Apua! Pissatulehdus alkoi ja illalla kesäteatteri...
Siis ehtiikö lääke auttaa, ettei illalla ole jatkuva pissahätä. Meillä on isompi porukka lähdössa kesäteatteriin ja nyt stressaa, että pystynkö ravaamaan esityksen aikana vessassa. Automatkakin on aika pitkä. Kuinka nopeasti lääke tehoaa. Pelottaa, että pissin housuun, mutta mieheni kyllä rauhoitteli, ettei sellainen ole mahdollista. Hope so??
Kommentit (22)
No alota ainaki antibiootti ja ennen esitystä kipulääke. Juo nyt tosi paljon (pari litraa ainakin), hörpit pikkuhiljaa mutta koko ajan jotain. Ja käyt myös paljon vessassa. Ennen esitystä tietysti lopetat juomisen.
1.) Tena varmuuden vuoksi.
2.) Teatteriharrastajana ajattelin ekaksi, että olet menossa esiintymään, onneksi et. Katsoja voi aina perua, jos sairastuu.
Sain vasta antibiootin ja otin ekan yhdeltä. Kipulääkettä en tajunnut. otan sitäkin. Ja nyt rupean juomaan hulluna vettä.... Eka virtsis mulla :( AP
Nopeasti puolukoita naamaan ja paljon karpalo-tai puolukkamehua ja sokeriherkut pois. Saattaa pahin helpottaa nopeastikin. Ja on se housuun pissaaminenkin mahdollista. Nimim. pissahousu :/
No mun sisko esiintyy, enkä haluaisi missään tapauksessa perua. AP
Ei vai voi tulla housuun? No, yllätys yllätys mulla on tullut joka helkutin pissatulehduksessa pissa housuun ja kerran jopa yöllä sänkyyn. Että mä pelkään sitä tautia :(
Särkylääkettä reilusti ja jotain c-vitamiinipitoista juomaa litroittain kurkusta alas. Hyvin se menee!
Laita alapäähän iso kerros maitorahkaa, pyyhe housuihin. Anna vaikuttaa 15 minuuttia, uusi rahkakäsittely. Mulla auttaa paremmin ku antibiootit. Rahkaa pitää tunkea myös syvälle emättimeen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:10"]Nopeasti puolukoita naamaan ja paljon karpalo-tai puolukkamehua ja sokeriherkut pois. Saattaa pahin helpottaa nopeastikin. Ja on se housuun pissaaminenkin mahdollista. Nimim. pissahousu :/
[/quote]Jatkan vielä, että yleensä siihen sairauteen liittyy pakottavaa tarvetta pissata. Ei vain pysty pidättelemään vaikka virtsamäärä on vähäinen. Eli varmuuden vuoksi sidekin pöksyihin. Toivottavasti helpottaa iltaan mennessä!
Särkylääke,karpalomehu+paljon nestettä. Mulla tilanne helpottuu yleensä noin 5h päästä ekan antibiootin jälkeen.
t: kymmeniä kertoja taudin sairastanut
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]
Laita alapäähän iso kerros maitorahkaa, pyyhe housuihin. Anna vaikuttaa 15 minuuttia, uusi rahkakäsittely. Mulla auttaa paremmin ku antibiootit. Rahkaa pitää tunkea myös syvälle emättimeen.
[/quote]
Miten maitorahka syvällä emättimessä voi auttaa virtatientulehdukseen?
Pue lämpimästi alaosa, esim.pitkät kalsarit housujen alle ja solumuovialusta, jos ulkokatsomo. Hyviä neuvoja nuo edelliset myös.
10 jatkaa
Hätätapauksessa oon jopa laittanut sitä Profilin rahkaa, jossa on raejuustoakin seassa. Siis tää ei oikeesti ole vitsi!
Vaippa housuihin varmuuden vuoksi ja käy pissalla just ennen esityksen alkua. Jos on väliaika, niin pärjäät varmaan hyvin.
Persilja auttaa myös. Vaikuttavat aineet tehoavat nopeiten, jos persiljaa keittää ja juo keitinveden.
Kympilla tainut mennä virtsatientuledus ja hiivatulehdus sekaisin...
Joo, ei ihan heti kehtais laittaa vaippaa hosuun, mutta eipä kehtais olla pissat housussakaan :D. Toivottavasti iltaa kohden helpottaa??? AP
Puolukka ja karpalomehut paljon tehokkaampia kuin vesi. Niitä nyt parin tunnin aikana ainakin pari litraa. Toimii hyvin. Itse saan alkavan tulehduksen usein noilla hoidettua ei tarvii lääkkeitä ees. Kokenut lääkäri sanoi että oikeasti erinomainen hoitokeino. Äkkiä siis kaupasta karpalo ja puolukkatiivisteitä kehiin
Mitä enemmän juot nyt, sen kovempi on pissahätäsi. Eli suht maltillisesti joisin, ei kä illalla sitten alkoholia ainakaan. Särkylääke auttaa eli pari buranaa pari tuntia ennen ottaisin.
Ei se oo mahdollista koska ei sulta tuu enempää pissaa ku ennenkään, vaan sun virtsaputkea kirvelee koska se on tulehtunut. Se ei tarkota että on pissahätä oikeasti, tuntuu vaan pissahädältä :)