Mitä mieltä olette naisesta
joka on 160/44. Ei rintoja(pelkät nännit) ja takamus on luinen lättänä.
Kommentit (25)
No oksettava. Alipainoinen ja näyttää varmaan pojalta
Jaa, ei kai se nainen voi sille mitään, toivottavasti on muuten ihana ihminen:)
Syö hyvin ja hanki lihaksia. Kyllä se siitä. Olin itse 167 cm ja 47 kg aika laiha. Aloin näyttää kivalta kun painoin 50-52 kg. Rinnat oli aa, mutta imetttyäni seitsemän vuotta sain pysyvästi c:t. Painokin 57 kg. Olet siis normaali nuori nainen?
Kuvailit minun kumppanini. Olen hänen rinnallaan onnellinen. Mitä muuta voi vaatia?
M51
Aina näihin laiha ja lautaketjuihin tulee "miehiä"
Heteroniehet ei tykkää ainakaan koska sulta puuttuu naiseuden merkit. Bi tai homomies tykkää
Varmasti joku sairaus. Ja tarkoitan nyt oikeesti, enkä sillai kettuilemalla, kuten näistä painoasioista aina kumpaankin suuntaan leukaillaan.
Hui, luuta ja nahkaa. Naisellisuus nolla, teinitytöllä vielä menee, mutta ei yli 20 vuotiaalla ellei ole sairas.
Olin normaali, vaikka jotkut anorektikoksikin luulivat. Söin, mutta en lihonut. Löysin myös poikaystävän. Ei epäilystäkään etten olisi ollut viehättävä myös silloin, kun olin 167 cm ja 47 kg! Koin kyllä olevani fyysisesti vahvempi hieman painavampana!
7.
Homo/bimiehet viehättyy ei terveet heteromiehet
Ihana nainen!!! Oot justiinsa hyvännäköinen tuollaisena kuin olet! Erilaisuus on rikkaus ja miksi sinun pitäisi mahtua samaan muottiin jonkun henkilön X kanssa.
Googlaa kauneuskäsitykset kautta aikojen ja eri kulttuureissa ja ole onnellinen ♥
järkyttävän epävarma eikä takuulla itsensä ystävä
Onko kuukautiset? Tämä on merkki siitä, toimiiko elimistö niin kuin naisen kuuluu. Alipaino on merkittävä.
Kertokaa nyt