Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.
Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.
Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.
Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Mene lihavuusleikkaukseen, niin pääset ainakin siitä vaivasta.
Yrittänyt, mutta en pääse, koska Oksentelen dieetillä ollessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene lihavuusleikkaukseen, niin pääset ainakin siitä vaivasta.
Ei sitä tehdä ahmintahäiriöisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit.
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
ApSaisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.
Minne saisi? Ei ole ketään. Ap
Missä maassa te asutte? Suomessa on mm. hoitajien, poliisien, teollisuustyöntekijöiden ym. lapsille olemassa vuorohoitomahdollisuus.
Sinäkin voit hakea lapsille hoitopaikkaa, olitpa töissä tai et. Päivähoito on edelleen lapsen oikeus eikä liity vanhempien työssäkäyntiin.
Vierailija kirjoitti:
No se, että sä et elä, ei ole sun miehen vika.
Ilmoitat vaan miehellesi, että hän on tiistaisin ja sunnuntaisin vastuussa lapsista ja kodista ja sinä menet sinne, minne haluat. Sitten, jos mies ei suostu, on aika erota.On vain yksi elämä ja sitä ei kannata marttyyroida pilalle.
Olen tätä välillä tehnyt, käyny esim baareissa pe ja la. Mies vaan niin mustasukkainen, että soittelee perään. Pitäisi harrastaa vaan jotain pitsinnypläystä..
Olen aloittanut kyllä välillä liikunta harrastuksen, mutta aina ne jotenkin loppuu, kun paino ei putoakaan niiden johdosta jne, pettynyt olo kun on "turhaan" hikoillut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä harrastin ruuanlaittoa ja leipomista. Se minut tähän yli 100kg painoon saikin, niin piti lopettaa. Mitää en ole keksinyt tilalle. Ap
Tietysti voit harrastaa ruoanlaittoa ja leipomista, ei tarvitse kuitenkaan syödä liikaa.
Trolli taidat oĺla. Selityksiä suollat tulemaan enemmän kuin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat vaan miehellesi, että hän on tiistaisin ja sunnuntaisin vastuussa lapsista ja kodista ja sinä menet sinne, minne haluat. Sitten, jos mies ei suostu, on aika erota.On vain yksi elämä ja sitä ei kannata marttyyroida pilalle.
Olen tätä välillä tehnyt, käyny esim baareissa pe ja la. Mies vaan niin mustasukkainen, että soittelee perään. Pitäisi harrastaa vaan jotain pitsinnypläystä..
Olen aloittanut kyllä välillä liikunta harrastuksen, mutta aina ne jotenkin loppuu, kun paino ei putoakaan niiden johdosta jne, pettynyt olo kun on "turhaan" hikoillut
Ap
Paino ei tipu liikkumalla, vasn ruokavaliolla.
Tarvitdisit varmaan ihan totaalisen elämänmuutoksen
Kaikkea ei voi tehdä kerralla, koska ei vaan ole mahdollista. Mieti mikä on törkein
Työ- työpaikan saaminen? Oletko käynyt ammatinvalintapsykologin juttusilla? Jos vielä opiskelisit jotain jolla töydentäisiyt aikaisempia ammatteja, tai jotain ihan muuta?
Vai onko se ylipaino suurin ongelma? Palkkaa PT ja saat häneltä liikunta ja ennenkaikkea ravinto- ohjauksen.
Harrastusten puute? Mikä kiinnostaisi?
Ystävien puute? Harrastusten parissa niitä löytää.
Parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit.
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
ApSaisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.
Minne saisi? Ei ole ketään. Ap
Missä maassa te asutte? Suomessa on mm. hoitajien, poliisien, teollisuustyöntekijöiden ym. lapsille olemassa vuorohoitomahdollisuus.
Sinäkin voit hakea lapsille hoitopaikkaa, olitpa töissä tai et. Päivähoito on edelleen lapsen oikeus eikä liity vanhempien työssäkäyntiin.
Ok minne saa kouluikäiset yöksi hoitoon? Tai illaksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä harrastin ruuanlaittoa ja leipomista. Se minut tähän yli 100kg painoon saikin, niin piti lopettaa. Mitää en ole keksinyt tilalle. Ap
Tietysti voit harrastaa ruoanlaittoa ja leipomista, ei tarvitse kuitenkaan syödä liikaa.
Niin, tässä mulla on paljon harjoiteltavaa. Sitten kun muu perhe ei tykkää, en raski heittää pois - - - - >ahmin itse. Vaikka pakkasesta saatan kaivaa, sulattaa ja syödä
Ap
Miksi olet mahdollistanut tuota 10 vuotta? No, nyt on aika keksiä muuta. Montako lasta teillä ja minkä ikäisiä?
Itse ajattelen asian niin, että SAAN olla kotona lasten kanssa (4 kpl). Ilmeisesti olet totaalikyllästynyt olemaan kotona lasten kanssa?
Oletko:
-koittanut tutustua leikkipuistoissa muihin äiteihin, joita voi sitten pyytää lenkkikaveriksi tai vaikka kahville?
-lähtenyt joka pv lenkille? Sauvalenkki tekee tosi hyvää! tai vaunulenkki tai ihan kotijumppa (videot youtubessa) tai 20 kyykkyä joka vessareissulla
-ilmoittautunut avoimen yo:n kursseille -> iltaisin luet koulujuttuja = saat lapsista vapaata?
-vaatinut miestä viemään teitä ulos syömään?
-pudottanut vehnän pois ruokavaliosta? = moni herkku jää syömättä
No ettekö te huomaa, että ap on sitä lajityyppiä, joka haluaa vakuuttaa itselleen, että elää kaikesta huolimatta parasta mahdollista elämää itselleen. Katsokaa nyt: IHAN JOKA IKISEN ehdotuksen hän ampuu alas. Ja juuri se on tämän aloituksen pointti: Hän pelaa ehdotusten alasampumispeliä teidän kanssanne. ERäänlainen trolli siis. Avoid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPaino ei tipu liikkumalla, vasn ruokavaliolla.
Kaikkea ei voi tehdä kerralla, koska ei vaan ole mahdollista. Mieti mikä on törkeinTyö- työpaikan saaminen? Oletko käynyt ammatinvalintapsykologin juttusilla? Jos vielä opiskelisit jotain jolla töydentäisiyt aikaisempia ammatteja, tai jotain ihan muuta?
Vai onko se ylipaino suurin ongelma? Palkkaa PT ja saat häneltä liikunta ja ennenkaikkea ravinto- ohjauksen.
Parisuhde?
Opiskelua mietin, katsoin avoimen yliopiston tarjontaa ja AMK polku opiskelua. Ehkä sillä tavoin saisin elämänilon takaisin :)
PT, no en palkkaa, kun en kuitenkaan pysty noudattamaan ruokavaliota, kerran palkkasin, 600e meni hukkaan ja mies oli vihainen.
Golf kiinnostaa, mutta ei varaa :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa AP siltä, että olet masentunut tai muuten vaan tosi näköalaton, mitä en yhtään ihmettele tilanteessasi. Jos teillä on ylimääräistä rahaa (ilmeisesti on) niin voisitko hakeutua terapiaan, tai hankkia vaikka personal trainerin miehen kustantamana, kun ilmeisesti paino tuntuu olevan iso asia sinulle? Sen pudottamisen myötä varmaan mieliala muutenkin paranisi, mutta toki jos taustalla on vaikka masennusta niin sitä kannattaa lähteä myös pilaamaan.
Ei ole ylimääräistä rahaa, mies saa nettona 1450e koska ulosotto. Saadaan asumistukeakin.
ApVeikkaan että mies on sulle kateellinen. Sinä saat olla kotona ja hänen täytyy raataa, silti saa noin vähän rahaa.
Vaimohan raataa myös, eikä saa edes palkkaa. Vai kuvitteletko, että kotiäitinä oleminen on jotain lepoa ja tekemättömyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa AP siltä, että olet masentunut tai muuten vaan tosi näköalaton, mitä en yhtään ihmettele tilanteessasi. Jos teillä on ylimääräistä rahaa (ilmeisesti on) niin voisitko hakeutua terapiaan, tai hankkia vaikka personal trainerin miehen kustantamana, kun ilmeisesti paino tuntuu olevan iso asia sinulle? Sen pudottamisen myötä varmaan mieliala muutenkin paranisi, mutta toki jos taustalla on vaikka masennusta niin sitä kannattaa lähteä myös pilaamaan.
Ei ole ylimääräistä rahaa, mies saa nettona 1450e koska ulosotto. Saadaan asumistukeakin.
ApVeikkaan että mies on sulle kateellinen. Sinä saat olla kotona ja hänen täytyy raataa, silti saa noin vähän rahaa.
Vaimohan raataa myös, eikä saa edes palkkaa. Vai kuvitteletko, että kotiäitinä oleminen on jotain lepoa ja tekemättömyyttä?
Pitäisikö miehen jäädä työttömäksi, ettei vaimolla olisi alemmuuskompleksia? Miksei vaimo mene töihin, ei tarvitsisi rutista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPaino ei tipu liikkumalla, vasn ruokavaliolla.
Kaikkea ei voi tehdä kerralla, koska ei vaan ole mahdollista. Mieti mikä on törkeinTyö- työpaikan saaminen? Oletko käynyt ammatinvalintapsykologin juttusilla? Jos vielä opiskelisit jotain jolla töydentäisiyt aikaisempia ammatteja, tai jotain ihan muuta?
Parisuhde?
Opiskelua mietin, katsoin avoimen yliopiston tarjontaa ja AMK polku opiskelua. Ehkä sillä tavoin saisin elämänilon takaisin :)
PT, no en palkkaa, kun en kuitenkaan pysty noudattamaan ruokavaliota, kerran palkkasin, 600e meni hukkaan ja mies oli vihainen.
Golf kiinnostaa, mutta ei varaa :(
Ap
Ei golf kallista ole täällä jklssä: liityin suomen halvimpaan golfklubiin, olikohan oulujokilaakson golf tjsp, jyväsgolfissa kertalippu jotain 25€. Halpa harrastus verrattuna moneen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet mahdollistanut tuota 10 vuotta? No, nyt on aika keksiä muuta. Montako lasta teillä ja minkä ikäisiä?
10v,8v ja 6v
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen asian niin, että SAAN olla kotona lasten kanssa (4 kpl). Ilmeisesti olet totaalikyllästynyt olemaan kotona lasten kanssa?
Oletko:
-koittanut tutustua leikkipuistoissa muihin äiteihin, joita voi sitten pyytää lenkkikaveriksi tai vaikka kahville?
-lähtenyt joka pv lenkille? Sauvalenkki tekee tosi hyvää! tai vaunulenkki tai ihan kotijumppa (videot youtubessa) tai 20 kyykkyä joka vessareissulla
-ilmoittautunut avoimen yo:n kursseille -> iltaisin luet koulujuttuja = saat lapsista vapaata?
-vaatinut miestä viemään teitä ulos syömään?
-pudottanut vehnän pois ruokavaliosta? = moni herkku jää syömättä
Pyrin käymään 5-6x vko tunnin kävelyn koska terveys. Olen aina vihannut liikuntaa, kaikkea kokeiltu, en tykkää. Paitsi golf, eikä ole varaa.
Huonoja kokemuksia äiti ihmisistä, 2 kertaa paljastunut, että olleet mun ystäviä mun miehen takia :/ hän on tosi komea.
Ap
Ap, sen sijaan että katkeroidut, laita elämäsi kuntoon. Sen voit tehdä vain itse.
Ero ei sinua auttaisi, sittenpä katkeroituisit yksin yksiössä.