Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.
Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.
Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.
Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.
Kommentit (212)
Asennetta peliin! Läskeistä pääsee eroon, veloista pääsee eroon. Miehestäkin pääsee eroon, vaikka olisi lapsiakin hankittuna. Ap on vain taas sitä tyyppiä, joka tykkää niin pirusti rypeä itsesäälissä eikä halua edes tavoitella sitä parempaa elämää, kun märehtiminen on tekemisen sijaan niin paljon helpompaa...
Eihän se miehen vika ole, jos toinen ahmii eikä tahdo harrastaa mitään. Eron jälkeen tekosyitä löytyy kymmenen lisää ja taas valitaan se sohva ja jäätelö.
Käytä nyt hyväksi se kotoa löytyvä vanhempi, joka voi hoitaa muksuja myös. + nuo on jo koulussa ja esiopetuksessa, päivisin on aikaa mennä ja tehdä.
Mieti mitä tahtoisit tehdä, tai mitä luulet eronneena tekeväsi ja mene nyt tekemään se. Ei siihen eroa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Älä eroa mutta ala elämään itsenäisempää elämää. Sanot miehelle, että tarvitset muutosta. Lapset osaksi aikaa hoitoon, mies maksakoon. Etsi sinä työpaikka ja aloita kiva liikuntaharrastus mistä itse tykkäät!
Muuten hyvä, mutta vihaan liikuntaa!
Ap
Mies käy töissä elättäen teidät pienellä palkalla ja sinä olet hänelle kateellinen?!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on erota.. Saa omaa aikaa joka toinen viikko ja pystyy keskittymään itseensä, ja mitä oikeasti haluaa elämältä. Ap
Omaa aikaa mistä? Lapset koulussa, kun oot kotona työttömänä. Siinähän sitä aikaa on monta tuntia päivässä. 6v on esiopetuksessa vähintään puolen päivää ja pienituloisille hoito on ilmainen, käytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintojen maailma. Nyt hieman tervettä itsekkyyttä peliin ja hommaat itsellesikin elämän. Avioeron myötä miehellekin osuus lasten hoitamisesta sekä kasvattamisesta, vaikka viikko-viikko-systeemillä. Turha sitä on alkaa marttyyriksi, kun asioihin voi vaikuttaa!
Pakkohan se on erota.. Saa omaa aikaa joka toinen viikko ja pystyy keskittymään itseensä, ja mitä oikeasti haluaa elämältä. Ap
Siitä sitten toteuttamaan. Mitä enää valitat?
Vierailija kirjoitti:
Asennetta peliin! Läskeistä pääsee eroon, veloista pääsee eroon. Miehestäkin pääsee eroon, vaikka olisi lapsiakin hankittuna. Ap on vain taas sitä tyyppiä, joka tykkää niin pirusti rypeä itsesäälissä eikä halua edes tavoitella sitä parempaa elämää, kun märehtiminen on tekemisen sijaan niin paljon helpompaa...
Anteeksi vaan, koko ajan olen yrittänyt laihduttaa!!! Ei vaan tunnu riittävän itsekuri, vaikka kuinka haluaisin laihtua. Olen monesti miettinyt i tse murh**, kun en onnistu tässä painon pudotuksessa!
Haluan maksaa velat, mutta maksuhäiriön vuoksi en pääse edes kaupan kassalle tai kahvilaan töihin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit.
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
Ap
Heh heh ,enpä usko. Jos et ole kuullut on olemassa päivähoitopaikkoja yms. Tosiaan miestä onnistais kun pääsis sinusta eroon. Katkera olet. Kyllä aikuinen tekee ihan itse omat valintansa , sinä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, koko ajan olen yrittänyt laihduttaa!!! Ei vaan tunnu riittävän itsekuri, vaikka kuinka haluaisin laihtua. Olen monesti miettinyt i tse murh**, kun en onnistu tässä painon pudotuksessa!
Haluan maksaa velat, mutta maksuhäiriön vuoksi en pääse edes kaupan kassalle tai kahvilaan töihin
Ap
Siis mitä , miten maksuhäiriömerkintä estää työnsaannin?
Marttyyri virtahepo, jolla mustasukkainen adonis miehenä... Joo haaveissa vain... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis mitä , miten maksuhäiriömerkintä estää työnsaannin?
En päässyt kahvilaan, enkä kauppaan töihin, kun tarkastivat luottotiedot ennen sopimuksen tekoa. Niihin kun kuulu yrityksen rahan käsittely
Ap
Olen hieman samantapaisessa tilanteessa kuin ap ja sanoisin, että ykkösjuttu olisi saada työpaikka. Ei kukaan halua lähteä harrastamaan mitään kallista tai opiskelemaan avoimessa yliopistossa puolison rahoilla. Kun lapset ovat jo isoja, ei se lastenhoitokaan ole sellainen "työ", että voisi vedota tekevänsä yhtä lailla hommaa perheen eteen. Työn avulla saa rahaa, millä voi harrastaa. Se tuo ryhtiä ja tarkoituksentunnetta, minkä avulla voi laihtua. Työn ja harrastusten avulla saa ystäviä. Ilman työtä olet Suomessa nobody, näin se vain on, kateellisena olen ulkomailla katsellut kotirouvien yhdistyksen myyjäisiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päässyt kahvilaan, enkä kauppaan töihin, kun tarkastivat luottotiedot ennen sopimuksen tekoa. Niihin kun kuulu yrityksen rahan käsittely
Ap
Höpönlöpönlöpön. Ei tarkasteta. Ja on salassapidettävää tietoa, ei luottokunta niitä anna kenelle vaan. Jos on tarvetta, niin pyytävät tiedot ao:laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä kyllä voi pitää paikkansa, työntekijän pitää olla luotettava.
Siivoustyö? Siinä ei luottotietoja katsota.
Vierailija kirjoitti:
Trolli taidat oĺla. Selityksiä suollat tulemaan enemmän kuin paljon.
Ikävä kyllä näitä oikeasti on. Mulla OLI aikoinaan lähipiirissä . Ei voinut harrastaa kun satoi , paistoi , ei satanut , ei paistanut. Aikuinen nainen ja jankkaus kuin kaksivuotiaalla. Onneksi en ole enää tekemisissä. Joku häiriöhän tässä on kyseessä ja tämä vielä ahmiikin. Onko terapia tullut koskaan mieleen (ei voi mennä kun kallis , halpa , sataa , ei sada jne).
Siivoojia haetaan. Siinä sulle maksetaan siitä että liikut ja olet jaloillasi. Ei kannata hakea kaupan kassalle istumaan 8h putkeen. Jossei tykkää liikunnasta vapaa-ajalla, hommaa hyötyliikunta-työ. Itse olin postilla kapuamassa rappusia, eikä sit vapaalla tarvinnut kuluttaa aikaa moiseen.
Siivoan ja hoitoapulaisen hommiin pääsee ilman koulutusta ja kukaan ei kysele maksuhäiriömerkinnöistä. Eikä kyllä ole minulta kysytty kaupan kassan hommiin .
Vierailija kirjoitti:
Siivoojia haetaan. Siinä sulle maksetaan siitä että liikut ja olet jaloillasi. Ei kannata hakea kaupan kassalle istumaan 8h putkeen. Jossei tykkää liikunnasta vapaa-ajalla, hommaa hyötyliikunta-työ. Itse olin postilla kapuamassa rappusia, eikä sit vapaalla tarvinnut kuluttaa aikaa moiseen.
Juurikin näin. Siivoojan hommiin pääsee tai podtinlajittelijaksi tai jakajaksi. Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee myös ilman koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit.
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
Ap
Mitä horiset? Suomessa lapset menee aina äidille. Aina.