Mitä mieltä olette naisesta
joka on 160/44. Ei rintoja(pelkät nännit) ja takamus on luinen lättänä.
Kommentit (25)
Ei mikään ihannevartalo, mutta harva on muutenkaan täydellinen. Jos noissa mitoissa ei oikeasti ole ollenkaan rintoja, niin en usko että naisella olisi juuri yhtään rintoja normaalipainoisenakaan.
On muuten aika ikäviä kommentteja nämä. Itse olin nuoruuteni hyvin laiha, olin usein lihotuskuureillakin kun kärsin siitä ettei minulla ole niitä tissejäkään, ja myöhemmin mietin onko alhaisella painolla jotain tekemistä sen kanssa etten meinannut heti tulla raskaaksi.
Raskausaikoina tuli reilusti lisää painoa, mutta se oli vain turvotusta ja lähti heti pois. Lasten välillä ja jälkeen pituus/paino oli 174/49, luulen että jossain vaiheessa saattoi olla vähemmänkin, koska näytin aivan luurangolta, en kuitenkaan siinä vaiheessa ollut asiasta niin kiinnostunut että olisin punninnut kun en omista vaakaa.
En minä usko että kyse oli mistään sairaudesta, eikä ainakaan omaa syytäni. Jos kyseessä oli sairaus, niin olen kokenut ihmeparantumisen, koska nyt nelikymppisenä olen ensi kertaa tilanteessa jossa kai olisi suotavaa vähän laihduttaa, vielä 38-vuotiaana en olisi uskonut minulle käyvän näin.
Niitä tissejä ei kyllä ole vieläkään.
Kauhea ajatellakin miten rumasti minusta olisitte sanoneet.
"oksettava, ei näytä naiselta, näyttää pojalta" (minun kohdallani toteutuu kyllä myös naamasta ilmeisesti)
Mun 11-vuotias tytär on 160 cm, 39 kg. Toivottavasti kasvaa vielä pituutta ja painoakin saisi tulla. Helvetinmoinen luuranko nimittäin on.
mitat ei koskaan kerro kenekään ulkonäöstä yhtään mitään,
muistakaa se =)