Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tolla Tuksulla on niin samantapaisia otsikoita kun mulla?

Vierailija
28.06.2014 |

Suomi24 keskustelu, jossa Johanna jäänyt kiinni myymälävarkaudesta - tavaraa kympillä...
________

Voi Tuksu  - TAASKO???

Myymälävarkaudesta kiinni??? Ja Varkaudessa??? Varkaudesta Varkaudessa??? Tietsä, että mä olen ollut siellä setäni kanssa, joka oli siellä kunnanlääkärinä, erään kesän... asuttiin silloisessa kunnanlääkärin asunnossa... piipahdettiin sitten jossain Hattulassakin, mutta en tiedä miksi... kait se on siellä päin jossain...

Kuule nyt!!! Mäkin jäin "myymälävarkaudesta" kiinni... siitä on kyllä jo aika monta vuotta... Mulla oli ihan hirveä migreeni ja olin syönyt jotain kamalia särkylääkkeitä siihen... lähdin sitten haukkailemaan raitista ilmaa ja päädyin Anttilaan... siellä tutkiskelin jotain "ota kahdella eurolla kaksi"-tyyppisiä laatikoita ja taisin löytääkin jotakin sieltä... pidin sitä sitten siinä käsivarrellani ja lähdin pois - siis ihan vahingossa hajamielisyydessäni - kassojen ohi... mutta enhän mä kovin pitkälle päässyt kun hälytys meni päälle ja vartijat tulivat... jotain ällöttäviä, aivottomia tyyppejä... ei olis riittänyt että mä olisin maksanut... mulla oli kyllä lompsassa vähän enemmän kuin kaksi euroa...

Siitä tuli sitten kamala riesa... Piti mennä poliisiasemalle, joka sijaitsee todella hankalan matkan päässä... mutta tajusivat nyt sit kait siellä, että tämä oli joku vahinko, josta voi syyttä sekä migreeniä että siihen otettuja voimakkaita lääkkeitä... oliskos siitä sit kuitenkin jäänyt joku merkintä...

On mulla toinenkin "myymälävarkaus"... oltiin jossain Rinkebyssä Ruotsissa sata vuotta sitten ja ostettiin siitä T-banan vierestä pari pyyhettä... ystäväni Sirpa sitten piteli niitä pyyhkeitä... maksoimme ruokatavarat ja menimme ulos... ja siinä tulivat siis pyyhkeet mukana ulos ilman että oltiin maksettu... kuinka tarkkoja noi kassat oikein siis ovatkaan... No - arvatkaa te, mitä me tehtiin sitten... muutakin kun naurettiin kamalasti... ei meidän olisi tarttenut kahta pyyhettä "varastaa"... oltiin kuin eksyneitä jollekin vieraalle planeetalle kun oltiin päädytty jonnekin Rinkebyhyn... sieltä meitä ei kyllä kukaan olisi tajunnut etsiä... ja tiedätteks... sieltähän, noista kamalista getoista voi löytyä vaikka ketä... vaikka jotain muiden maiden "kuninkaallisia"... Missäköhän Doctor Alban mahtoi asua... eks se just ole joku tommoinen "tyyppiesimerkki"...

Eli taas Tuksu... samankaltaisia juttuja kuin mulla... Alan jo miettiä, että haluatko todellakin kanssani kahville johonkin kojuun kauppatorille tai Suomenlinnaan...

Terkkuja

paintersgallery.blogspot.com

P.S. Tuuttasin blogiin just jotain kroki-alastonmallikuvia... kohta otan pois kun hävettää näyttää kenellekään yhtään mitään... Huoh...

28.6.2014

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla