Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.

Vierailija
28.06.2021 |

Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.

Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.

Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla voisit mahdollisesti päästä jo laihdutusleikkaukseen. Pienten lasten kanssa touhutessa terveellisen, laihduttavan ruokavalion noudattaminen on kyllä haastavaa. Ota yhteys terveyskeskukseen. Myös laihduttavia lääkkeitä on on tarjolla. Tsemppiä!

Oksentelen, kun yritän laihduttaa,eli ei mun juttu.

Ap

Eli et voi noudattaa go fat go:ta, mutta mikään muukaan laihfutustapa ei käy kun oksentelet.

No ratkaisu on se, että unohdat laihdutuksen ja hyväksyt sen, että olet läski.

Voin noudattaa. Mutta en ole koskaan onnistunut niin pitkään, että tuloksia näkyisi.

Ja en ole trolli vaan onneton äiti ihminen. Ap

Vierailija
202/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit. 

Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu

Ap

Koskaan kullut lapsenvahdeista joita palkaltaan, esim lukio opiskelijat vahtivat mielellään lapsia pienestä korvauksesta

Minä olen kuullut kyllä palkattavista lastenhoitajista, mutta en ikinä  lukio-opiskelijasta vuorotyöläisen lastenhoitajana "pienestä korvauksesta".  Se on ihan eri asia kuin satunnainen lastenvahtikeikka silloin tällöin. Lukio-opiskelu on tosi rankkaa nykyään, ei mitään mahdollisuuksia moiseen.

Ainahan lukio-opiskelu on ollut rankkaa. Omalta luokalta 30+ vuoden takaa yksi peruskoulun kympin oppilas jätti ekana vuonna lukion kesken, kun ei enää saanutkaan pelkkiä kymppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että se onni tulisi oikeasti siitä, että saisit jonkun hienon englanninkielisen tittelin ja pääsisit vaihdettavaksi rattaaksi jonkun firman koneistoon?

Loppujen lopuksi kukaan ei tule muistamaan että olit töissä siellä ja siellä, mutta lapsesi muistavat että äiti oli kotona eikä jossain muualla.

Vierailija
204/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit. 

Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu

Ap

Koskaan kullut lapsenvahdeista joita palkaltaan, esim lukio opiskelijat vahtivat mielellään lapsia pienestä korvauksesta

Minä olen kuullut kyllä palkattavista lastenhoitajista, mutta en ikinä  lukio-opiskelijasta vuorotyöläisen lastenhoitajana "pienestä korvauksesta".  Se on ihan eri asia kuin satunnainen lastenvahtikeikka silloin tällöin. Lukio-opiskelu on tosi rankkaa nykyään, ei mitään mahdollisuuksia moiseen.

Ainahan lukio-opiskelu on ollut rankkaa. Omalta luokalta 30+ vuoden takaa yksi peruskoulun kympin oppilas jätti ekana vuonna lukion kesken, kun ei enää saanutkaan pelkkiä kymppejä.

Tällä tarkoitin, että lukiossa ei enää asioiden ulkoa opettelu toiminut, vaan piti myös ymmärrää ja osata soveltaa asioita.

Lisäksi esim. lisätiedon etsiminen oli tuohon aikaan hiukkasen työläämpää, kun asioita ei voinut googlettaa, vaan piti mennä esimerkiksi kirjastoon etsimään ja tutkimaan mahdollisia lähdeteoksia ja kun löysi etsimänsä, tekstiä ei kopioitu helposti hiiren/padin nappeja painamalla, vaan teksti piti kirjoittaa muistiin käsin.

Vierailija
205/212 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt töitä ja vaimo ollut kotona 20 vuotta ja vaimolla on parempi elintaso kuin mulla.

Mikä meni pieleen?

Vierailija
206/212 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä voit tehdä itsesi onnelliseksi ei mies ei lapset tai kukaan mukaan ihminen. Onnellisuus lähtee sinusta itsestäsi ja omista teoistasi, toiset ihmiset ovat vain mukava lisä bonus siihen. Toisen ihmisen varaan et voi rakentaa onnellisuuttasi. 

Vierailija
207/212 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin liikunnan lisäämisestä, se lisää hyvän olon tunnetta, edistää terveyttä, paino putoaa ja itsetuntosi ja jaksamisesi kasvaa. Säännöllinen liikunta tuo myös rytmiä päivääsi ja jos olet ryhmäliikunta ihminen voit myös sen kautta saada uusia ihmisiä elämääsi.

Vierailija
208/212 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä voit tehdä itsesi onnelliseksi ei mies ei lapset tai kukaan mukaan ihminen. Onnellisuus lähtee sinusta itsestäsi ja omista teoistasi, toiset ihmiset ovat vain mukava lisä bonus siihen. Toisen ihmisen varaan et voi rakentaa onnellisuuttasi. 

Sehän se ongelma on, en saa itseä onnelliseksi. Olisin onnellinen, jos laihtuisin 25kg , ei onnistu, yrittänyt vuosia.

Olisin onnellinen, jos mulla olis työ. Ei onnistu, yrittänyt vuosia.

Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? Ap

Vierailija
209/212 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisin liikunnan lisäämisestä, se lisää hyvän olon tunnetta, edistää terveyttä, paino putoaa ja itsetuntosi ja jaksamisesi kasvaa. Säännöllinen liikunta tuo myös rytmiä päivääsi ja jos olet ryhmäliikunta ihminen voit myös sen kautta saada uusia ihmisiä elämääsi.

Välttelen sosiaalisia tilanteita, ryhmäliikunta ei ole mun juttu

Ap

Vierailija
210/212 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen sosiaalisia tilanteita, ryhmäliikunta ei ole mun juttu

Ap

Mene jonnekin, missä on paljon ihmisiä. Silloin heidän välttelynsä käy liikunnasta.

Vierailija
211/212 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen asian niin, että SAAN olla kotona lasten kanssa (4 kpl). Ilmeisesti olet totaalikyllästynyt olemaan kotona lasten kanssa?

Oletko:

-koittanut tutustua leikkipuistoissa muihin äiteihin, joita voi sitten pyytää lenkkikaveriksi tai vaikka kahville?

-lähtenyt joka pv lenkille? Sauvalenkki tekee tosi hyvää! tai vaunulenkki tai ihan kotijumppa (videot youtubessa) tai 20 kyykkyä joka vessareissulla

-ilmoittautunut avoimen yo:n kursseille -> iltaisin luet koulujuttuja = saat lapsista vapaata?

-vaatinut miestä viemään teitä ulos syömään?

-pudottanut vehnän pois ruokavaliosta? = moni herkku jää syömättä

Pyrin käymään 5-6x vko tunnin kävelyn koska terveys. Olen aina vihannut liikuntaa, kaikkea kokeiltu, en tykkää. Paitsi golf, eikä ole varaa.

Huonoja kokemuksia äiti ihmisistä, 2 kertaa paljastunut, että olleet mun ystäviä mun miehen takia :/ hän on tosi komea.

Ap

AP, ethän edes yritä kohentaa elämääsi mitenkään. Mikään ehdotettu ei vaan sulle käy. Mitä täältä odotit? Mariset vain kaikelle.

Vierailija
212/212 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa AP siltä, että olet masentunut tai muuten vaan tosi näköalaton, mitä en yhtään ihmettele tilanteessasi. Jos teillä on ylimääräistä rahaa (ilmeisesti on) niin voisitko hakeutua terapiaan, tai hankkia vaikka personal trainerin miehen kustantamana, kun ilmeisesti paino tuntuu olevan iso asia sinulle? Sen pudottamisen myötä varmaan mieliala muutenkin paranisi, mutta toki jos taustalla on vaikka masennusta niin sitä kannattaa lähteä myös pilaamaan.

Ei ole ylimääräistä rahaa, mies saa nettona 1450e koska ulosotto. Saadaan asumistukeakin.

Ap

Kirjoitit, että miehelläsi on harrastuksia, mistä hän tuosta rahat niihin saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä