Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.

Vierailija
28.06.2021 |

Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.

Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.

Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on myös miehen vika ett ähaluaa pitää vaimon tuollaisessa roolissa. Toki ihmisellä on ennenkaikkea vastuu itsestään, mutta jos minä näen että mieheni elämä on luisumassa sellaiseksi mitä mies ei halua, niin minä laitan sille stopin ja autan häntä

102/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudon kärsivällinen aviomies jos tuollaista paskaa sietänyt jo kauan.

Itseäni kyllä ällöttää työttömien syyllistäminen kun itsekin sen olen kokenut.

Näinpä.

Mies ei halua minua mihinkään osa-aika työhön, vaikka itse olisin valmis.

Sanoo ettei mitään järkeä taloudellisesti, kaikki menee ihan sekaisin, sovellettua päivärahaa saa odottaa kuulema viikko tolkulla, asumistuki lähtee jne.

Että mies tyytyväinen, että saan aina 100% tietyn summan kuussa, tiettynä päivänä

Vakituinen, 8h päivä työ käy

Ap

Mieskö sun puolesta niitä töitä hakee? Senkus laitat paperit vetämään ja lakkaa kyselemästä siltä mieheltä. Tee äläkä keksi tekosyitä. Katso peiliin ja ota vastuu elämästäsi. Lopeta nyt se mussutus siitä miehestä. Jos hän aseella uhkaa niin soita poliisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se, että sä et elä, ei ole sun miehen vika.

Ilmoitat vaan miehellesi, että hän on tiistaisin ja sunnuntaisin vastuussa lapsista ja kodista ja sinä menet sinne, minne haluat. Sitten, jos mies ei suostu, on aika erota.

On vain yksi elämä ja sitä ei kannata marttyyroida pilalle.

Olen tätä välillä tehnyt, käyny esim baareissa pe ja la. Mies vaan niin mustasukkainen, että soittelee perään. Pitäisi harrastaa vaan jotain pitsinnypläystä..

Olen aloittanut kyllä välillä liikunta harrastuksen, mutta aina ne jotenkin loppuu, kun paino ei putoakaan niiden johdosta jne, pettynyt olo kun on "turhaan" hikoillut

Ap

Liikunta on tärkeää terveydellesi, mutta painon saamisessa normaalimmaksi on enemmän kyse siitä, mitä syöt ja juot, miten paljon ja milloin. Pääjanojuomaksi suosittelen vettä, ei ollenkaan mitään sokerisia limuja tai mehuja. Tee ja kahvi ovat OK, mutta ei mitään kermaa tms. sinne kahviin, eikä tietenkään lisäsokeria.  On paljon hyviä ja terveellisiä ruokia, ja jos kokkaaminen kerran kiinnostaa, niin siinähän olisi ainakin hyvä harrastus tehdä maittavia mutta terveellisiä ruokia. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
104/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä18630 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.

Mies ei halua minua mihinkään osa-aika työhön, vaikka itse olisin valmis.

Sanoo ettei mitään järkeä taloudellisesti, kaikki menee ihan sekaisin, sovellettua päivärahaa saa odottaa kuulema viikko tolkulla, asumistuki lähtee jne.

Että mies tyytyväinen, että saan aina 100% tietyn summan kuussa, tiettynä päivänä

Vakituinen, 8h päivä työ käy

Ap

Mieskö sun puolesta niitä töitä hakee? Senkus laitat paperit vetämään ja lakkaa kyselemästä siltä mieheltä. Tee äläkä keksi tekosyitä. Katso peiliin ja ota vastuu elämästäsi. Lopeta nyt se mussutus siitä miehestä. Jos hän aseella uhkaa niin soita poliisit.

Kieltäydyin osa-aikatyöstä, koska sitten olisi jäänyt vuokra maksatta. Edelleen, eletään kädestä suuhun, ei varaa siirtää tuloja monella viikolla. Ap

Vierailija
105/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksella on asiat paremmin kuin ap. llä.

Vierailija
106/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit. 

Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu

Ap

Miksi ei voisi tehdä työtä? Minäkin pystyin yksinhuoltajana. Organisointi ja asioiden selvittely on kaikki kaikessa. Miksi et mene töihin? 

Vierailija
107/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyit töistä eikä pukannut karenssia? Missä kunnassa muka näin hölliä ollaan.

Noita tukia on nykyään muutettu niin että kaikki keikkahommatkin kannattaa ottaa vastaan, eikä tukiin tule katkoksia, ne huomioidaan vasta siinä kuussa, kun se palkka tulee, ei kuussa missä työ on tehty. Just sen takia muutokset on tehty, että tilanne ei enää oisi tuo mitä selität.

Vierailija
108/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyit töistä eikä pukannut karenssia? Missä kunnassa muka näin hölliä ollaan.

Noita tukia on nykyään muutettu niin että kaikki keikkahommatkin kannattaa ottaa vastaan, eikä tukiin tule katkoksia, ne huomioidaan vasta siinä kuussa, kun se palkka tulee, ei kuussa missä työ on tehty. Just sen takia muutokset on tehty, että tilanne ei enää oisi tuo mitä selität.

Siis te toimisto ei tiennyt, että hain siitä firmasta töitä. No, luvattiin se työ, mutta olisi alkanut melko heti.

Maksetaan aina vuokra vasta 26.p,vaikka eräpäivä 5. P

Eli vuokra oli myöhässä, odottelin kelan rahaa loppukuusta, jotta olisin voinut maksaa sen.

Jos olisin mennyt tuohon osa-aikatyöhön - >,ei kelan rahaa loppukuusta, - >olisin saanut palkan 4viikon päästä (vajaa 600e,sitten olisi pitänyt odottaa kelan soviteltua) , eli sitten olisi ollut 2 vuokraa, rästissä,pahimmillaan 3 eli häätö, kelalla kun kestää päätökset

Vierailija
109/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sun ap elää?

Vierailija
110/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se painon pudotus antaisi lisä boostia elämään. Lopulta varmaan helpoin tapa saada muutosta sun elämään. Alkaat vaan kylmästi laihduttaan. Ihan vaan itsesi vuoksi. Tehkööt mies itse ruokansa tai syökööt työpaikalla. Tilatkoon työpaikalle, jos ei ruokalaa ole. Lapset ruokit ja itsesi kalapuikkoja, kananmunaa, perunaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Kaikki tuhdimmat ruoat jätät tekemättä. Hyviä ja terveellisiä eineksiä kaupan laarit täynnä. Ruoanlaittoon käyttämäsi ajan ulkoilet lasten kanssa. Käytte uimassa, pyöräilette pelaatte jalkapalloa. Lastenkin painolle ja kropalle tekee hyvää.

Vierailija
111/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja

Ei ole.

Oman elämän ammattivalittaja... Se on kyllä kaikesta päätellen hänen hommansa. Täytyy ihmetellä ettei mies ole jo nostanut kytkintä.

Vierailija
112/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä työttömyydestä syyllistetä, vaan typerästä vinkumisesta.

Vierailija
113/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä valita täällä ihan tätä samaa vielä 10 vuoden päästäkin. Nyt sidukka ja Netflix auki!

Vierailija
114/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sullahan on omaa aikaa monta tuntia joka päivä, kun lapset ovat koulussa ja eskarissa.

On,mutta ei 3h riitä. Ap

Onpas kiittämätöntä... Monilla perheellisillä kun ei ole tuotakaan vertaa omaa aikaa: joko ollaan koko ajan kotona pienten lasten kanssa, eli kotivanhemmuus, tai käydään päivät töissä ja ollaan illat perheen kanssa. Vika sinulla on korvien välissä, nimittäin asenneongelma.

Vierailija
115/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ap. Ihanaa lukea että sulla menee noin huonosti. Tästä tulee iloiseksi.

Vierailija
116/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on myös miehen vika ett ähaluaa pitää vaimon tuollaisessa roolissa. Toki ihmisellä on ennenkaikkea vastuu itsestään, mutta jos minä näen että mieheni elämä on luisumassa sellaiseksi mitä mies ei halua, niin minä laitan sille stopin ja autan häntä

Naisen vikahan tuo on, kun on itse alistunut tuollaiseen. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei sitä voi ulkoistaa kenellekään toiselle taholle. Surkeaa esimerkkiä lapsille, kun äiti on tossutettavissa eikä omaa halua elää tai minkäänlaista selkärankaa. Säälisin, jos sellaista harrastaisin.

Vierailija
117/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä olin Tallinnassa pe-su ja mies vaan mökötti kun tulin väsyneenä illalla. Yritin kyllä selittää että oli omaa aikaa

Ap.

Vierailija
118/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä olin Tallinnassa pe-su ja mies vaan mökötti kun tulin väsyneenä illalla. Yritin kyllä selittää että oli omaa aikaa

Ap.

Sitä ottaa päähän kun hän joutuu ryyppyreissusi rahoittamaan.

Vierailija
119/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista millaisen kuvan ja esimerkin annat lapsillesi.

Vuoden päästä se nuorinkin menee kouluun ja aikaa on itselle taas roimasti enemmän. Eipäilen silti ettei se sinulle riitä. On ihmisiä joille mikään ei koskaan riitä. Ja se syy on itsessä, ei muissa.

Vierailija
120/212 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mököttäisin jos rahaa on Tallinnan ja baariin, muttei vuokraan. Eroa vain, se on oikea ratkaisu miehesi kannalta. Päästä hänet tuskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä