Mies ei mene lääkäriin millään
Onko muilla samanlaisia "tosi" miehiä kotona, joita ei saa lääkäriin ei vaikka pää olisi irti? En vaan ymmärrä!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla samanlaisia "tosi" miehiä kotona, joita ei saa lääkäriin ei vaikka pää olisi irti? En vaan ymmärrä!
Koska miehet kunnioittaa omaa yksityisyyttään.
Eikä miehiä kiinnosta selittää ongelmistaan naisille.
Vierailija kirjoitti:
mitä pahaa siinä on jos olisikin turha käynti? Vaivaako omatunto että käytti terveydenhuoltopalvelua turhaan vai sitä että lääkäri katsoisi pahasti?
Minusta väärästä lääkärikäynnistä julkisella pitäisi saada 10 000 euron sakot.
Kun ei ole varaa edes niitä sairaita hoitaa niin sitten hoidetaan kaikenlaisia tekosairaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä pahaa siinä on jos olisikin turha käynti? Vaivaako omatunto että käytti terveydenhuoltopalvelua turhaan vai sitä että lääkäri katsoisi pahasti?
Minusta väärästä lääkärikäynnistä julkisella pitäisi saada 10 000 euron sakot.
Kun ei ole varaa edes niitä sairaita hoitaa niin sitten hoidetaan kaikenlaisia tekosairaitakin.
Miten ihminen voi tietää onko lääkärikäynti turha vai ei, kun itsellä ei ole lääkärinkoulutusta? Minä kaaduin kaksi viikkoa sitten ja loukkasin ranteeni. En mennyt lääkärille, kun ajattelin että kai se siitä itsestäänkin paranee. Nyt ranne on edelleen kipeä ja olen alkanut miettiä, olisiko sittenkin pitänyt mennä näyttämään sitä jollekin. :/
Omalla miehellä tuli maha hirveän kipeäksi, perjantaista sunnuntaihin kärvisteli ja lopulta kun suostui menemään lääkäriin, olisi ajanut autolla ja tilasi taksin vasta kun uhkasin ambulanssilla!
Minun mies on onneksi sellainen, että menee tarpeen vaatiessa lääkäriin. Varaa ajankin ihan omatoimisesti. Jos hän joskus valittelee jotain vaivaa, olen sitten ehdottanut, että varmaan kannattaisi käydä lääkärillä. Nyt on sitten tutkimukset kesken, onko kyseessä syöpä. Hirvittää ajatellakin, mitä voisi käydä, jos mies olisi vetkutellut lääkäriin menoa.
Ja sitten tuolle kuorsauksen ihmettelijälle: paha kuorsaus ja varsinkin hengityskatkokset voivat olla merkki uniapneasta. Osasyy voi olla ylipaino, mutta suurin syy on nielun, nenän ja leuan rakenne. Vaikeaa uniapneaa ei laihduttamallakaan paranneta eikä siihen ole lääkkeitä, mutta cpap-hoito auttaa. Uniapnea on hoitamattomana vaarallinen.