Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.

Vierailija
28.06.2021 |

Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.

Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.

Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.

Kommentit (212)

Vierailija
41/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap ne ulosotot ovat tulleet? Miksi mies saa noin vähän palkkaa?

Vierailija
42/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on ryssinyt talousasiat, kun ulosottoon menee palkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta sinulla ei ole selkärankaa. Jos jotain haluaa ja päättää, siihen kyllä pystyy. Laihtumiseen ei tartte rahaa. Itseasiassa sitä menee vähemmän, kun lopetat vain kaiken turhan. Käyt kävelylenkeillä joka pv. Jumppaat kotona. Siitä se paino putoaa. Mieli virkistyy. Sitten mietit mistä saat töitä tai opiskelet lisää. Miehesi ei liity onnettomaan elämääsi mitenkään.

Vierailija
44/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettekö te huomaa, että ap on sitä lajityyppiä, joka haluaa vakuuttaa itselleen, että elää kaikesta huolimatta parasta mahdollista elämää itselleen. Katsokaa nyt: IHAN JOKA IKISEN ehdotuksen hän ampuu alas. Ja juuri se on tämän aloituksen pointti: Hän pelaa  ehdotusten alasampumispeliä teidän kanssanne. ERäänlainen trolli siis. Avoid.

Olet oikeassa. Joko trolli tai semimasentunut.

Terapiaan meno taitaisi olla paras ratkaisu. Rasittava, en ihmettele, jos ei ole ystäviä ja avioliitossa menee huonosti.

Vierailija
45/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ap ettei kukaan halua miestäsi. Ei vaikka olisi komea. Hänellä on pienet tulot, ulisotot ja 3 lasta. Siinä riittämiin huonoja asioita.

Vierailija
46/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minä harrastin ruuanlaittoa ja leipomista. Se minut tähän yli 100kg painoon saikin, niin piti lopettaa. Mitää en ole keksinyt tilalle. Ap

Piti lopettaa syöminen?

Joka päivähän perhe syö, miksi ruokaharrastus ei voi olla osa arkista, terveellistä ruokavaliota?

Harrasta sellaisia asioita, joihin rahasi ja aikasi riittävät.

Tuossa oli jo ehdotettu täysin ilmaisia tai halpoja harrastuksia.

Vierailija
47/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minä harrastin ruuanlaittoa ja leipomista. Se minut tähän yli 100kg painoon saikin, niin piti lopettaa. Mitää en ole keksinyt tilalle. Ap

Harrasta vaan edelleen sitä ruoanlaittoa. Opettele tekemään kevyitä, maukkaita aterioita. Läskit lähtee ihan sillä. Netistä löytyy viikko-ohjelmia, joten siitä vaan kokeilemaan kun aikaakin on!

Kaveri laihdutti melkein 20 kiloa 6 kuukaudessa pelkästään tekemällä terveellistä ruokaa. Ja sanoi, että ohjelmassa syödään niin paljon, ettei todellakaan ole nälkä, välillä ei meinaa saada edes kaikkea syötyä.

Vierailija
48/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen asian niin, että SAAN olla kotona lasten kanssa (4 kpl). Ilmeisesti olet totaalikyllästynyt olemaan kotona lasten kanssa?

Oletko:

-koittanut tutustua leikkipuistoissa muihin äiteihin, joita voi sitten pyytää lenkkikaveriksi tai vaikka kahville?

-lähtenyt joka pv lenkille? Sauvalenkki tekee tosi hyvää! tai vaunulenkki tai ihan kotijumppa (videot youtubessa) tai 20 kyykkyä joka vessareissulla

-ilmoittautunut avoimen yo:n kursseille -> iltaisin luet koulujuttuja = saat lapsista vapaata?

-vaatinut miestä viemään teitä ulos syömään?

-pudottanut vehnän pois ruokavaliosta? = moni herkku jää syömättä

Pyrin käymään 5-6x vko tunnin kävelyn koska terveys. Olen aina vihannut liikuntaa, kaikkea kokeiltu, en tykkää. Paitsi golf, eikä ole varaa.

Huonoja kokemuksia äiti ihmisistä, 2 kertaa paljastunut, että olleet mun ystäviä mun miehen takia :/ hän on tosi komea.

Ap

Höpö höpö

Vierailija
49/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se, että sä et elä, ei ole sun miehen vika.

Ilmoitat vaan miehellesi, että hän on tiistaisin ja sunnuntaisin vastuussa lapsista ja kodista ja sinä menet sinne, minne haluat. Sitten, jos mies ei suostu, on aika erota.

On vain yksi elämä ja sitä ei kannata marttyyroida pilalle.

Olen tätä välillä tehnyt, käyny esim baareissa pe ja la. Mies vaan niin mustasukkainen, että soittelee perään. Pitäisi harrastaa vaan jotain pitsinnypläystä..

Olen aloittanut kyllä välillä liikunta harrastuksen, mutta aina ne jotenkin loppuu, kun paino ei putoakaan niiden johdosta jne, pettynyt olo kun on "turhaan" hikoillut

Ap

Tietysti soittelee, sinähän haluaisit harrastaa parinvaihtoa tai kimppaa ja mies ei.

Vierailija
50/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super komea adonis kotona pelkää, kun hänen työtön yli satakiloinen kolmen muksun äitee käy baarissa?

Nää ei jotenkin nyt täsmää. Kuten jo mainittu, voi harrastaa myös terveellistä ruoanlaittoa. Ite syön epäterveellisiä eineksiä, koska vihaan keittiössä puurtamista. Jos se on kerta mieluinen harrastus, niin varmasti oppisi tekemään älyttömän hyvää terveellistä ruokaa.

Mieti nyt niitä pieniä lapsiakin. Ota ne mukaan raastamaan ja pilkkomaan, niin välttyvät sinun surkealta kohtaloltasi. Saavat kotoa tosi surullisen mallin elämään tällä hetkellä.

Vierailija
51/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiselta parilta kuulostatte.

Vierailija
52/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa ap ettei kukaan halua miestäsi. Ei vaikka olisi komea. Hänellä on pienet tulot, ulisotot ja 3 lasta. Siinä riittämiin huonoja asioita.

Ja rasittava tuleva ei. Riittävästi riippumatta.

Vierailija
53/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Super komea adonis kotona pelkää, kun hänen työtön yli satakiloinen kolmen muksun äitee käy baarissa?

Nää ei jotenkin nyt täsmää. Kuten jo mainittu, voi harrastaa myös terveellistä ruoanlaittoa. Ite syön epäterveellisiä eineksiä, koska vihaan keittiössä puurtamista. Jos se on kerta mieluinen harrastus, niin varmasti oppisi tekemään älyttömän hyvää terveellistä ruokaa.

Mieti nyt niitä pieniä lapsiakin. Ota ne mukaan raastamaan ja pilkkomaan, niin välttyvät sinun surkealta kohtaloltasi. Saavat kotoa tosi surullisen mallin elämään tällä hetkellä.

Troli mikä trolli. Tämän tyyli on tunnistettava. Mikään ei kelpaa tai semikelpaa, kun tavoite on vain jatkaa ketjua....

Vierailija
54/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen asian niin, että SAAN olla kotona lasten kanssa (4 kpl). Ilmeisesti olet totaalikyllästynyt olemaan kotona lasten kanssa?

Oletko:

-koittanut tutustua leikkipuistoissa muihin äiteihin, joita voi sitten pyytää lenkkikaveriksi tai vaikka kahville?

-lähtenyt joka pv lenkille? Sauvalenkki tekee tosi hyvää! tai vaunulenkki tai ihan kotijumppa (videot youtubessa) tai 20 kyykkyä joka vessareissulla

-ilmoittautunut avoimen yo:n kursseille -> iltaisin luet koulujuttuja = saat lapsista vapaata?

Pyrin käymään 5-6x vko tunnin kävelyn koska terveys. Olen aina vihannut liikuntaa, kaikkea kokeiltu, en tykkää. Paitsi golf, eikä ole varaa.

Huonoja kokemuksia äiti ihmisistä, 2 kertaa paljastunut, että olleet mun ystäviä mun miehen takia :/ hän on tosi komea.

Ap

Niin varmasti...... kaikki.

Vierailija
55/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta sinulla ei ole selkärankaa. Jos jotain haluaa ja päättää, siihen kyllä pystyy. Laihtumiseen ei tartte rahaa. Itseasiassa sitä menee vähemmän, kun lopetat vain kaiken turhan. Käyt kävelylenkeillä joka pv. Jumppaat kotona. Siitä se paino putoaa. Mieli virkistyy. Sitten mietit mistä saat töitä tai opiskelet lisää. Miehesi ei liity onnettomaan elämääsi mitenkään.

No ei ole selkärankaa ilmeisesti :(

Monesti tänä vuonna aloittanut, ja ehkä 500g saanut välillä pois. Ap

Vierailija
56/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja

Vierailija
57/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko:

Ap

Höpö höpö

Molemmat myönsivät asian päin naamaa, humalassa. Siihen loppui ne "ystävyydet"

Mutta eihän palstamamma voi uskoa, että lihavalla on komea mies

Ap

Vierailija
58/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Troli mikä trolli. Tämän tyyli on tunnistettava. Mikään ei kelpaa tai semikelpaa, kun tavoite on vain jatkaa ketjua....

Voi olla aitokin.

Tällaisiin törmää.

Valitetaan ensin ja sitten tyrmätään kaikki ehdotukset.

Vierailija
59/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintojen maailma. Nyt hieman tervettä itsekkyyttä peliin ja hommaat itsellesikin elämän. Avioeron myötä miehellekin osuus lasten hoitamisesta sekä kasvattamisesta, vaikka viikko-viikko-systeemillä. Turha sitä on alkaa marttyyriksi, kun asioihin voi vaikuttaa!

Vierailija
60/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nainen vali vali.

Ei tämä halua mitään neuvoja, ainostaan kuuntelija tälle kitinälleen. Ukko ei jaksa enää, ja ystäviä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi