Nuorten oppimistulokset ja koulutustaso ovat heikentyneet. Jos haluat koulututetun miehen, valitse setämies.
"Suomessa kaikkein koulutetuimpaan ikäluokkaan kuuluvat vuonna 1978 syntyneet, jotka ovat tällä hetkellä 4445-vuotiaita. "
Tuon ikäisiä nuorten naisten kannattaa itselleen mieheksi hankkia.
Kommentit (14)
Ei se koulutus itse asiassa niin tärkeää olekaan.
Yli 4000-vuotias on kyllä jo melko vanha.Vanhempi kuin aika.
Setämies antaa parhaat kyydit, se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se koulutus itse asiassa niin tärkeää olekaan.
Niin. Ainakin itselleni se on ja on aina ollut vain suuntaa antava viite siitä, että minulla ja naisella saattaisi olla jotai yhteistä. - Mutta mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän alkaa merkitä myös muut seikat ja asiat.
2. Setämies
Niin, tai voi ottaa ulkomaalaisen, koulutetun miehen. Suomalainen nuori (ja vähän vanhempikin) nainen on maailmalla haluttua vaimoainesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai voi ottaa ulkomaalaisen, koulutetun miehen. Suomalainen nuori (ja vähän vanhempikin) nainen on maailmalla haluttua vaimoainesta.
Miksi ovat haluttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat haluttuja?
Saa samaan rahaa enemmän, monta kymmentä kiloa.
Tää setämiesten itsensä pakotus netissä teki ainakin minulle sen, ettei ole tullut mieleenkään koskaan katsella vanhempia miehiä :D
- netissä teinistä saakka
Vierailija kirjoitti:
Tää setämiesten itsensä pakotus netissä teki ainakin minulle sen, ettei ole tullut mieleenkään koskaan katsella vanhempia miehiä :D
Kiihotut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki vanhemmat miehet suhtaudu alentavasti nuorempiin naisiin ja miehiin. Ihme yleistys sulla.
Setämiehen seksi on taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotut kuitenkin.
Tykkään siitä että ette kuuntele mitä naiset teille sanoo. Eipä kukaan nuori nainen mene ansaan jatkossakaan.
Tytöttely paljastaa, että miehellä on korkeakoulutus? Tuskinpa.