Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tapahtui meille, pitbull

Vierailija
28.06.2014 |

Hyökkäsi mun koiran kimppuun. Tapahtui nopeasti, se juoksi meitä kohti enkä nähnyt mitään erityisiä vaaran merkkejä. Kävi suoraan kiinni koiran kurkkuun eikä päästänyt irti ennenkuin omistaja tuli ja sai sen leuat irti koirani kurkusta. Eläinlääkärilasku jotain 300e mutta miten on koiran laita, jääkö tuosta traumoja?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:40"]Älkää kirjoittako "rueta". Se on "ruveta".

[/quote]

ei saa kirjoittaa isoilla kirjaimilla, silmiin sattuu!

Vierailija
22/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksais rueta miettii tommosia kieli_oppi virheitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan nyt fyysisestikim vielä kipeä. Kunhan haavat paranee pidä huoli, että se saa paljon positiivisia kokemuksia muista koirista, jos kulkee nätisti rähjäämättä toisen ohi kävelyllä anna nami ja anna leikkiä valvotusti tuttujen ja varmojen koirien kanssa.

Vierailija
24/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omistaja teki??!

Mutta hyvä että olette kunnossa molemmat<3

Vierailija
25/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen pitbullin omistaja maksaa eläinlääkärikulut?

Kävikö pitbull täysin varottamatta koirasi kimppuun? Jotenkin pelottavaa, kun olen usein kuullut, että nuo taistelukoirarodut eivät aina ollenkaan varoita, kuten koirat normaalisti tekevät ennen hyökkäystä.

Vierailija
26/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

[/quote]Omistaja juoksi paikalle ja sai koiransa leuat irti mun koiran kaulasta, muutkin sitä yrittivät ensin mutta vasta omistajalta se onnistui. Se antoi puhelinnnumeronsa ja lupasi maksaa eläinlääkärilaskut, oli tosi pahoillaan. Itse poistuimme paikalta nopeasti niin että sain koirani turvaan ja hoitoon. Ap

Vierailija
27/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bitbulli käy agressiivisesti koiras kaulaan, se ei todellakaan ole elossa:)! Bitbulleja on muuten suomessa 3-5kpl. Mikähän se näistä on? XD just joo, älä nyt viitsi olla naurettava. Muualle provoaan.

Vierailija
28/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää kun jonkun kaljun pikkumunaisen "egokoira" hyökkää minun koiran kimppuun. Pieksen sen niin että saa millimunan koira muuta mietittävää. Näin tein kerran; omaa koiraa purtiin päähän, ja purija ei meinannut millään lopettaa. Tämän jälkeen vinkui vuorostaan purija. Kummasti päästi otteen ja alkoin vinkumaan "viu viu viu" kun löin sitä nyrkillä jatkuvalla syötöllä päähän. Omistaja ei hallinnut koiraansa. Ei tosin ollut pitbull.

Tuntui kyllä pahalta mennä lyömään eläintä päähän, monta kertaa ja kovaa. Toivottavasti se kuitenkin oppi jotain. Nuo ovat vaarallisia tapauksia sen takia että wt:t eivät osaa kouluttaa koiriaan. Eivät monesti edes saa koiraa kunnioittamaan itseään. Sehän tarkoittaa että koira on pomo->ei hyvä.

Viidakon laki jyllää

Vierailija
29/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:54"]

Jos bitbulli käy agressiivisesti koiras kaulaan, se ei todellakaan ole elossa:)! Bitbulleja on muuten suomessa 3-5kpl. Mikähän se näistä on? XD just joo, älä nyt viitsi olla naurettava. Muualle provoaan.

[/quote]

Vai 3-5 kpl. Ne asuvat sitten vissiin kaikki tässä meidän lähistöllä. Täällä asuu useita pitbulleja, ja lisäksi yksi joka kasvattaa niitä. Tiedän yhden kauhean tapauksen, joka tapahtui labradorinnoutajan pennulle, kun pitbull hyökkäsi sen kimppuun ja raateli. Labbis ei tule koskaan toipumaan siitä, fyysisesti eikä varmaan myöskään henkisestikään. :(

Vierailija
30/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vastaehdollistaminen, ja aloita sen avulla treenaaminen heti, on tehokas ja koiraystävällinen keino räyhäongelmien hoitamiseen ja ennaltaehkäisyyn, kunhan sen osaa tehdä oikein. Tuollaisesta hyökkäyksestä voi jäädä pahatkin pelot, mikä näkyy sitten räyhäämisenä aina kun näkee koiran jossain. Jos tuntuu että et hallitse tuon vastaehdollistamisen opettelua itseksesi, niin googlaa kuka on lähimpänä asuva virallisen eläinkouluttaja-nimikkeen haltija (tai joku muu joka kouluttaa operantisti), ja pyydä apua.

Vierailija
31/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

[/quote]Omistaja juoksi paikalle ja sai koiransa leuat irti mun koiran kaulasta, muutkin sitä yrittivät ensin mutta vasta omistajalta se onnistui. Se antoi puhelinnnumeronsa ja lupasi maksaa eläinlääkärilaskut, oli tosi pahoillaan. Itse poistuimme paikalta nopeasti niin että sain koirani turvaan ja hoitoon. Ap

[/quote]

Älä nimeä rotua, kun et sitä tunne etkä mitään tiedä. Bitbull ei päästä irti, jos on ottanut raateluotteen vaan puree myös omistajaansa. Kuuluu rotuun. Älä levittele typerää ja tietämätöntä juttuasi.

Vierailija
32/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:51"]

Kai sen pitbullin omistaja maksaa eläinlääkärikulut?

Kävikö pitbull täysin varottamatta koirasi kimppuun? Jotenkin pelottavaa, kun olen usein kuullut, että nuo taistelukoirarodut eivät aina ollenkaan varoita, kuten koirat normaalisti tekevät ennen hyökkäystä.

[/quote]se tuli vain jostain ja juoksi tosi nopeasti meitä kohti eikä se näyttänyt erityisen vaaralliselta vielä siinä vaiheessa. Mutta se kävi suoraan kiinni mun koiran kaulaan. Kaikki tapahtui sekunneissa enkä ehtinyt reagoimaan ennenkuin oma koirani oli kurkustaan sen leuoissa. Olisi varmasti tappanut koirani jos omistaja ei olisi saanut sitä irroitettua. Ap

Vierailija
33/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrottaako pitpulli jos sitä tökkii silmiin sormilla? olen suunnitellut tuollaista varokeinoksi mutta tehoaako? puristaisin myös sen sieraimet tukkoon.

Vierailija
34/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:54"]

[/quote]

Vai 3-5 kpl. Ne asuvat sitten vissiin kaikki tässä meidän lähistöllä. Täällä asuu useita pitbulleja, ja lisäksi yksi joka kasvattaa niitä. Tiedän yhden kauhean tapauksen, joka tapahtui labradorinnoutajan pennulle, kun pitbull hyökkäsi sen kimppuun ja raateli. Labbis ei tule koskaan toipumaan siitä, fyysisesti eikä varmaan myöskään henkisestikään. :(

[/quote]

Ota selvää kuinka moni samannäköisistä koirista on jotain muuta tai sekarotuisia. Eikö ihmiset ymmärrä , että rotu on puhtaana HYVIN vaikea kasvattaa ja kouluttaa, mutta myös vaikea löytää. Aina on sekarotuisuutta suvussa.

Vierailija
35/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

[/quote]

Älä nimeä rotua, kun et sitä tunne etkä mitään tiedä.

[/quote]

Sanoo ihminen, joka puhuu bitbullista. Koomista.

Vierailija
36/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten typerä ja mauton provo.

Vierailija
37/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen tilanne kuin ap:llä, mutta hyökkääjä oli labbis joka ilman varoitusta hyökkäsi koirani kurkkuun kiinni. Oma koirani on sen jälkeen vihannut jokaista isompaa mustaa koiraa

Vierailija
38/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:44"]

Mitä omistaja teki??!

[/quote]

Älä nimeä rotua, kun et sitä tunne etkä mitään tiedä. Bitbull ei päästä irti, jos on ottanut raateluotteen vaan puree myös omistajaansa. Kuuluu rotuun. Älä levittele typerää ja tietämätöntä juttuasi.

[/quote]Et ollut siellä paikalla, minä olin. Pitbullit tappavat yleensä toisia koiria tai pieniä lapsia, harvemmin aikuisia ihmisiä. Omistaja sai sen irti koirastani ja oli ainakin elossa vielä silloin kun puhuin sen kanssa ja se otti vastuun tapahtumasta. Ap

Vierailija
39/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:01"]irrottaako pitpulli jos sitä tökkii silmiin sormilla? olen suunnitellut tuollaista varokeinoksi mutta tehoaako? puristaisin myös sen sieraimet tukkoon.

[/quote]

Ei irrota, en lähtisi kokeilemaan. Näistä sekarotuisista ei voi koskaan tietää, kai se voisi onnistua. Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikilla bullterrierin sukuisilla on äärettömän korkkea kipukynnys.

Vierailija
40/49 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:59"]

Mitä omistaja teki??!

[/quote]

[/quote]

Se on pitbull, urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän