Vesimies-miesten vaikeaa ilmaista tunteitaan?
Olen tapaillut nyt muutaman kuukauden vesimies-miestä. Hän ei ole vielä kertaakaan sanonut minun olevan kaunis (muut miehet kehuvat jatkuvasti), ei kerro tunteistaan mitenkään, hän viestittelee kyllä usein, muttei koskaan mitään ihanaa (ns. lepertelyä, hyvänyöntoivotuskin on aina perus "öitä").
Olen tässä viimeaikoina ajatellut, että hän ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut minusta. Mutta silti, hän ei halua päästää minusta irtikään, ja yrittäessäni lopettaa suhdetta, hän kertoi pitävänsä minusta todella.
Mikään ei kuitenkaan sen jälkeen ole muuttunut, perusnäkemistä ja perusviestejä useasti, mutta ei koskaan mitään kehuja tai lepertelyä.
Nyt päädyin kuitenkin lukemaan threadeja vesimies-miehistä, ja sain käsityksen, että tällainen olisikin tyypillistä juuri vesimiehille.
onko näin, vai eikö mies vaan ole tarpeeksi kiinnostunut?
Kommentit (7)
Ei ole tyypillistä vesimiehelle, mikäli vesimies on todella rakastunut.
Sen sijaan vesimies voi haluta olla ensin hyvä kaveri, siihenhän tämä viittaa!
Mä olen tavannut myös vesimiesmiehen, ja vaikka tuttavuus on kestänyt vasta pari viikkoa, olen saanut kuulla olevani kaunis ja ihana jo useammankin kerran. Itsekin olen vesimies (nainen), ja jos joku on todella ihana, niin sanon sen kyllä.
Uskooko jjoku oikeasti horoskooppeihin? eiköhän tuo ole luonnekysymys.
Eksäni tosin oli vesimies ja hän kyllä jaksoi leperrellä ja romantisoida, ihan liikaakin minusta. En vaan jaksa sellaista. Tykkään, jos sanotaan, että olen onnistunut jossain asiassa, mutta joku kauniiksi kehuminen on minusta typerää.
Näkeehän sen itse jokainen peilistä, onko kaunis vai ei. Miksi toisen pitäisi siitä puhua?
Mä olen vesimies ja peitän kyllä tunteeni visusti hyvin pitkään.
Unohda se. Mahdottomin kaikista merkeistä. Tänään tätä, huomenna tuota. Mieliala ja mielipiteet vaihtelee. Välillä vesimies on äärimmäisen itsevarma ja sitten taas niin epävarma kuin vaan olla voi. Ota sen tykkäämisistä sitten selvää.
Mission impossible. Tai ehkä on jotain tsäänssii, jos nainenkin on vesimies.
Häh