Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vuotanut verta monta viikkoa eikä suostu lääkäriin

Vierailija
27.06.2014 |

Noin kolme viikkoa sitten alkoi vuotaa hirveän mahakivun saattelemana. Ei kuulemma pitänyt olla kuukautisia. Monta päivää makasi sohvalla sikiöasennossa kauheissa kivuissa, ja vuosi kun mikäkin. Enää kipu ei ole ilmeisesti niin paha, mutta vuoto on ihan tajuton. Nukkuu monen pyyhkeen päällä ja vauvan vaippa pikkareissa, nousee vessaan parin tunnin välein ja silti herää lammikoista.

Äsken yllätin pesemästä alasti hampaitaan (suihkuun menossa) ja sen minuutin aikana oli valunut reisiä pitkin ihan valtava lammikko lattialle, nojasi myös lavuaariin kivuliaan näköisenä. Yrittää siis nykyään peitellä kipua ja vuotoa minulta kun tietää että olen huolissani ja sitten riidellään lääkäriin menosta. Huomaan, että alkaa olla jo kalpea ja huonossa kunnossa, mikä ei ole ihme tuolla vuodolla.

Vaimo on pillereillä, ja kuukautiset aina olleet niiden takia säännölliset, niukat ja kivuttomat. Ikinä ei ole ollut mitään tällaista, ja olen ihan oikeasti tosi huolissani. Vaimo on aina ollut itsepäinen ja pelkää lääkäreitä, mutta ei kai tässä nyt voi vaan odottaa että Se tuupertuu joku päivä?

Täällä kun on naisia, niin A mistä tuollainen voi johtua? B miten saan vaimon hoitoon, voinko soittaa ambulanssin vasten sen tahtoa, vaikka ei olekaan vielä hengenhätää? Tiedän että vaikka kaappaisin auton kyytiin ja veisin ensiapuun niin Se ei suostuisi sinne menemään. Toi äskeinen näky vessassa todella pelästytti

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta?! Jos on niin tilaat sen ambulanssin, hän vuotaa kohta kuiviin!

Vierailija
2/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa naisesta tuollaista, anteeksi nyt vaan. Yleensä ne on kyllä miehiä, joita saa pakottamalla pakottaa lääkäriin vaivoineen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin ambulanssi!!

Vierailija
4/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä oli tutulla

Vierailija
5/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä taitaa viirata ja pahasti

Vierailija
6/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

You must be kidding?! Johtuu mistä johtuu, mutta soitapa lanssi jo paikalle.

Vierailija
7/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on monta viikkoa vuotanut noin, niin ihme että on vielä hengissä. Soita päivystykseen ja kysy sieltä apua.

Vierailija
8/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehnyt abortin sinulta salaa ja siksei tahdo lääkäriin. Abortin jälkeen on usein runsaita verisiä vuotoja ja vatsakipua.

Vierailija
9/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:30"]Aika vaikea uskoa naisesta tuollaista, anteeksi nyt vaan. Yleensä ne on kyllä miehiä, joita saa pakottamalla pakottaa lääkäriin vaivoineen..

[/quote]

Näinhän Se yleensä on. Toi mun vaimo kärsii aika pahoista ahdistusoireista, mm sos.tilanteiden pelosta ja pakki-oireista joihin kuuluu mm. bakteerikammo. Pelkää sairaaloita ja lääkäreitä. Ei ole ikinä meidän monivuotisen suhteen aikana käynyt lääkärissä, ja tästä syystä esim. Lastenhankinta on pois suunnitelmista. Koko ajan vaan sanoo, että kyllä Se menee ohi ja loppuu aikanaan, tai että menee kyllä lääkäriin ensi viikolla, tai sitten vaan vaihtaa piheenaihetta.

Alkuperäinen

Vierailija
10/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos soittaisit ambulanssin mielenterveysongelmien takia? Mielenterveysongelmahan se on, että ei hakeudu hoitoon tollaisessa tilanteessa. Sinuna soittaisin jonnekkin kysyäkseni neuvoa (nimellä, niin, että soitto kirjautuu ylös), nimittäin sinua voidaan syyttää hoitoon päästämättömyydestä, jos vaimosi kuolee vaikkapa yön aikana verenhukkaan.

Vierailija
11/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpä. 

Vierailija
12/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ambulanssi oikeasti kun on pitkäaikaisesta jutusta kyse? Luulen että sanovat vaan että varattava aika lääkäriin, tai tälleen viikonloppuna että mentävä itse päivystykseen, mihin tuo vaimo ei suostu. Ja jos tulisivat niin voivatko viedä vasten tahtoa jos vaimo ei suostu?

Alkuperäinen

Vierailija
13/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:30"]Aika vaikea uskoa naisesta tuollaista, anteeksi nyt vaan. Yleensä ne on kyllä miehiä, joita saa pakottamalla pakottaa lääkäriin vaivoineen..

[/quote]

Näinhän Se yleensä on. Toi mun vaimo kärsii aika pahoista ahdistusoireista, mm sos.tilanteiden pelosta ja pakki-oireista joihin kuuluu mm. bakteerikammo. Pelkää sairaaloita ja lääkäreitä. Ei ole ikinä meidän monivuotisen suhteen aikana käynyt lääkärissä, ja tästä syystä esim. Lastenhankinta on pois suunnitelmista. Koko ajan vaan sanoo, että kyllä Se menee ohi ja loppuu aikanaan, tai että menee kyllä lääkäriin ensi viikolla, tai sitten vaan vaihtaa piheenaihetta.

Alkuperäinen

[/quote]

ai kamala.. :/ kyllä sun on otettava ohjat omiin käsiin ja tilattava ambulanssi. Sinua kiitetään siitä myöhemmin.

Vierailija
14/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoitoon, vaaraksi itselleen jo.

Vierailija
15/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila on hengenvaarallinen, sun on vaan vietävä se lääkäriin tai soitettava ambulanssi.

Vierailija
16/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei abortin jälkeenkään vuoto kestä noin pitkään. Hoitoon on kyllä mentävä! Nyt on selkeästi fyysistä ja psyykkistä oiretta!

Vierailija
17/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://stella.fi/palvelut/kotilaakari/kotilaakari/?gclid=CjkKEQjwrLSdBRDYvIL0soO4vo0BEiQABALkqbxEyzfxiXRHTLtwcTxNjdjrvHHtrBCSaROhjjU2baDw_wcB

Tilaa teille lääkäri kotiin. Asetat vaimolle pakkotilanteen, joko päivystykseen tai lääkäri tulee kotiin.

Vierailija
18/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten kanssa samoilla linjoilla, ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin soittaa ambulanssi paikalle. Kertoa hätäkeskukseen tilanne ja se, että vaimo ei suostu lähtemään lääkäriin. Lanssi tulee ei-kiireellisenä ja luultavasti saa puhuttua vaimosi ympäri.

Ihan kauhealtahan tuo kuulostaa, eli sinuna toimisin samantien.

Vierailija
19/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti soittoa vaan.

Itse olen ollut samassa tilanteessa, repeämä paksusuolessa. Jos ei vaimo olisi vienyt ensiapuun olisin kuollut. Ensin kalpenee ja sitten seisominen ja kävely alkaa olla vaikeaa, ei meinaa enää veri riittää päähän.

Jouduin samantien tiputukseen ja uuteen lanssiin jolla Meilahteen magneetti kuvaukseen ja siitä leikkaus pöydälle.

Vierailija
20/200 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaimo ole aiheuttanut sitä itse? Tuli vaan mieleen jos on tullut raskaaksi ja pelkää lääkäreitä, koittanut itse tehdä aborttia. Kuulostaa ihan niiltä tarinoilta ajasta kun aborttia ei ole saanut ja naiset yrittäneet itse keskeyttää raskautta sorkkimalla sisuskaluja jollain ja moni kuollut verenhukkaan ja tulehduksiin.