Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sukulaiset häpeää minua; kolme lasta kolmelle eri isälle..

Vierailija
27.06.2014 |

Hyvänen aika ihania pieniä lapsia ja kaikki suuttuneita minulle kun "häpäisen heidät" onko kohtalontovereita? Ja joku varmaan kysyykin niin yh olen. Lapset ei nää isiään.

Ap

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet rehellinen ja lapset saavat tietää ketkä heidän isänsä ovat? Minulla tuttu jolla lapsia useammalle miehelle, muutamalle lapsista valehdellut isästä, syyksi sanoo sen, ettei tiedä lapsien isiä.

Mun mielestä melko säälittävää toimintaa.

Vierailija
22/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:34"]

Hyvänen aika ihania pieniä lapsia ja kaikki suuttuneita minulle kun "häpäisen heidät" onko kohtalontovereita? Ja joku varmaan kysyykin niin yh olen. Lapset ei nää isiään.

ymmärrän sukulaisiasi. olet persettä jakava h*ora, joka koittaa pyydystää miehiä hankiutumalla paksuksi. sano nyt vielä, että sulla on jotain mustia mulatteja kanssa lapsina?

Ap

[/quote]

Vierailija
24/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Kate Winslet?

Vierailija
27/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset saa olla susta mitä mieltä hyvänsä, mua ei liikuttaisi, mutta mitä ne sun lapset on tehnyt pahaa kenellekkään? Mistä kukaan voi tietää ihmisten elämäntilanteista, kun lapsia on tehty? Kaikki eivät kykene tekemään aborttia, joku isistä on lähtenyt, joku kuollut?
Kukaan ei todennäköisesti nuorena haaveile lapsista, joilla kaikilla on eri isä, mutta elämää ei voi aina hallita.

Vierailija
28/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen erään naisen jolla on viisi lasta, kaikki eri miehille ja jokainen mies on vielä eri maasta :D Nainen on lentoemäntä, joten se ehkä selittää jotain...

Mutta mikä minä olen tuomitsemaan. Ap:lle suosittelen välien katkaisemista, jos sukulaisten arvostelu häiritsee.

Vierailija
29/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:43"]

Minulla on kolme lasta yhdelle isälle, mutten koskaan ole ottanut tehtäväkseni arvostella muiden elämää tai asioita. Aivan sama vaikka lapsia olisi viisi ja kaikki eri isille. Mitä se minulle kuuluisi?

Pitäisikö naisen luopua äitiyden haaveesta, jos ei onnistu parisuhteissa? Silti hän voi olla hyvä äiti. Ja ne lapset ovat kaikki kasvaneet samassa kohdussa. Miesten saadessa lapsia useamman naisen kanssa, lapset ovat kuka missäkin. Äiti ja lapsi/lapset riittävät muodostamaan tiiviin ja rakkaudellisen perheen. Jos minun mieheni olisi nostanut kytkintä ensimmäisen lapsemme jälkeen, niin olisin toivonut löytäväni uuden miehen, jonka kanssa perustaa perhe ja saada lisää lapsia. Olen nuoresta saakka halunnut olla Äiti.

[/quote]

Lapsi ei voi ikinä hyvin yksinhuoltaja perheissä.

Vierailija
30/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei 3 lasta 4 eri miehen kanssa

Vierailija
31/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORA!

Vierailija
32/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hieman erikoista ja lapsillekin varmasti jollakin tavalla kiusallista kun kasvavat ja alkavat itse hahmottaa asioita.

Mutta, tunnen kyllä yhden naisen, jolla on kaksi lasta eri iseille. Ero tuli (yllättäen) miehen kanssa pienimmän lapsen ollessa reilu puolivuotias ja taas on uusi mies kierroksessa. Kohta on varmaan taas maha pystyssä. Hän on kuulemma vaan niin kamalan lapsirakas, mutta ilmeisesti ei sitten kiinnosta tutustua näihin iseihin sen paremmin ja vakiinnuttaa suhde niin, että se kestäisi kauemmin. Toisaalta aika taktista - saahan monelta eri mieheltä varmemmin elatusmaksut yhdestä lapsesta, kuin yhdeltä mieheltä kolmesta lapsesta...

Mutta kuten sanoin, jokainen tallaa tyylillään. Minulle tuo ei sopisi, mutta toisaalta minäkin teen elämässäni sellaisia asioita mitä joku muu ei haluaisi. Häpeäminenkin on aika suhteellinen käsite. Minä en oikeastaan tunne häpeää, joten siinä mielessä sukulaisten reaktio on jokseenkin outo.

Vierailija
33/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniko teistä tuomitsijoista kysyy ennen tuomiota, mitkä syyt tilanteeseen ovat johtaneet?

Vierailija
34/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele, että olivatpa rehellisiä, eivätkä selän takana sua hauku. Selkä pystyyn vaan ja mennyttä et saa tekemättömäksi. Kerro se sukulaisillekin. Arvosta heidän rehellisyyttään. Mun mielestä suku on juuri se, kenen kanssa voin olla oma itseni ja joka sanoo mielipiteensä ilman, että tarvitsee arvailla.

Vierailija
35/35 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:02"]

Mulla on vanhempi sukulaisnainen jolla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. Ikinä ei ole yhdenkään lapsen isän kanssa seurustellut eikä kukaan muu, kuin tää nainen, tiedä lasten isien henkilöllisyyksiä. 

Silti hän on yksi rakastetuimmista suvun jäsenistä, puhumattakaan yksi arvostetuista tämän pienehkön kunnan jäsenistä.

[/quote]

Eiköhän tuossakin vaikuta nimenomaan se, että mikä se muu elämäntilanne on. Ilmeisesti sukulaisnaisesi on tehny ns. muuten asiat oikein.

Itseni on ainakin vaikea arvostaa erästä tietämääni ihmistä, joka ei ole opiskellut peruskoulun jälkeen, töitä ei tehdä ja pentuja on pyöräytetty kolme. Kaikilla eri isä.

Tuossa tilanteessa koko elämä aivan kaoottista vailla minkäänlaista elämänhallintaa.