Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi pudotti pihvit lattialle ja...

Vierailija
28.06.2014 |

Anoppi teki jauhelihapihvejä, jotka hän pudotti lattialle siten, että lasiastia särkyi samalla ja pihvit olivat lattialla sirujen joukossa. En suostunut syömään lasinsiruista lattialle pudonnutta pihviä, mistä anoppini suuttui. Olinko pikkumainen, kun en halunnut syödä a) lattialle pudonnutta ja b) lasinsiruista pihviä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä anoppui kerran teki makkarakeittoa ja mansikkakiisseliä samaan aikaan ja heitti makkarat kiisseliseokseen. Vasta kun hihkaisin että mitä sä teet, tajusi mitä teki. Ei sinänsä vaarallista, onki makkaranpalat ja laittoi ne keittoon. En enää muista söinkö ja miltä maistui jos söin. Yleensä en anopineuokia helpostibyö kun ne muutenkin maistuu aika kamalalta... Samaa mieltä on poikansa..

Vierailija
2/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä: jos itse olisin pudottanut pihvit, en tarjoaisi niitä kenellekään, puhumattakaan siitä, jos niissä olisi pientä lasinsiruhilettä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt anoppini alkoi haukkua minua ja miestäni siitä, että olemme liian pikkumaisia. Mieheni meni urheasti syömään nyt pudonneen, lasinsiruisen pihvin (anoppi pyyhki siruja pois, mutta se astia meni tuhannen päreiksi ja siitä irtosi aivan pieniä siruja, joita ei välttämättä heti edes huomaa jauhelihapihvin pehmeässä rakenteessa).

Vierailija
4/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäistä anopilta odottaa kenenkään syövän tuollaisia. Jos minä pudottaisin pihvit lasiastiassa lattialle, en ANTAISI kenenkään syödä niitä, vaikka näkyviä siruja ei olisikaan.

Vierailija
5/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikös itse niitä? ;)

Vierailija
6/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:58"]Sekopäistä anopilta odottaa kenenkään syövän tuollaisia. Jos minä pudottaisin pihvit lasiastiassa lattialle, en ANTAISI kenenkään syödä niitä, vaikka näkyviä siruja ei olisikaan.

[/quote]

Oon samaa mieltä. En uskalla ottaa riskiä, että siellä on niitä siruja. Samoin lattialle pudonneet ruoat eivät innosta enkä tarjoaisi sellaisia kenellekään.

Vierailija
7/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, anoppipsovoilija kokeilee tänään tällaista. Huomenna sillä anopilla voisi olla maitotölkkiin unohtunut tamponi ja ylihuomenna makkarassa vastaleikeltyjä kynsiä.

Vierailija
8/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:59"]Söikös itse niitä? ;)

[/quote]

En syönyt -- silläkin uhalla, että anoppini pitää mua nirppanokkana.

Vierailija
9/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ajatelkaa millaista jälkeä semmonen terävä lasinpala voi tehdä osuessaan suolen seinämään oikein sopivasti! Jos olisi pudonnut vain lattialle, olisin syönyt huuhtaisun jälkeen mutta lasinsirpaleet nou nou. Kannattaa varmaan seurata miehen vointia. Olen ollut tarkka jopa kananmunankuorista sen jälkeen kun ensiapukouluttaja kertoi niiden aiheuttaneen niin vakavia suolistoverenvuotoja  että on ambulanssilla kiidätetty sairaalaan.

Vierailija
10/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin anoppia. :)

Vierailija
11/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin anoppia. :)

Vierailija
12/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas nämä paskaprovot jatkuvat, mitä seuraavaksi?

Vierailija
13/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lattialle pudonneet olisin vielä voinut syödä, mutta en lasinsiruissa pyörineitä.

Vierailija
14/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:00"]Jaha, anoppipsovoilija kokeilee tänään tällaista. Huomenna sillä anopilla voisi olla maitotölkkiin unohtunut tamponi ja ylihuomenna makkarassa vastaleikeltyjä kynsiä.

[/quote]

Voi olla, että moni on näin kesäaikaan anoppilassa, mutta mun aloitus ei ole provo. Mieheni läksytti minua, että olen epäkohtelias, kun en syönyt ko. pihvejä.

Vierailija
15/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin söikös anoppi?

Vierailija
16/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:59"]Söikös itse niitä? ;)

[/quote]

En syönyt -- silläkin uhalla, että anoppini pitää mua nirppanokkana.

[/quote]

Siis sorry, hän söi niitä itse -- minä söin. Hänellä on jokin pula-aika-ajattelu, joten mukamas lattialle putoaminen tau edes lasinsirut eivät merkitse mitään jne.

Vierailija
17/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on Se, että kyseessä on ANOPPI.

Vierailija
18/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasinsiru pihvejä.

Vierailija
19/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin pihvit jonnekin pusikkoon, missä pikku ötökät saisi syödä ne.

Vierailija
20/24 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi juhannuksena samoin, että lasiastia, jossa oli lihaa paistumassa, putosi uunista lattialle, kun avasin uuninluukun. Astia meni pirstaleiksi ja vaikka kyse oli leikkeistä, niin heitin kaiken pois, kun ei voinut olla varma missä niitä lasinsiruja olisi. Olen hyvin tarkka näissä asioissa, en halua vaarantaa läheisten enkä omaa terveyttä vaikka kuinka harmittaisi ruuan pois heittäminen. Poika ja miniä ymmärsivät hyvin, että tilalle tehtiin viivästyneesti muuta ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän