Iltalehden saamien tietojen mukaan joukko suomalaisia jalkapallofaneja aikoo matkustaa tulevana perjantaina Pietariin seuraamaan puolivälieräottelua.
Kommentit (114)
Vieläkö mahtuu yksi deltaplus rokotteen haluava matkalaukkuun piiloon? Kuulin, että sillä saa paremman immuniteetin kuin pfizerilla.
Vierailija kirjoitti:
Korkea aika elää normaalia elämää. Itse elänyt koko tämän ajan.
Joo nii mäki. Perheettömänä, suvuttomana, kaverittomana, työttömänä köyhänä olen jumittanut kotona viimeiset puolitoista vuotta. Omatuntoni on koronasta puhdas.
Ihan sama jos ottavat itse riskin sairastua. Mutta siinä vaiheessa kun sairastuttavat jonkun toisen ja veromarkoilla kustannamme altistuneiden karanteenit niin asia on paljon enemmän kun heidän itse ottama riski. Jos lähtee niin omakustanteinen karanteeni on ainoa mikä näihin oman elämän idiootteihin tehoaa. Nyt on helppoa ku muut maksaa joko rahalla tai hengellään
Vierailija kirjoitti:
Korkea aika elää normaalia elämää. Itse elänyt koko tämän ajan.
Uskon sen. Kaltaisiasi muista piittaamattomia ihmisiä riittää. Mutta jos tauti tulee omalle kohdalle, yhteiskunnan kustantama terveydenhuolto kelpaa teillekin.
No, kohta muut maat panevat rajat kiinni suomalaisilta kun virus ryöpsähtää. Venäjällä näiden kuuluisi karanteenia viettää kuten tavan ihmistenkin jos reissussa sairastuvat.
Hienoa! Antaa lampaiden pelätä! Mikäs se nyt olikaan...delta-variantti🤣🤣🤣🤣
Kai puuha-Pate on remmissä mukana ja kisajuomaa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisaturistit ne ovat tämän härdellin aiheuttaneet itsekkyydellään. Jokainen kisoihin mennyt on tiennyt, mikä Venäjän tauti-tilanne on. Miksi ihmeessä sinne piti mennä? Ja eikö kisaturisteille tullut mieleen, että rajanylityksen jälkeen voisi jäädä omaehtoisesti parin viikon karanteeniin tai käydä testeissä varmistamassa, että tautia ei ole. Kiitoksia vain toisten lomien pilaamisesta..
Kumma ettei kukaan tunnu tajuavan, että suuri osa on ollut ihan nätisti karanteenissa vaaditun ajan... ei ne kaikki ole juoksemassa tapahtumasta toiseen ja tartuttamassa teitä muita.
Tämä yksi voi tartuttaa kahdeksan ihmistä koska ei voinut pysyä kotona. Tällä hetkellä Turussa ja Himoksella on futisfani levitellyt Koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä v*tuttaa ja rankasti, niin paljon että itkettää. Olen sairaanhoitaja ja rankka vuosi takana. Töitä on tehty paljon ja viimein kunnon kesäloma edessä, sitä on odotettu päiviä ja tunteja laskien. Olen uusi alalla eikä viime kesänäkään ollut kunnon lomaa muutamaa päivää lukuunottamatta.
Menin keväällä naimisiin (isohkot häät vaihtuivat maistraattivihkimiseen). Ennen koronaa varattu häämatka koronan vuoksi pilalla. Se vaihtui suunnitelmaan lähteä Norjaan asuntoautolla. Nyt vaikuttaisi sekin olevan pilalla. Odotin todella paljon tuotakin reissua. Ajattelimme sen olevan turvallinen sillä ihmiskontakteja emme ajatelleet juurikaan ottaa.
Pää alkaa pikkuhiljaa hajota tässä. Alan katkeroitumaan todenteolla kaiken tämän burnoutin keskellä. Ihmiset ovat uskomattoman ajattelemattomia. Toki loma on aina lomaa mutta viimeinkin kun itsekin pääsisi vähän irroittautumaan niin matto vedetään jalkojen alta.
Kyllä ulkomaille pääsee! Älä ole hysteerikko vaan ostat matkan ja lähdet. Jos pelkäät koronatartuntaa niin vuokraa vaikka huvila ja olet siellä, ulkoilet, kiertelet autolla eri paikkoja jne.
Niin vielä pääsee mutta kuinka kauan? En minä varsinaisesti koronaa pelkää. Kaksi rokotettakin minulla on. Tai toki pelkään että sen muille tartutan mutta Norjassa meillä ei juurikaan tule olemaan kontakteja.
Jos tartunnat nousee näiden jalkapalloturistien vuoksi niin on aika suuri mahdollisuus sille että rajat menee uudelleen kiinni.
Stadin Derby keskiviikkona tervetuloa koronalinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä v*tuttaa ja rankasti, niin paljon että itkettää. Olen sairaanhoitaja ja rankka vuosi takana. Töitä on tehty paljon ja viimein kunnon kesäloma edessä, sitä on odotettu päiviä ja tunteja laskien. Olen uusi alalla eikä viime kesänäkään ollut kunnon lomaa muutamaa päivää lukuunottamatta.
Menin keväällä naimisiin (isohkot häät vaihtuivat maistraattivihkimiseen). Ennen koronaa varattu häämatka koronan vuoksi pilalla. Se vaihtui suunnitelmaan lähteä Norjaan asuntoautolla. Nyt vaikuttaisi sekin olevan pilalla. Odotin todella paljon tuotakin reissua. Ajattelimme sen olevan turvallinen sillä ihmiskontakteja emme ajatelleet juurikaan ottaa.
Pää alkaa pikkuhiljaa hajota tässä. Alan katkeroitumaan todenteolla kaiken tämän burnoutin keskellä. Ihmiset ovat uskomattoman ajattelemattomia. Toki loma on aina lomaa mutta viimeinkin kun itsekin pääsisi vähän irroittautumaan niin matto vedetään jalkojen alta.
Kyllä ulkomaille pääsee! Älä ole hysteerikko vaan ostat matkan ja lähdet. Jos pelkäät koronatartuntaa niin vuokraa vaikka huvila ja olet siellä, ulkoilet, kiertelet autolla eri paikkoja jne.
Niin vielä pääsee mutta kuinka kauan? En minä varsinaisesti koronaa pelkää. Kaksi rokotettakin minulla on. Tai toki pelkään että sen muille tartutan mutta Norjassa meillä ei juurikaan tule olemaan kontakteja.
Jos tartunnat nousee näiden jalkapalloturistien vuoksi niin on aika suuri mahdollisuus sille että rajat menee uudelleen kiinni.
TÄtä mäkin pelkään, että sulkevat Norjan rajan suomalaisilta. Parin viikon päästä oli tarkoitus lähteä.
Jospa jäävät venäläiseen sairaalaan.
Eikö joukko voisi olla portilla odottamassa ja vetäistä turpaan näitä kansansaastuttajia? Te vain katsotte sormien läpi kun muutamat aivovaurioiset päättävät että heillä on oikeus hakea vähä virusta suomeen ja tartuttaa kaikki. Miksi kansalaiset eivät puutu näihin perseilyihin, vähän sakinhivutusta.
Kyllä on ollut ja minunkin naapurissani asuu tällaiset. He ovat homman hoitaneet tyylikkäästi, eli siinä omaehtoisessa karanteenissa ja käyneet testeissä pariin kertaan. Ei mikään ongelma siis, kun ihmisellä on vain aivot päässä.