Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden saamien tietojen mukaan joukko suomalaisia jalkapallofaneja aikoo matkustaa tulevana perjantaina Pietariin seuraamaan puolivälieräottelua.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno reissu tulossa! Venäjällä ei toi maskifasismi ja muu hysteria onneksi ole voimissaan, niin täytyy mennä ihan useammaksi päiväksi kiertelemään paikkoja.

Joo, paitsi että pakkorokotukset siellä edessä. 🤣

Vierailija
22/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä futismatkaajien ”keissi” hyvin osoittaa, miksi yhteiskunnassa tarvitaan sääntöjä. Siksi koska ihmisten oma järki ei riitä. Kokonaan toinen kysymys on, miksi viranomaiset eivät tähän tilanteeseen osanneet varautua eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastuuton itsekkyys, jota nämä matkaajat osoittivat lähinnä suututtaa.

Nyt voidaan lopettaa pötypuheet terveysturvallisesta matkustamisesta, samoin kuin matkustavien vastuullisuudesta.

Aivan sama homma kuin ravintoloiden kanssa ennen sulkua...

Vierailija
24/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että uskaltavat elää vaikka suurin osa on lynkkaamassa. Riskiryhmäläiset ovat jo rokotettu kahdesti, joten nyt on syytä aloittaa normaali elämä.

Eihän tuo mitään uskallusta vaadi vaan täydellistä idioottimaisuutta.

Vierailija
25/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut arvattavissa jo. Huonompi homma niille vastuullisille kansalaisille, jotka eivät ole vielä toista rokotetta saaneet. Surullista että vastuuttomat ihmiset tuovat ulkomailta uutta virusmuunnosta tänne lisää. Huoh...

Vierailija
26/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten jalkapallofanien kisamatka Pietariin oli huliganismia. Nuo huligaanit tiesivät mitä tekivät, tuovat tullessaan koronavirusmuunnoksen Suomeen tietoisesti ja osa heistä vielä levitti tautia täällä tietoisesti. Ottavatko nuo huligaanit myös vastuun todennäköisesti koronavirustartuntaan täällä kuolevista? Varmaankaan eivät!

Vierailija
27/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mennä kannattamaan jotain toista joukkuetta ku Suomi?

Siksi kun suomalaiset ei pärjää niin pitää katsoa muita joukkueita.

Ne näkee muutenki töllöstä paremmin.

Laitetaan rajat kiinni lopullisesti niin ei kukaan pääse enää ulkomaille sillä töllöstä näkee kaiken.

Vierailija
28/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syyllistän näitä jalkapallo faneja ja kannatusyhdistystä.

Miksi eivät maksaneet testausta rajalla omalla kustannuksellaan, kun ovat vastuullisia?

Miksi jälkihoito maksatetaan yhteiskunnalla?

Vierailija
29/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tyhmien pitäisi olla holhouksen alaisina.

Vierailija
30/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa että osa turisteista on painellut festarille jossa tuhansia ihmisiä kiljunut kurkku suorana ihmismassassa, osa on painnellut ravintolaan ja muihin tapahtumiin.

Deltamuunnos tartuu myös ulkona tehokkaasti.

Jos ovat levittäneet virusta festarilla ja ravintoloissa, niin nämä altistuneet alkavat oireilemaan vasta myöhemmin ja ovat jo taas ehtineet levittämään virusta eteenpäin.

Kova homma ja täysin mahdottomuus nyt löytää kaikki altistuneet kun osa matkailijoista on liikkuneet pitkin Suomea.

Vierailija
31/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan mennä, mutta ei päästetä takaisin

Vierailija
32/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että uskaltavat elää vaikka suurin osa on lynkkaamassa. Riskiryhmäläiset ovat jo rokotettu kahdesti, joten nyt on syytä aloittaa normaali elämä.

Eihän tuo mitään uskallusta vaadi vaan täydellistä idioottimaisuutta.

Etenkin tämän pallonpotkijoiden tapauksen valossa tuntuu siltä että nuo ominaisuudet ovat synonyymeja.

Vierailija
33/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtut on, mulkakin 2.piikki viekä saamatta.

Lisäksi kaikki terveet ja muut jotka ei ole vielä saaneet ensimmäistäkään, kuten mun 18v esim.

Haloo tollo.

Vierailija
34/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oleellista ei ole se, että sinne kisoihin lähdettiin tai että rajalla ei testattu, vaan ihmisten käyttäytyminen yleensä. Tämä on vain osoitus siitä mitä tapahtuu kun rajoituksia puretaan, moni ajattelee, että kaikki on sallittua mitä ei erikseen kiellettä. Pietarissa useimmat suomalaisetkaan eivät pitäneet maskia missään. Sama tulee aina kun sallitaan joku iso yleisötapahtuma suomessa, tartuntaryppäitä tulee, koska ihmiset ei enää välitä!

Vierailija
35/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt te, jotka olette riskiryhmässä, eristäydytte parhaanne mukaan, otatte itse vastuun omasta hyvinvoinnistanne. Suuri osa on varmaankin jo lomalla, joten ei ei tarvitse töihinkään mennä, tai sitten yrittää sopia etätöistä. Loput laittavat FFP2- maskin kasvoilleen ja desinfioivat käsiään.

Koska muutakaan ette enää voi, vaikka kuinka kiljutte niille fudisturisteille.

Olen itse riskiryhmässä ja perheessä yksi sairastui delta-varianttiin, me muut emme saaneet tartuntaa, ei kahdesti eikä myöskään yhdesti rokotettu. Eikä tartunta tullut fudismatkalta.

Vierailija
36/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimivat tunnolliset ihmiset. saadaan kolmas aalto ja voidaan taas haukkua pääministeriä, joka antoi vapauksia edellisen haukkuaallon jälkeen. Piittaamattomat pakolliseen karanteeniin johonkin suljettuun laitokseen

Vierailija
37/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo ehdoin tahdoin lähteä festareille, urheilutapahtumiin jne., jossa suuri riski saada korona, niin toivottavasti olette valmiit itse kärsimään seuraukset. Mutta kun nämä itsekkäät ihmiset eivät ajattele sitä, että he tartuttavat mahdollisesti oman perheensä, vaimonsa ja lapsensa ja täysin sivullisia ihmisiä niin se ei ole oikein. Aina pitäisi ajatella omaa nenäänsä pidemmälle eikä vain MINÄ, MINÄ ja mitä minä olen OIKEUTETTU tekemään. Nämä tyypit vain meukkaavat oikeuksistaan, mutta yhteiskunnassa oikeuksien vastapainoksi on myös velvollisuuksia. On myös kyse toisten elämästä ja hyvinvoinnista.

Vierailija
38/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee, miten usea suomalainen toimii, jos ei ole rajoituksia. On turha sanoa, että ennen juhannusta ollut hyvä tilanne olisi ollut kansalaisten, ei hallituksen, ansiota. Jos ei olisi ollut hallituksen asettamia rajoituksia, olisimme paljon lähempänä Ruotsin tilannetta. Vaikka enemmistö noudattaa ohjeistuksia, on suomalaisissa paljon niitä minäminä ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, etteivät velvollisuudet kuulu heille, vain oikeudet. Ilman rajoituksia olisi riekuttu ravintoloissa, festareilla ja matkusteltu, ja korona olisi levinnyt. Kiitokset hallitukselle rajoitusten asettamisesta. Seuraavat pari kolme viikkoa kertovat kuinka vastuullisia jalkapallon seuraajat ovat olleet. Jos tartunnat lisääntyvät maltillisesti, on todennäköisesti oltu hyvin karanteenissa, jos lisääntyvät räjähdysmäisesti, karanteenista on viisveisattu. Toivotaan, että karanteenimääräyksiä on noudatettu.

Vierailija
39/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea aika elää normaalia elämää. Itse elänyt koko tämän ajan.

Wau! Oletpa sinä oikea miesten mies. 🙄

Mistä päättelit hänen olevan mies?

Vierailija
40/114 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun piti yhteriskuntaa avata, kiirekin oli ja parku kova, vai mitä oppositio. Ja ulkomaille piti tollojen päästä. Ei voi kun ihmetellä. Ja että rajat oli auki. Noh, muutama ihmishenki siinä taas tulee kustannusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi