesi sai luopumaan eroaikeista? eikö juuri sen pitäisi vahvistaa eurohaluja? vai haluatko lapsellesi käytökseltään arvaamattoman pössyttelijä isän? mies lupaa sinulle varmasti kymmeniä kertoja lopettavansa ennen kuin lapsi syntyy, mutta jollei halu lopettamiseen lähde syvältä miehestä itsestä ei sitä tule lopettamaan. ap mieti nyt tarkkaan mitä teet ja ajattele tulevan lapsesi ja itsesi parasta.

Vierailija
4/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täälläkin asioiden vakavuudet kertakaikkiaan ylösalaisin jos jollekin oluen juonti on suurempi paha kuin pilvenpoltto.

 

Älkää (ne yksilöt, jotka tuon ylläolevan kanssa olette samaa mieltä) vain milloinkaan lapsia hankkiko.

Vierailija
5/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi saada loppumaan? Varsinkin kun kuitenkin käy töissä. Minun mieheni polttaa pilveä myös enkä ole koskaan ajatellut että pitäisi saada hänet lopettamaan tai että se ylipäätään jotenkin haittaisi. Yhdessä 6 vuotta. Se on terveellistä ja auttaa päänsärkyyn ja muihin kipuihin, auttaa myös tauteihin (syöpä,diabetes1&2,ms) jos sellaisia sattuu olemaan. Miksi ihmeessä haluat että miehesi lopettaa!? Olisiko joku alkoholi(myrkky...) sitten mielestäsi ok vain koska valtio sanoo niin? Ei huhhuh...

Vierailija
6/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:27"]No on täälläkin asioiden vakavuudet kertakaikkiaan ylösalaisin jos jollekin oluen juonti on suurempi paha kuin pilvenpoltto.

 

Älkää (ne yksilöt, jotka tuon ylläolevan kanssa olette samaa mieltä) vain milloinkaan lapsia hankkiko.

[/quote]

No minä olen kyllä sitä mieltä ja on jo lapsenlapsiakin. Ilmeisesti et tiedä asiasta yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kerrassaan upea lähtökohta saattaa lapsi maailmaan: äiti on jo suunnitellut eroa, isällä on päihdeongelma (ainakin äidin mielestä) ja äiti pohtii, miten voisi muuttaa toista ihmistä.

Olisko ehkä se abortti parempi ratkaisu ja uusi yritys sitten JOS saatte asianne kuntoon, pystytte hyväksymään toisenne sellaisina kuin olette ja pystytte tarjoamaan lapselle turvallisen ja riidattoman lapsuuden.

Vierailija
8/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tasan mitenkään. Jos on noin päihteisiin päin menevää tyyppiä (että samantien kun aloitti kokeilun, niin mennyt vain pahemmaksi ja nyt jo jokailtaista), niin ei siinä tuleva lapsi tai mikään muukaan auta. Jotkut ei vaan pysty elämään ilman päihtymisen/avustetun rentoutumisen tunnetta, ajattelevat sitä onneksi, vaikka onni on jotain aivan muuta. Ehkä joskus usean vuoden päästä hän itsekin ymmärtää nämä, mutta et sä sitä aikaa voi odotella vauvan/pienen lapsen kanssa. Molemmat vain kärsisitte kun toinen kerta toisensa jälkeen työntäisi teidät syrjään tuon "onnen" tunteensa vuoksi. Vaikka kyseessä onkin "vain" pilvi, niin ei sitä kukaan polttele jos ei samalla tykkäisi sen päihdyttävästä/pöhnättävästä vaikutuksesta, ja jos sen haluaa joka päivä saada itselleen, on omassa elämässä jotain pielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun teillä on lapsi niin se miehesi siirtyy kovempiin aineisiin ja mieti onko sitten kivaa kun teidän kodista tulee sellainen narkkiluukku ja lapses huostaanotetaan ja miehes myy sua huumevelkojensa takia.

Vierailija
10/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:06"]Sitten kun teillä on lapsi niin se miehesi siirtyy kovempiin aineisiin ja mieti onko sitten kivaa kun teidän kodista tulee sellainen narkkiluukku ja lapses huostaanotetaan ja miehes myy sua huumevelkojensa takia.

[/quote]

Tämä oli hauska! Kiitos päivän nauruista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ehkä kaikista maailman asioista huonoin syy yrittää vielä päihdeongelmaisen kanssa, erityisesti jos muutenkin teillä menee huonosti. Jos pidät lapsen, niin eroa. Lapsi ansaitsee oikean parisuhteen mallin (ja jos sitä ei ole tarjota, niin vahvan äidin joka ei seurustele vain ollakseen jonku kaa kun lapsikin on) ja päihteettömän kodin. Älä kuvittele, että toinen mystisesti ykskaks muuttuu kun tulee isäksi, niin käy aniharvoin.

Vierailija
12/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se saakelin hampuusi. Jokapäiväinen pössyttely tekee miehestäsi vähitellen täysin saamattoman, passiivisen ja poissaolevan zombien. Kyllä se työntekokin jää jossain vaiheessa, sitten huomaat huoltavasi lapsen ohella myös miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:46"]

Miksi pitäisi saada loppumaan? Varsinkin kun kuitenkin käy töissä. Minun mieheni polttaa pilveä myös enkä ole koskaan ajatellut että pitäisi saada hänet lopettamaan tai että se ylipäätään jotenkin haittaisi. Yhdessä 6 vuotta. Se on terveellistä ja auttaa päänsärkyyn ja muihin kipuihin, auttaa myös tauteihin (syöpä,diabetes1&2,ms) jos sellaisia sattuu olemaan. Miksi ihmeessä haluat että miehesi lopettaa!? Olisiko joku alkoholi(myrkky...) sitten mielestäsi ok vain koska valtio sanoo niin? Ei huhhuh...

[/quote]

 

On ihan vitun terveellistä joo. :D

Vierailija
14/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni poltti kans, mutta hänestä ei tullut ollenkaan tuollainen kuten kuvasit. Viina teki tuollaiseksi ikäväksi mutta pilvi leppoisaksi ja hyväntuuliseksi. Lopetti kun itse tajusi että ei voi sitä loppuelämäänsä jatkaa.

 

Mielestäni on todella outoa, että pilvi vaikuttaa miehessäsi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pielessä on jotain muutakin kuin pössyttely, jos möyhy aiheuttaa tuota mainitsemaasi käytöstä. Polttelua et saa loppumaan kuin mahdollisesti vakuuttamalla miehen siitä, että et sitä kestä. Mies joutuu tekemään päätöksen, jonka jälkeen voit mahdollisesti tukea siinä pysymistä, tai antaa kenkää.

Vierailija
16/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:24"]

Tämä on ollut jo kauan ongelma. Olen ollut jo aikeissa jättää miehen, mutta tänään sain tietää olevani raskaana. Se on iso ja hyvä syy yrittää vielä.

Kaikki ongelmamme alkoivat kun hän koetti pilveä ja sille radalle jäi. Töitä tekee normaalisti mutta joka ilta töiden jälkeen polttaa. Sitten on vihainen, alistava ja vähättelevä. Inhottava, eikä yhtään oma itsensä... Lapsesta en kerro ennenkuin/jos saan tämän loppumaan.

[/quote]

 

Jaa, vastaan kuten ajattelin vastata pelkän otsikon nähtyäni: vaihda miestä. Ei siinä mikään muu auta. Nimim. kokemusta on.

 

Vierailija
17/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Parempi tuo kuin oluen tissuttelu.

Mutta provoham tuo olikin. Ei pilven polttelu ketään inhottavammaksi tee.

Vierailija
18/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään millään. Sama koskee kaikkia päihteitä.

Vierailija
19/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:06"]

Miksi pitäisi? Parempi tuo kuin oluen tissuttelu.

Mutta provoham tuo olikin. Ei pilven polttelu ketään inhottavammaksi tee.

[/quote]

Ihme narkkareita nämä nettifoorumit pullollaan. Heti kun joku mainitsee pilven, niin on 50 muuta kehumassa omaa hienoa harrastustaan. 

 

Vierailija
20/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:06"]

Miksi pitäisi? Parempi tuo kuin oluen tissuttelu.

Mutta provoham tuo olikin. Ei pilven polttelu ketään inhottavammaksi tee.

[/quote]

Ihme narkkareita nämä nettifoorumit pullollaan. Heti kun joku mainitsee pilven, niin on 50 muuta kehumassa omaa hienoa harrastustaan. 

 

[/quote]

En ole narkkari enkä harrasta mitään päihteitä, mutta mainitsin vain miten paljon huonommin asiat voisivat olla.