Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.
Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.
Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.
Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.
Kommentit (212)
Oon ollut kaupassa töissä. Työkaveri jäi kiinni varastamisesta. Myöhemmin törmäsin häneen toisen ketjun kassalla, kun olin itse asiakkaana. Aika huonosti noita näköjää tarkistetaan, joten epäilen näitä selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja
Ei ole.
Minä olen avoliitossa miehen kanssa, jolla näyttäisi olevan kaikkea. Hemmetin mielekäs työ, harrastuksia, on kavereita ja jonkinlaista vaikutusvaltaakin.
Minä olen työkyvytön. Minun elämässäni tärkeää on kissamme.
Rahasta? Mies tienaa kuukaudessa 5,5 kertaa sen, mitä minä ”tienaan”.
Syön miehen ostamia ruokia ja käyn miehen maksamilla lomilla.
Kyllä, avoero on käynyt mielessä useita kertoja, mutta toisaalta ajattelen etten halua enkä aio enkä ole katkera sellaiselle ihmiselle, joka näin ehdoitta ja varauksetta rakastaa minua.
Hirmu uskottava.
Tonnikeiju, jolla Hunks aviomiehenä, jota kaikki hänen ystävättärensä vikittelee, siksi ei voi olla kenenkään naisen kaveri, ja baariinkaan ei voi mennä, kun ukko on niin mustasukkaneb. Ja mitään ei voi harrastaa, kun maksaa tai ei halua, ja liikuntaakin inhoo, mutta joka päivä käy kuitenkin tunnin lenkillä, ja omaa aikaa ei ole, vaikka lapset on koulussa/ eskarissa ja työtäkään ei voi tehdä kun on maksuhäiriömerkintä
😜🤪🙈🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit.
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
ApSaisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.
Minne saisi? Ei ole ketään. Ap
Voi herranen aika. On olemassa vuoropäiväkoteja. Siellä voi vaikka yöpyä.
Ap, sullahan on omaa aikaa monta tuntia joka päivä, kun lapset ovat koulussa ja eskarissa.
Hmm. Mun mies hankki myös tekotukan ja avoauton ja sitten se riemu alkoikin. Muuta koko perheen kurssi joko nyt tai jatka itsellisenä ihmisenä. Jos mies ei näe kuinka eri tavalla elämänne sujuvat ja suostu muuttamaan omalta osaltaan (niin että sulla on mahdollisuus harrastaa, tehdä töitä, opiskella), niin sitten olet onnellisempi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se elareiden maksaminen mitään herkkua ole.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut kaupassa töissä. Työkaveri jäi kiinni varastamisesta. Myöhemmin törmäsin häneen toisen ketjun kassalla, kun olin itse asiakkaana. Aika huonosti noita näköjää tarkistetaan, joten epäilen näitä selityksiä.
Ilmeisesti ei ole tullu merkintää rikosrekisteriin.
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se elareiden maksaminen mitään herkkua ole.
Miten eroaa elämisen maksamisesta tällä hetkellä? Nyt elättää mamman ja lapset. Eron jälkeen maksaisi minimi elarit ja vain lapsista. Ei tarvii muijaa hyysätä sen jälkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu
ApSaisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.
Minne saisi? Ei ole ketään. Ap
Voi herranen aika. On olemassa vuoropäiväkoteja. Siellä voi vaikka yöpyä.
Alakoulussa olevat lapset??
Ap
Mies pääsee erossa helpolla, lasten hoito kaatuu naisen niskaan. Onko tämä oikein, ei tietenkään. Mies maksaa elatusmaksua, siinäpä se miehen vastuu onkin. Naiselle jää kaikki muu. Tiedän kokemuksesta.
Menen kuitenkin eteenpäin, koska asiat ovat niinkuin ovat. Onneksi olen realisti ja hyväksyn asiat niinkuin ne ovat. Panostan omaan ja lapsen hyvinvointiin omissa rajoissa. En tee mitään ylimääräistä, jos en jaksa. Teen kaiken oman jaksamisen rajoissa. Onneksi lapseni on ymmärtäväinen eikä vaadi minulta liikoja.
Voin sanoa että elämämme on ihan hyvää, vaikka rahasta on kyllä välillä puutetta. Parisuhteessa elävillä on enemmän rahaa käytettävissä.
Parisuhteessa eläminen taloudellisessa mielessä on aikas helppoa. Moni kuitenkin valittaa, ei kannata valittaa jos ei halua tehdä muutosta vaan roikkua suhteessa rahan takia.
Trollihan sinä olet ap ihan 100%: sesti. Mutta , kun leikit 100kiloista läskiä ,niin sellaisena sanoisin sinulle . Olet helvetin laiska , joka pitää itseä inhottavana läskinä harrastamalla vain syöntiä , ettei millään laihtuisi.
Ihan oksettava tapaus. En ymmärrä kuinka kauan ukkosi sinua katselee. Elikkä tässä näytelmässä hän on ihan samanlainen ,kuin kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sullahan on omaa aikaa monta tuntia joka päivä, kun lapset ovat koulussa ja eskarissa.
On,mutta ei 3h riitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen avoliitossa miehen kanssa, jolla näyttäisi olevan kaikkea. Hemmetin mielekäs työ, harrastuksia, on kavereita ja jonkinlaista vaikutusvaltaakin.
Minä olen työkyvytön. Minun elämässäni tärkeää on kissamme.
Rahasta? Mies tienaa kuukaudessa 5,5 kertaa sen, mitä minä ”tienaan”.
Syön miehen ostamia ruokia ja käyn miehen maksamilla lomilla.
Kyllä, avoero on käynyt mielessä useita kertoja, mutta toisaalta ajattelen etten halua enkä aio enkä ole katkera sellaiselle ihmiselle, joka näin ehdoitta ja varauksetta rakastaa minua.
Näitä lok*eja kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oudon kärsivällinen aviomies jos tuollaista paskaa sietänyt jo kauan.
Itseäni kyllä ällöttää työttömien syyllistäminen kun itsekin sen olen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On,mutta ei 3h riitä. Ap
Riitä mihin? Mitä sinä muka tekisit?
Et yhtään mitään ja se on ihan oma syy. Ei miehen, ei lasten, IHAN OMA VALINTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudon kärsivällinen aviomies jos tuollaista paskaa sietänyt jo kauan.
Itseäni kyllä ällöttää työttömien syyllistäminen kun itsekin sen olen kokenut.
Näinpä.
Mies ei halua minua mihinkään osa-aika työhön, vaikka itse olisin valmis.
Sanoo ettei mitään järkeä taloudellisesti, kaikki menee ihan sekaisin, sovellettua päivärahaa saa odottaa kuulema viikko tolkulla, asumistuki lähtee jne.
Että mies tyytyväinen, että saan aina 100% tietyn summan kuussa, tiettynä päivänä
Vakituinen, 8h päivä työ käy
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On,mutta ei 3h riitä. Ap
Mihin ei riitä? Yleensä sä käytät sen trollaamalla täällä taas kerran epäonnistuneesta laiharista.
Niin. Ei tämä ihminen oikeasti halua mitään muutosta. Tämä on parempi vaihtoehto, kuin se, että tekisi jotain.