Uutta sulkua odotellessa, lukemat kasvaa
Pietarista palanneilla suomalaisilla matkailijoilla on todettu THL:n mukaan jo lähes 300 koronavirustartuntaa.
Kiitos kusipääpotkupalloidiootit
Kommentit (48)
olen aina v hannut jalkapalloa, tämä on yksi syy lisää :D nyt alan heitata reissufanejakin
No helpottaako kun saa purkaa kaiken muunkin vihansa noiden futismiesten mollaamisen myötä?
Luulen, että helpottaa.
Teihin tuo viruksen leviäminen ei mitään vaikuta, ettehän te muutenaan juuri nokkaane kämpästänne ulos pistä.
Vierailija kirjoitti:
No helpottaako kun saa purkaa kaiken muunkin vihansa noiden futismiesten mollaamisen myötä?
Luulen, että helpottaa.
Teihin tuo viruksen leviäminen ei mitään vaikuta, ettehän te muutenaan juuri nokkaane kämpästänne ulos pistä.
Että kiitelläkö pitäisi niitä juoppoja kusipäitä?
Joko se tukahduttaminen alkaisi kiinnostaa vai kökitäänkö taas vuosi lisää kotona?
Minulle jalkapallo on tärkeämpi kuin joku nuha. Ei paljoa kiinnosta korona kun Huuhkajat tekivät jalkapallohistoriaa, voin sitten liikkua tuolissa kertoa juttuja miten olin paikalla. Jos on niin monisairas ettei rokotetta ole voinut ottaa onkin parempi pysyä kotona. Antakaa meidän elää tätä jalkapallohuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko se tukahduttaminen alkaisi kiinnostaa vai kökitäänkö taas vuosi lisää kotona?
Ihan vapaasti ole kotona vaikka kymmeniä vuosia. Minä olen elänyt ihan normaalisti koko tämän ajan. Pakkoja ja sääntöjä noudatan, mutta suositukset arvioin itse.
Eiköhän ne ainakin pk-seudulla saa deltavariantin levitettyä kattavasti koko väestöön, kahden viikon päästä varmaan tuhansia tartuntoja päivässä. Pienemmillä paikkakunnilla varmaan vähän hitammin mutta uskoisin että vähintään 2-3 isommassa kaupungissa on kahden viikon päästä satoja tartuntoja ja sairaalat alkaa täyttymään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jalkapallo on tärkeämpi kuin joku nuha. Ei paljoa kiinnosta korona kun Huuhkajat tekivät jalkapallohistoriaa, voin sitten liikkua tuolissa kertoa juttuja miten olin paikalla. Jos on niin monisairas ettei rokotetta ole voinut ottaa onkin parempi pysyä kotona. Antakaa meidän elää tätä jalkapallohuumaa.
Voi enää itsekkäämpi muista piittaamaton pska olla, voi ziisus
Kiitä tätä meidän nynnyhallitusta joka on antanut tuollaiseen mahiksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska se ei toimi koskaan.
Olen oikein tyytyväinen meidän toimiin.
Vierailija kirjoitti:
Näillä luvuilla tulisi kapina, jos mitään suljetaan. Noudatetaan vaan edellisiä lukuja ja sulkurajoja.
Edelleen koko maa on perustasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä luvuilla tulisi kapina, jos mitään suljetaan. Noudatetaan vaan edellisiä lukuja ja sulkurajoja.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ainakin pk-seudulla saa deltavariantin levitettyä kattavasti koko väestöön, kahden viikon päästä varmaan tuhansia tartuntoja päivässä. Pienemmillä paikkakunnilla varmaan vähän hitammin mutta uskoisin että vähintään 2-3 isommassa kaupungissa on kahden viikon päästä satoja tartuntoja ja sairaalat alkaa täyttymään.
Ihanaa. Taas kahden viikon päästä! Siis ennustat pk seudule tuhansia rartuntoja päiväsdä. Pienemmille paikkakunnille satoja. Eli yhteensä 10 tuhatta kahden viikon päästä?
Ja sairaalat täyteen?
Muista tulla tarkastamaan ennustuksesi kahden viikon päästä!
Teillä on se rokote. Mitä valitatte. Koko maa saa olla vaikka taudissa kun teillä on se rokote. Rauhoittukaa.
Nythän piti katso enää sairaalassa olijoiden lukumäärää. Se on noin 30 KOKO MAASSA. näin teitä viedään kuin pässiä narussa, bääbää.
Jalkapallo -variantti tämä !
Koko huuhkajien esitys oli aivan naurettavaa. Ukot siellä kentällä seistä toljottivat. Pihitputaan mummokin olisi täräytellyt verkkoa kohden useammin ja NOPEAMMIN. Ihan piinaa oli katsoa 1 erä noiden tomppelien peliä.
Sitten vielä pöljemmät matkaa näitä katsomaan Venäjälle - ja kaikki kärsii !
Oikeasti ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Missä ei olla perustasolla?
Altistuneita jo tuhansia, että semmoinen kesä ja syksy tulossa. Jalkapallokusipäät, alinta paskaporukkaa.