Olen "kansanparantaja". Vastaan hetken kysymyksiin.
Osaan parantaa yrttien ja luonnonkasvien avulla. Taito on periytynyt suvussa äidiltä tyttärelle, jo mummoni mummo oli kylän lapsenpäästäjä ja parantaja. Äiti on opettanut tytärtään tuntemaan kasvit ja käyttämään niitä hyödyksi. Minä teen myös luonnonkosmetiikkaa. Jos saan joskus lapsia, toivon taidon periytyvän myös heille.
Kysy, jos haluat. :)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:29"]Mistä kasveista saa parhaiten digitalista?
[/quote]
Villasormustinkukka, samoin rohtosormustinkukka.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:29"]Mistä kasveista saa parhaiten digitalista?
[/quote]
Villasormustinkukka, samoin rohtosormustinkukka.
[/quote]
Sormustinkukan tiesinkin...
Mikä se kasvi oli joka rauhoittaa ennen kuukautisia esiintyvää mielialan vaihtelua?
Joku keltakukkainen muistaakseni. . Luin joskus artikkelin ja siinä oli kuva
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:43"]Mikä se kasvi oli joka rauhoittaa ennen kuukautisia esiintyvää mielialan vaihtelua?
Joku keltakukkainen muistaakseni. . Luin joskus artikkelin ja siinä oli kuva
[/quote]
...Helokki
Ei ap
Taisi parantajan taidot loppua. Tai sitten oli liian hidas nettiyhteys
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:25"]Taisi parantajan taidot loppua. Tai sitten oli liian hidas nettiyhteys
[/quote]
Mulla on muutakin tekemistä, kuin av;lla roikkuminen. Sitäpaitsi, olen vsstannut lähes kaikkiinbän kysymyksiin..
Ap
Mikä yrtti on perinteisesti käytetty sisäiseen verenvuotoon?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:36"]Mikä yrtti on perinteisesti käytetty sisäiseen verenvuotoon?
[/quote]
Nokkonen tietty
Jälleen ei ap
Mitä yrttejä ei kannata käyttää raskaana ollessaan?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:49"]Mitä yrttejä ei kannata käyttää raskaana ollessaan?
[/quote]
-timjami
-pietaryrtti
-persiljaa suurina annoksina
-puolanminttu
-kataja
Nää nyt ainakin tulee mieleen..
Ei ap
Yrttiä endometrioosiin ja lapsettomuuteen?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:36"]Mikä yrtti on perinteisesti käytetty sisäiseen verenvuotoon?
[/quote]
Nokkonen tietty
Jälleen ei ap
[/quote]
Tarkemmin sanottuna rautanokkonen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]Miten laihduttaminen auttaa? Viittaatko anoreksian aiheuttamaan hedelmättömyyteen??? 45-kiloisena en todellakaan laihduta gramman grammaa.
[/quote]
Kuten jo mainitsin, yrtit eivät ehkäise. Jos kerran kaikki modernit keinot eivät käy. Laihdutis on ikivaha keino, samoim selibaatti.
Ap