Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut joka tykkää karvaisista miehistä??

Vierailija
27.06.2014 |

varsinkin karvainen rinta ja karvaiset käsivarret!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös, nammm :-p Tykkään muutenkin semmoisista kunnon äijistä enkä mistään nätin pojan näköisistä metroseksuaaleista. Mun ihanne on semmoinen sekä  pitkä että vähän paksuhko karvainen vaalea viikinki, jolla on tuuhea parta!

Vierailija
2/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) mä taas tykkään tummista miehistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen selkä?

Vierailija
4/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen ihan mikä vaan! :)

Mun mielestä karvoja ei voi olla liikaa miehellä.

Tosi miehekästä.

Vierailija
5/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Varsinkin jos mies on ajellut karvansa niin yök.

Vierailija
6/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eteläeurooppalainen mies ja juuri sopivan karvainen, rinnassa ja vatsassa sopivasti karvoja, mutta ei mene selän puolelle. Mikään ällö itseään sheivaava neitimies ei kiinnosta.

Vierailija
7/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mieheni karvoja. Ei voi olla liikaa. Tosi miehekästä <3

Vierailija
8/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ei seksikkäämpää ja miehekkäämpää kuin karvainen mies !

Kauheeta, kun toiset ajelee karvansa pois - siis miehet. Jotenkin niin naisellista sellainen.

Vierailija
9/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös. On miehekästä ja itsekään en ole todellakaan karvaton niin sopii ikäänkuin kivasti yhteen:)

Vierailija
10/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomalainen mutta tumma ja karvainen mies. Myös selkä karvoja löytyy ja hänelle tulee se "kello viiden sänki" eli vaikka aamulla ajaa naama karvat (ei kaikkia) niin iltapäivällä on jo sänkeä... grrr...

Näin jonkun mies malli mainoksen jossa mieheltä vahattiin reisikarvoja pois. Järkytyin! Kyllä miehellä pitää karvoja olla!

Vierailija
11/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ole.Mullakin jo 18 vuotta karvainen mies!!ihanaa

Vierailija
12/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvassäärireisivakohanurihaarusnapaalaselkäyläselkärintaleukaylähuulipulisonkipää.

Vierailija
13/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on erittäin karvainen, tuuheapartainen ja paksutukkainen, vaalea mies. Aluksi en tykännyt, mutta nyt vanhempana tuo viikinki-look viehättää, kun on iso mies muutenkin(195cm).

Vierailija
14/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turn off. Alapää pitää olla siistitty, rintakarvat ehdottomasti pois ja selkäkarvat. Jos järkky pusikko kainaloissa, sitä pitää vähintäänkin harventaa.

Vierailija
15/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:04"]

Täysin turn off. Alapää pitää olla siistitty, rintakarvat ehdottomasti pois ja selkäkarvat. Jos järkky pusikko kainaloissa, sitä pitää vähintäänkin harventaa.

[/quote]

kuohitko miehesi muutoinkin ? =)

Vierailija
16/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:15"]

Mulla on eteläeurooppalainen mies ja juuri sopivan karvainen, rinnassa ja vatsassa sopivasti karvoja, mutta ei mene selän puolelle. Mikään ällö itseään sheivaava neitimies ei kiinnosta.

[/quote]

Sun oletus on, että kaikki karvattomat miehet on itseään sheivaaviä ällöjä neitejä? Suomalaisissa miehissä tuntuu olevan paljon luonnostaan melko karvattomia vaaleita miehiä (ei rintakarvoja, ei runsasta karvoitusta muutenkaan, partakaan ei kauheasti kasva). Neitejä näistä jölleistä ei silti saa tekemälläkään...

Vierailija
17/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös rrrrakastan karvoja! Ällöttäisi olla ajellun miehen kanssa (parran ajamisen vielä kestää, jos sen tekee muutaman päivän välein).

Vierailija
18/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uaaaaah! Mun mies on parimetrinen parrakas pitkätukka. Hyrrrrrrr prrrrrr nom! On karvaa myös rinnassa ja vähän lavoissa. Hottis!

Vierailija
19/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen rinta on ihana! Exäni oli karvainen lihaksikas mies ja olin täydellisen rakastunut hänen vartaloonsa. Nykyinen mies on lähes karvaton. Hänen vartalonsa kiinnostaa minua vuosi vuodelta vähemmän. :(

Vierailija
20/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään karvoista. Itsekään en sheivaisi itseäni. Kaikki posliinit ällöttää: näyttää kakaralta.