Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pissatulehdus alkoi ja illalla kesäteatteri...

Vierailija
27.06.2014 |

Siis ehtiikö lääke auttaa, ettei illalla ole jatkuva pissahätä. Meillä on isompi porukka lähdössa kesäteatteriin ja nyt stressaa, että pystynkö ravaamaan esityksen aikana vessassa. Automatkakin on aika pitkä. Kuinka nopeasti lääke tehoaa. Pelottaa, että pissin housuun, mutta mieheni kyllä rauhoitteli, ettei sellainen ole mahdollista. Hope so??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mahdollista koska ei sulta tuu enempää pissaa ku ennenkään, vaan sun virtsaputkea kirvelee koska se on tulehtunut. Se ei tarkota että on pissahätä oikeasti, tuntuu vaan pissahädältä :)

Vierailija
2/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alota ainaki antibiootti ja ennen esitystä kipulääke. Juo nyt tosi paljon (pari litraa ainakin), hörpit pikkuhiljaa mutta koko ajan jotain. Ja käyt myös paljon vessassa. Ennen esitystä tietysti lopetat juomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Tena varmuuden vuoksi.

2.) Teatteriharrastajana ajattelin ekaksi, että olet menossa esiintymään, onneksi et. Katsoja voi aina perua, jos sairastuu.

Vierailija
4/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vasta antibiootin ja otin ekan yhdeltä. Kipulääkettä en tajunnut. otan sitäkin. Ja nyt rupean juomaan hulluna vettä.... Eka virtsis mulla :( AP

Vierailija
5/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti puolukoita naamaan ja paljon karpalo-tai puolukkamehua ja sokeriherkut pois. Saattaa pahin helpottaa nopeastikin. Ja on se housuun pissaaminenkin mahdollista. Nimim. pissahousu :/

Vierailija
6/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun sisko esiintyy, enkä haluaisi missään tapauksessa perua. AP

Vierailija
7/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vai voi tulla housuun? No, yllätys yllätys mulla on tullut joka helkutin pissatulehduksessa pissa housuun ja kerran jopa yöllä sänkyyn. Että mä pelkään sitä tautia :(

Vierailija
8/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkettä reilusti ja jotain c-vitamiinipitoista juomaa litroittain kurkusta alas. Hyvin se menee!

Vierailija
9/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alapäähän iso kerros maitorahkaa, pyyhe housuihin. Anna vaikuttaa 15 minuuttia, uusi rahkakäsittely. Mulla auttaa paremmin ku antibiootit. Rahkaa pitää tunkea myös syvälle emättimeen.

Vierailija
10/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:10"]Nopeasti puolukoita naamaan ja paljon karpalo-tai puolukkamehua ja sokeriherkut pois. Saattaa pahin helpottaa nopeastikin. Ja on se housuun pissaaminenkin mahdollista. Nimim. pissahousu :/

[/quote]Jatkan vielä, että yleensä siihen sairauteen liittyy pakottavaa tarvetta pissata. Ei vain pysty pidättelemään vaikka virtsamäärä on vähäinen. Eli varmuuden vuoksi sidekin pöksyihin. Toivottavasti helpottaa iltaan mennessä!

Vierailija
11/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke,karpalomehu+paljon nestettä. Mulla tilanne helpottuu yleensä noin 5h päästä ekan antibiootin jälkeen.

t: kymmeniä kertoja taudin sairastanut

Vierailija
12/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]

Laita alapäähän iso kerros maitorahkaa, pyyhe housuihin. Anna vaikuttaa 15 minuuttia, uusi rahkakäsittely. Mulla auttaa paremmin ku antibiootit. Rahkaa pitää tunkea myös syvälle emättimeen.

[/quote]

Miten maitorahka syvällä emättimessä voi auttaa virtatientulehdukseen?

Vierailija
13/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue lämpimästi alaosa, esim.pitkät kalsarit housujen alle ja solumuovialusta, jos ulkokatsomo. Hyviä neuvoja nuo edelliset myös.

Vierailija
14/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa

Hätätapauksessa oon jopa laittanut sitä Profilin rahkaa, jossa on raejuustoakin seassa. Siis tää ei oikeesti ole vitsi!

Vierailija
15/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa housuihin varmuuden vuoksi ja käy pissalla just ennen esityksen alkua. Jos on väliaika, niin pärjäät varmaan hyvin.

Vierailija
16/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persilja auttaa myös. Vaikuttavat aineet tehoavat nopeiten, jos persiljaa keittää ja juo keitinveden.

Vierailija
17/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympilla tainut mennä virtsatientuledus ja hiivatulehdus sekaisin...

Vierailija
18/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ihan heti kehtais laittaa vaippaa hosuun, mutta eipä kehtais olla pissat housussakaan  :D. Toivottavasti iltaa kohden helpottaa??? AP

Vierailija
19/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukka ja karpalomehut paljon tehokkaampia kuin vesi. Niitä nyt parin tunnin aikana ainakin pari litraa. Toimii hyvin. Itse saan alkavan tulehduksen usein noilla hoidettua ei tarvii lääkkeitä ees. Kokenut lääkäri sanoi että oikeasti erinomainen hoitokeino. Äkkiä siis kaupasta karpalo ja puolukkatiivisteitä kehiin

Vierailija
20/22 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän juot nyt, sen kovempi on pissahätäsi. Eli suht maltillisesti joisin, ei kä illalla sitten alkoholia ainakaan. Särkylääke auttaa eli pari buranaa pari tuntia ennen ottaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan