Olenko ainut joka tykkää karvaisista miehistä??
varsinkin karvainen rinta ja karvaiset käsivarret!!!!
Kommentit (24)
Karvanen ihan mikä vaan! :)
Mun mielestä karvoja ei voi olla liikaa miehellä.
Tosi miehekästä.
Mulla on eteläeurooppalainen mies ja juuri sopivan karvainen, rinnassa ja vatsassa sopivasti karvoja, mutta ei mene selän puolelle. Mikään ällö itseään sheivaava neitimies ei kiinnosta.
Mun mielestä mikään ei seksikkäämpää ja miehekkäämpää kuin karvainen mies !
Kauheeta, kun toiset ajelee karvansa pois - siis miehet. Jotenkin niin naisellista sellainen.
Pidän myös. On miehekästä ja itsekään en ole todellakaan karvaton niin sopii ikäänkuin kivasti yhteen:)
Minulla on suomalainen mutta tumma ja karvainen mies. Myös selkä karvoja löytyy ja hänelle tulee se "kello viiden sänki" eli vaikka aamulla ajaa naama karvat (ei kaikkia) niin iltapäivällä on jo sänkeä... grrr...
Näin jonkun mies malli mainoksen jossa mieheltä vahattiin reisikarvoja pois. Järkytyin! Kyllä miehellä pitää karvoja olla!
Varvassäärireisivakohanurihaarusnapaalaselkäyläselkärintaleukaylähuulipulisonkipää.
Mieheni on erittäin karvainen, tuuheapartainen ja paksutukkainen, vaalea mies. Aluksi en tykännyt, mutta nyt vanhempana tuo viikinki-look viehättää, kun on iso mies muutenkin(195cm).
Täysin turn off. Alapää pitää olla siistitty, rintakarvat ehdottomasti pois ja selkäkarvat. Jos järkky pusikko kainaloissa, sitä pitää vähintäänkin harventaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:04"]
Täysin turn off. Alapää pitää olla siistitty, rintakarvat ehdottomasti pois ja selkäkarvat. Jos järkky pusikko kainaloissa, sitä pitää vähintäänkin harventaa.
[/quote]
kuohitko miehesi muutoinkin ? =)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:15"]
Mulla on eteläeurooppalainen mies ja juuri sopivan karvainen, rinnassa ja vatsassa sopivasti karvoja, mutta ei mene selän puolelle. Mikään ällö itseään sheivaava neitimies ei kiinnosta.
[/quote]
Sun oletus on, että kaikki karvattomat miehet on itseään sheivaaviä ällöjä neitejä? Suomalaisissa miehissä tuntuu olevan paljon luonnostaan melko karvattomia vaaleita miehiä (ei rintakarvoja, ei runsasta karvoitusta muutenkaan, partakaan ei kauheasti kasva). Neitejä näistä jölleistä ei silti saa tekemälläkään...
Mä myös rrrrakastan karvoja! Ällöttäisi olla ajellun miehen kanssa (parran ajamisen vielä kestää, jos sen tekee muutaman päivän välein).
Uaaaaah! Mun mies on parimetrinen parrakas pitkätukka. Hyrrrrrrr prrrrrr nom! On karvaa myös rinnassa ja vähän lavoissa. Hottis!
Karvainen rinta on ihana! Exäni oli karvainen lihaksikas mies ja olin täydellisen rakastunut hänen vartaloonsa. Nykyinen mies on lähes karvaton. Hänen vartalonsa kiinnostaa minua vuosi vuodelta vähemmän. :(
Tykkään karvoista. Itsekään en sheivaisi itseäni. Kaikki posliinit ällöttää: näyttää kakaralta.
Minä tykkään myös, nammm :-p Tykkään muutenkin semmoisista kunnon äijistä enkä mistään nätin pojan näköisistä metroseksuaaleista. Mun ihanne on semmoinen sekä pitkä että vähän paksuhko karvainen vaalea viikinki, jolla on tuuhea parta!