Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tapahtui meille, pitbull

Vierailija
28.06.2014 |

Hyökkäsi mun koiran kimppuun. Tapahtui nopeasti, se juoksi meitä kohti enkä nähnyt mitään erityisiä vaaran merkkejä. Kävi suoraan kiinni koiran kurkkuun eikä päästänyt irti ennenkuin omistaja tuli ja sai sen leuat irti koirani kurkusta. Eläinlääkärilasku jotain 300e mutta miten on koiran laita, jääkö tuosta traumoja?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottavaa :( suurin painajaiseni on että joku kamala koira tarttuisi lapseeni.

Vierailija
42/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että taistelukoiraa on aika vaikeaa joskaan ei mahdotonta saada irti kun se puree. Ehkä juuri omistaja voi saada sen irrottamaan. Eräs konsti, joka on ällö mutta tepsivä muillekin, on että työntää sormen koiran peräreikään, jolloin se jostain syystä irrottaa (ehkä hämmästyy?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

Mutta hyvä että olette kunnossa molemmat<3

[/quote]Omistaja juoksi paikalle ja sai koiransa leuat irti mun koiran kaulasta, muutkin sitä yrittivät ensin mutta vasta omistajalta se onnistui. Se antoi puhelinnnumeronsa ja lupasi maksaa eläinlääkärilaskut, oli tosi pahoillaan. Itse poistuimme paikalta nopeasti niin että sain koirani turvaan ja hoitoon. Ap

[/quote]

Älä nimeä rotua, kun et sitä tunne etkä mitään tiedä.

[/quote]

Sanoo ihminen, joka puhuu bitbullista. Koomista.

[/quote]

Olet oikeassa, on koomista. Enkä tiedä miksi kirjoitan ja oikeastaan puhunkin tuosta rodusta aina väärin lausuen. Joku aivosolmu, mutta ymmärsit varmasti asian.

Vierailija
44/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
45/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

Mutta hyvä että olette kunnossa molemmat<3

[/quote]Omistaja juoksi paikalle ja sai koiransa leuat irti mun koiran kaulasta, muutkin sitä yrittivät ensin mutta vasta omistajalta se onnistui. Se antoi puhelinnnumeronsa ja lupasi maksaa eläinlääkärilaskut, oli tosi pahoillaan. Itse poistuimme paikalta nopeasti niin että sain koirani turvaan ja hoitoon. Ap

[/quote]

Älä nimeä rotua, kun et sitä tunne etkä mitään tiedä. Bitbull ei päästä irti, jos on ottanut raateluotteen vaan puree myös omistajaansa. Kuuluu rotuun. Älä levittele typerää ja tietämätöntä juttuasi.

[/quote]

Mikä hemmetin bitbull? Ei sellaista rotua ole olemassakaan. Pitbulleja on Suomessa satoja.

Vierailija
46/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettavaksi tuollaiset ennenkun käy jonkun ihmisen kimppuun! 

Vierailija
47/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas koira vapaana, kun omistaja juoksi paikalle... Mikä helvetti saa ihmiset pitämään koiria vapaana!? Ja vielä tuollaisia, jotka ihan tunnetusti ovat usein aggressiivisia muille koirille (joskus jopa ihmisille, jos huonosti koulutettu). Tuollaisille ihmisille ikuinen eläintenpitokielto!

Kyllä olen itsekin rottweilerin omistaja.

Vierailija
48/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea pitbull on kuollut pitbull.

Vierailija
49/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava koira..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä