Peukutatteko koskaan omia
kommentteja vain siksi, että koette sellaisen "ei vittu miten hyvin sanottu" fiiliksen? :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:13"]
Peukutan, mutten anna aina positiivista. Joskus peututan muiden riippumatta sisällöstä. Jos joku on saanut pelkkiä plussia pitää antaa minusta, sama juttu toisinpäin.
[/quote]
No toi on todella typerää. Ihme vanhakantainen asenne että "ei saa kehua liikaa, ettei ylpistyisi" -tyyliä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:13"]
Peukutan, mutten anna aina positiivista. Joskus peututan muiden riippumatta sisällöstä. Jos joku on saanut pelkkiä plussia pitää antaa minusta, sama juttu toisinpäin.
[/quote]
No toi on todella typerää. Ihme vanhakantainen asenne että "ei saa kehua liikaa, ettei ylpistyisi" -tyyliä.
[/quote]
Ei ole mitään tekemistä vanhanaikaisuuden kanssa. Pidän peukutusta enemmän pelinä. Koko peukutus järjestelmä ole pelkkä vitsi. Ihmiset antavat minusta mutta eivät kommentoi itse tekstiä millään tavalla. Internet on täysin riippuvainen ylä/alapeukutuksista.
Olipas hyvä tietää etten ole ainut joka omia vastauksia peukuttelee :D
Peukutan aina omia juttuja ilman sen kummpaa syytä.
Heh, onko tämä ihan oikea ilmiö? :D En ole koskaan tahallani peukuttanut omia viestejäni, mutta sitä kyllä on tapahtunut muutaman kerran, että olen lukenut jotain vanhaa ketjua, peukutellut ja tajunnut vasta jälkeenpäin, että hetkinen, kirjoitinko minä joskus tuon?
Alkavaa dementiaa? Kenties.