Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutta sulkua odotellessa, lukemat kasvaa

Vierailija
28.06.2021 |

Pietarista palanneilla suomalaisilla matkailijoilla on todettu THL:n mukaan jo lähes 300 koronavirustartuntaa.

Kiitos kusipääpotkupalloidiootit

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta viidesosa väestöstä on rokotettu. Se kattaa vain ihan vanhimmat ikäluokat. Ei edes riskiryhmiä. Kyllähän se oli tiedossa, että delta tulee ennen pitkää tännekin. En vain ymmärrä, miksi se piti väen väkisin hakea.

Itse tulin ikäni puolesta vasta nyt rokotusvuoroon, mutta en aio vielä ottaa. Syy siinä, että olen viimeisillä raskaana. Rokote tässä vaiheessa raskaana yhdistettynä helteisiin voi olla aika rankka. Ja kun sen vaikutuksia sikiöön ei vieläkään tiedetä, niin en halua muutaman viikon vuoksi ottaa riskiä. Otan piikin sitten synnytyksen jälkeen. Pelottaa oman vauvan puolesta. Pienillä lapsilla on huono vastustuskyky. Pitääkö tässä lukittautua vauvan kanssa neljän seinän sisälle ja sanoa sukulaisille ja ystäville että sori nähdään sitten joskus?

Vierailija
42/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta viidesosa väestöstä on rokotettu. Se kattaa vain ihan vanhimmat ikäluokat. Ei edes riskiryhmiä. Kyllähän se oli tiedossa, että delta tulee ennen pitkää tännekin. En vain ymmärrä, miksi se piti väen väkisin hakea.

Itse tulin ikäni puolesta vasta nyt rokotusvuoroon, mutta en aio vielä ottaa. Syy siinä, että olen viimeisillä raskaana. Rokote tässä vaiheessa raskaana yhdistettynä helteisiin voi olla aika rankka. Ja kun sen vaikutuksia sikiöön ei vieläkään tiedetä, niin en halua muutaman viikon vuoksi ottaa riskiä. Otan piikin sitten synnytyksen jälkeen. Pelottaa oman vauvan puolesta. Pienillä lapsilla on huono vastustuskyky. Pitääkö tässä lukittautua vauvan kanssa neljän seinän sisälle ja sanoa sukulaisille ja ystäville että sori nähdään sitten joskus?

Ja täytyypä tässä lisätä pettymykseni Suomen rokotustahtiin. Joulukuussa ensimmäisten rokotteiden tullessa valmiiksi, enpä arvannutkaan, että Suomella kestäisi puoli vuotta rokottaa vasta viidesosa väestöstä. Ihan järjetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanit karanteeniin Siperiaan, pysykää siellä

Vierailija
44/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi puhun koko ajan viidesosasta, vaikka sehän onkin vielä surkeampi kuudesosa! IS vetää jotain ihan omia harhalukujaan.

-41/42

Vierailija
45/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku ennustanut että me kaikki saamme koronan, tavalla tai toisella. Tänään tai huomenna. Kohta on laumaimmuniteetti? Vai? No aika edesvastuutonta kyllä lähteä Venäjälle nyt.

Vierailija
46/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 7 kuukauden ikäinen vauva ja näin juuri olemme toimineet, eli pysyneet omissa oloissamme. Ketään ei ole kielletty tulemasta kylään, mutta emme ole minnekään ylimääräisiin menoihin itse menneet. Isovanhemmat näkivät vauvan vasta kesän korvilla. Asumme Helsingissä, jossa koko ajan ollut suht paljon tartuntoja.

Vierailija
47/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan puhutaan näiden itsekkäiden saaneen parisataa tartuntaa.

Miksi se luku ei näy koko suomen tartuntaluvuissa ollenkaan

Vierailija
48/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli käsikirjoitettu. Syksyksi Martat hakee poikkeusoloihin työntekijöitä useammaksi vuodeksi. 

Alkakaa nyt pikkuhiljaa heräillä ihmiset!