Katselin kun ukko hakkas Tinderii
On sillä kyllä luulot itsestään kovat :D Voi luoja...
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:04"]
Tinder on mulle itselle hauska peli,jota kokeilin ihan jo uteliaisuudesta (oon siis itse avoliitossa, jo neljättä vuotta) ilman aikomustakaan ottaa siellä sen enempää kontaktia keneenkään. Jos joku match aloitti keskustelun, deletoin sen heti. Mun mies myös oli tietoinen siitä, että latasin sovelluksen puhelimeen.
Onhan se tavallaan hauskaa,itsetunnon kohotusta ja mahdollisten tuttujen bongailua. Itse en pulttia vetäisi jos mies kokelisi, eihän se vielä automaattisesti mitään tarkoita. Toki jos toinen koko ajan selaisi sitä ja aloittaisi keskusteluja.. olisihan se ehkä vähän epäilyttävää.
[/quote]
Höpö höpö. Miksi sua edes uteliaisuudesta kiinnostaa joku deittisivu? ;)
[/quote]
Ihan jo siksi, että kyseisestä sovelluksesta jauhettiin pitkin mediaa? Eikä kyseessä nyt ole varsinaisesti mikään deittisivu, ainoa ''tieto'' mitä näkyy on nimi ja kuva - sama kuin facebookissakin. Ihan eri asia olisi tehdä joku varsinainen profiili jollekin sivulle.
Kovin mustavalkoisesti ajattelevaa porukkaa täällä.
[/quote]
Miten niitä matcheja sitten tulee ellet niin mitään tietojasi laita? Ja ei, en ole mustavalkoinen vaikkei mulla ole tarvetta olla jossain deittisovelluksessa, saati laittaa sellaiseen kuvaani. :D
[/quote] match tarkoittaa ihan vaan että molemmat sattumalta "tykänneet" toisistaan. Se on sellaista nopeaa 30 henkilöä minuutissa selailua,hauskaa leikkiä jollaiseksi Se on tarkoitettukin, ei deittipalveluksi. Ulkomailla käytössä vielä enemmän, toisilla jopa lukee profiilissa että profiili vain mainostatkoituksessa.
kannattaisi varmaan tutustua ennenkun tulee pätemään jostain deittisovelluksesta..
[/quote]
Ja varattu tykkäilee tuolla sovelluksessa ihmisistä koska? Edelleenkin, mulla ei ole tarvetta tutkia sovellusta joten oletan.
Ja deittipalveluksihan sitä nimenomaan markkinoidaan! Ei sillä kirjekavereita etsitä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:50"]
Mitäs sun ukko siellä tekee ?
[/quote]
Kysyi että saako ihan mielenkiinnosta kokeilla. Lupasin, kun rehellisesti sanoi :)
ap
Kyllä mäkin varattuna (seurustellut viisi vuotta) sen latasin "ensimmäisten" joukossa, koska ihan uteliaisuuttani täytyy päästä katsastamaan kaikki paljon puhutut sovellukset.
En todellakaan ole mikään pettäjätyyppi. Mulle tuon kokeilun tarkoituksena oli lähinnä katsastaa millaista porukkaa siellä on ja bongailla tuttuja. Tuli samalla myös vähän ahdistavia muistoja sinkkuelämästä mieleen. Ei kiinnosta deittailu eikä tarjontakaa vakuuttanut.
Poistin sovelluksen ja olen taas entistä tyytyväisempi nykyiseen parisuhteeseen ja omaan mieheeni. (Koska kyllä, näin pitkässä suhteessa sitä väistämättä kaiholla välillä muistelee sinkkuaikoja, Tinder pelasti tällä kertaa.)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
Tinder on mulle itselle hauska peli,jota kokeilin ihan jo uteliaisuudesta (oon siis itse avoliitossa, jo neljättä vuotta) ilman aikomustakaan ottaa siellä sen enempää kontaktia keneenkään. Jos joku match aloitti keskustelun, deletoin sen heti. Mun mies myös oli tietoinen siitä, että latasin sovelluksen puhelimeen.
Onhan se tavallaan hauskaa,itsetunnon kohotusta ja mahdollisten tuttujen bongailua. Itse en pulttia vetäisi jos mies kokelisi, eihän se vielä automaattisesti mitään tarkoita. Toki jos toinen koko ajan selaisi sitä ja aloittaisi keskusteluja.. olisihan se ehkä vähän epäilyttävää.
[/quote]
[/quote]
Ihan jo siksi, että kyseisestä sovelluksesta jauhettiin pitkin mediaa? Eikä kyseessä nyt ole varsinaisesti mikään deittisivu, ainoa ''tieto'' mitä näkyy on nimi ja kuva - sama kuin facebookissakin. Ihan eri asia olisi tehdä joku varsinainen profiili jollekin sivulle.
[/quote]
Miten niitä matcheja sitten tulee ellet niin mitään tietojasi laita? Ja ei, en ole mustavalkoinen vaikkei mulla ole tarvetta olla jossain deittisovelluksessa, saati laittaa sellaiseen kuvaani. :D
[/quote] match tarkoittaa ihan vaan että molemmat sattumalta "tykänneet" toisistaan. Se on sellaista nopeaa 30 henkilöä minuutissa selailua,hauskaa leikkiä jollaiseksi Se on tarkoitettukin, ei deittipalveluksi. Ulkomailla käytössä vielä enemmän, toisilla jopa lukee profiilissa että profiili vain mainostatkoituksessa.
kannattaisi varmaan tutustua ennenkun tulee pätemään jostain deittisovelluksesta..
[/quote]Taitaa löysät olla jo housuissa ?
Justiin työkaveri (mies) kävi höyläämässä tinder matchia
[/quote] olen edellisen viestin kirjoittaja ja 24v sinkkutyttö, joka ei todellakaan etsi mitään tinderistä niinkun ei kukaan muukaan, paitsi ilmeisesti vanhempi väki, jonka nyt ei ehkä muutenkaan kuulu paljoa somessa pyöriä..
Oonkohan mä sitten ihan idiootti/petturi kun latasin, koska halusin nähdä millainen sovellus kyseessä kun teini-ikäiset muksut siitä puhuu?
Hohhoh teitä mammoja :---D Ihan varmasti monetkin on panneet Tinderistä bongattuja naisia/miehiä. Itse kokeilin sovellusta pari kertaa - sitten poistin sen. En siis jutellut, saati ollut fyysisessä kontaktissa kenenkään kanssa. En myöskään pasko housuihini jos jonkun miespuolinen työkaveri on pannut jotain nettituttuaan, meillä on ihan hyvä ja luottamuksen arvoinen suhde miehen kanssa. Tottahan toki sekin VOI joskus mua pettää, mutta en ainakaan aio perustaa loppuelämääni asian epäilylle. Omistan sen mielummin meidän suhteestamme ja elämästä ylipäätänsä nauttimiselle.
T. Se varattu, joka sanoi ladanneensa pelin huvikseen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:22"]Miks se hakkas ? Eikö voinut hellästi vain painaa
[/quote]
Se hakkas tattia!
"olen edellisen viestin kirjoittaja ja 24v sinkkutyttö, joka ei todellakaan etsi mitään tinderistä niinkun ei kukaan muukaan, paitsi ilmeisesti vanhempi väki, jonka nyt ei ehkä muutenkaan kuulu paljoa somessa pyöriä.."
Missä menee ikäraja siihen että kuuluuko somessa pyöriä vai ei? Et voi olla noin typerä ja silti samanikäinen kuin mä :D Kaikki tuntemani tinderiä käyttävät toivovat että flaksi käy, ei sitä kukaan "muuten vaan" käytä. Eihän siinä ois mitään järkeä. Yhen kerran oon kuullu että jätkä löys sieltä lupaavan mimmin jonka vei ulos, muuten pelkkää one night standia.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 16:46"]Hohhoh teitä mammoja :---D Ihan varmasti monetkin on panneet Tinderistä bongattuja naisia/miehiä. Itse kokeilin sovellusta pari kertaa - sitten poistin sen. En siis jutellut, saati ollut fyysisessä kontaktissa kenenkään kanssa. En myöskään pasko housuihini jos jonkun miespuolinen työkaveri on pannut jotain nettituttuaan, meillä on ihan hyvä ja luottamuksen arvoinen suhde miehen kanssa. Tottahan toki sekin VOI joskus mua pettää, mutta en ainakaan aio perustaa loppuelämääni asian epäilylle. Omistan sen mielummin meidän suhteestamme ja elämästä ylipäätänsä nauttimiselle.
T. Se varattu, joka sanoi ladanneensa pelin huvikseen.
[/quote]
Ootpas sä mad
Mua ainakin arvelluttais omalla nimellä ja kuvalla varattuna ees testata. Ikinä tiiä mitä hörhöjä siellä liikkuu. Tutut näkee ja alkaa kiva juoruaminen.. :) On monia syitä miksen ite kyl kokeilis.
Mammat täällä hysteerisinä julistaa tinderin kaiken pahan aluksi ja juureksi ja samalla pelkää että siellä se oma mieskin etsii lähialueelta seuraaa.. jota käydä kuksasemassa samalla kun römppömahanen ja kiukkunen akka kotona nukuttaa huutavaa lasta
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 16:58"]
Mammat täällä hysteerisinä julistaa tinderin kaiken pahan aluksi ja juureksi ja samalla pelkää että siellä se oma mieskin etsii lähialueelta seuraaa.. jota käydä kuksasemassa samalla kun römppömahanen ja kiukkunen akka kotona nukuttaa huutavaa lasta
[/quote]
Joo, tottakai. Nappiin meni. :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 16:53"]"olen edellisen viestin kirjoittaja ja 24v sinkkutyttö, joka ei todellakaan etsi mitään tinderistä niinkun ei kukaan muukaan, paitsi ilmeisesti vanhempi väki, jonka nyt ei ehkä muutenkaan kuulu paljoa somessa pyöriä.."
Missä menee ikäraja siihen että kuuluuko somessa pyöriä vai ei? Et voi olla noin typerä ja silti samanikäinen kuin mä :D Kaikki tuntemani tinderiä käyttävät toivovat että flaksi käy, ei sitä kukaan "muuten vaan" käytä. Eihän siinä ois mitään järkeä. Yhen kerran oon kuullu että jätkä löys sieltä lupaavan mimmin jonka vei ulos, muuten pelkkää one night standia.
[/quote] no yleensä kai aikuisilla joilla on perhettä ja ovat työelämässä on muutakin tekemistä kun latailla kaikkia appeja ja pyöriä sosiaalisessa mediassa. Ainakin Helsingissä ja Tampereella, ja ulkomailla, ihmiset tekee tuota lähinnä huvikseen, lukuunottamatta niitä muutamia vähemmän sosiaalisia tapauksia jotka luulee löytävänsä sieltä suhteen.
harva match johtaa jutteluun ja sitäkin harvempi oikeaan tapaamiseen, lähinnä kai porukka hakkaa sitä esim tapahtumissa.
Jätä se sika, se jättää sut kuiteski.
Epäilyttävää. Yrittääkö se siis siellä tykkäillä typyistä, jotka eivät todellakaan huolisi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Taitaa löysät olla jo housuissa ?
Justiin työkaveri (mies) kävi höyläämässä tinder matchia