Katselin kun ukko hakkas Tinderii
On sillä kyllä luulot itsestään kovat :D Voi luoja...
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:04"]
Tinder on mulle itselle hauska peli,jota kokeilin ihan jo uteliaisuudesta (oon siis itse avoliitossa, jo neljättä vuotta) ilman aikomustakaan ottaa siellä sen enempää kontaktia keneenkään. Jos joku match aloitti keskustelun, deletoin sen heti. Mun mies myös oli tietoinen siitä, että latasin sovelluksen puhelimeen.
Onhan se tavallaan hauskaa,itsetunnon kohotusta ja mahdollisten tuttujen bongailua. Itse en pulttia vetäisi jos mies kokelisi, eihän se vielä automaattisesti mitään tarkoita. Toki jos toinen koko ajan selaisi sitä ja aloittaisi keskusteluja.. olisihan se ehkä vähän epäilyttävää.
[/quote]
Höpö höpö. Miksi sua edes uteliaisuudesta kiinnostaa joku deittisivu? ;)
[/quote]
Ihan jo siksi, että kyseisestä sovelluksesta jauhettiin pitkin mediaa? Eikä kyseessä nyt ole varsinaisesti mikään deittisivu, ainoa ''tieto'' mitä näkyy on nimi ja kuva - sama kuin facebookissakin. Ihan eri asia olisi tehdä joku varsinainen profiili jollekin sivulle.
Kovin mustavalkoisesti ajattelevaa porukkaa täällä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
Tinder on mulle itselle hauska peli,jota kokeilin ihan jo uteliaisuudesta (oon siis itse avoliitossa, jo neljättä vuotta) ilman aikomustakaan ottaa siellä sen enempää kontaktia keneenkään. Jos joku match aloitti keskustelun, deletoin sen heti. Mun mies myös oli tietoinen siitä, että latasin sovelluksen puhelimeen.
Onhan se tavallaan hauskaa,itsetunnon kohotusta ja mahdollisten tuttujen bongailua. Itse en pulttia vetäisi jos mies kokelisi, eihän se vielä automaattisesti mitään tarkoita. Toki jos toinen koko ajan selaisi sitä ja aloittaisi keskusteluja.. olisihan se ehkä vähän epäilyttävää.
[/quote]
[/quote]
Ihan jo siksi, että kyseisestä sovelluksesta jauhettiin pitkin mediaa? Eikä kyseessä nyt ole varsinaisesti mikään deittisivu, ainoa ''tieto'' mitä näkyy on nimi ja kuva - sama kuin facebookissakin. Ihan eri asia olisi tehdä joku varsinainen profiili jollekin sivulle.
[/quote]
Miten niitä matcheja sitten tulee ellet niin mitään tietojasi laita? Ja ei, en ole mustavalkoinen vaikkei mulla ole tarvetta olla jossain deittisovelluksessa, saati laittaa sellaiseen kuvaani. :D
Kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta, jos varatun ihmisen täytyy hakea pönkitystä egolleen pyörimällä jossain deittisivustoilla katsomassa vieläkö saisi jonkun.
Miks se hakkas ? Eikö voinut hellästi vain painaa
Tilaisuus tekee varkaan. Varsinkin miesten kohdalla;)
Ai kovat luulot. No tietenkin on. Jos se on saanu sinun kaltaisen rotukissan jo napattua ni miks ei sais sitte muitakin rotunaisia, niistä huonommista puhumattakaan.
miksi sulle muuten kelpaa mies, jonka et oleta kelpaavan kellekkään muulle? Usko pois, maailmassa on paljon kaltaisiasi epätoivoisia naisia, eikä niistä päällepäin epätoivoisuus edes näy. Kohta on miehes jonkun kireän misun kainalossa. Vieläkö sitten naurattaa? :D
inhottavasti lyttäät täällä elämänkumppaniasi naureskelemalla, että suuret on luulot hehheh. Noinko lyttäät kotonakin toisen itsetuntoa? Ei ihme, että hakkaa tinderiä. Ettii uutta emäntää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten niitä matcheja sitten tulee ellet niin mitään tietojasi laita? Ja ei, en ole mustavalkoinen vaikkei mulla ole tarvetta olla jossain deittisovelluksessa, saati laittaa sellaiseen kuvaani. :D
[/quote] match tarkoittaa ihan vaan että molemmat sattumalta "tykänneet" toisistaan. Se on sellaista nopeaa 30 henkilöä minuutissa selailua,hauskaa leikkiä jollaiseksi Se on tarkoitettukin, ei deittipalveluksi. Ulkomailla käytössä vielä enemmän, toisilla jopa lukee profiilissa että profiili vain mainostatkoituksessa.
kannattaisi varmaan tutustua ennenkun tulee pätemään jostain deittisovelluksesta..
[/quote]
peli jota pelataan ihmisillä! hauskaa ajanvietettä sulla.