Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelläni alkoi kuukautiset. Miksi minulla äitinä on surullinen olo?

Vierailija
27.06.2014 |

Ikää hänellä on 13 v. Tyttö on asiaan suhtautunut yllättävän rauhallisesti, hieman hämmentynyt tietenkin on. Itse olen jostakin syystä surullinen että alkoivat jo (tiedän kyllä monilla alkaa paljon aikaisemmin. Itselläni alkoi 15v, enkä odottanut hänellä vielä alkava. Minulla outo tyhjyyden tunne, mistä tämmöinen reaktio johtuu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
2/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että tiedostat nyt paremmin tyttäresi olevan murrosikäinen eikä enää pieni lapsi. Kyllä se siitä, seuraavia mullistuksia odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet sairas paska, joka kuvittelee, että lapset ovat aina lapsia. 

Vierailija
4/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitä, että se on tavallaan merkki kasvusta kohti aikuisuutta. Kyllä se oh menee :)

Vierailija
5/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:36"]Koska olet sairas paska, joka kuvittelee, että lapset ovat aina lapsia. 

[/quote]

anteeksi mitä?! :D

ihan ymmärrettävää reagoida noin. Samalla tavalla kuin esimerkiksi tyttären ensimmäiseen poikaystävään, lapsi kasvaa ja itsenäistyy. Joku päivä lähtee maailmalle ja saa omat lapsensa. Kaikki nämä merkkejä siitä :) ole ylpeä.

Vierailija
6/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku keski-ikäinen ahtaaja saattaa tehdä susta mummon :(

Vierailija
7/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin tulee surullinen olo varmasti sitten, kun oman tyttäreni kuukautiset alkavat. Helvetinmoista kärsimystä monta päivää kuukaudesta. Toivottavasti tyttöni pääsee helpommalla kun äitinsä.

Vierailija
8/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap. Esikoisellani kuukautiset alkoivat 11-vuotiaana, nyt hän on 15-vuotias. Tänä vuonna alkoivat kuukautiset myös 12-vuotiaalla keskimmäisellä. Kuopus ei näitä naisten vaivoja poikana joudukaan kokemaan, mutta sen sijaan varmasti muita muutoksia. Itse olen yhdistänyt sen tyhjyyden tunteen siihen, että tavallaan ymmärtää äkillisesti, miten aika on rientänyt ja tyttäreni ovat kasvamassa ja kehittymässä itsenäisiksi, nuoriksi naisiksi. 

Itselleni tällaisena herkkiksenä tulee niin kamalan haikea olo tällaisissa normaaleissakin asioissa (kuten ensimmäiset kuukautiset), kun jostain syystä yhdistän ne automaattisesti siihen, että pian he ovatkin jo aikuisia - vaikka juurihan näin heidät ekaa kertaa synnärillä. :')

Vierailija
9/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedostat, että horotyttäresi tulee vastedes hinkkaamaan pilluaan keski-ikäisten miesten kanssa, ja saa lapsen. Vie tyttö hoitoon, ei kuukautisten alkaminen noin nuorena ole normaalia ollenkaan.

Vierailija
10/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]Koska tiedostat, että horotyttäresi tulee vastedes hinkkaamaan pilluaan keski-ikäisten miesten kanssa, ja saa lapsen. Vie tyttö hoitoon, ei kuukautisten alkaminen noin nuorena ole normaalia ollenkaan.

[/quote] Alapeukkuja, miksi?

Vierailija
11/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]Koska tiedostat, että horotyttäresi tulee vastedes hinkkaamaan pilluaan keski-ikäisten miesten kanssa, ja saa lapsen. Vie tyttö hoitoon, ei kuukautisten alkaminen noin nuorena ole normaalia ollenkaan.

[/quote]

Itselläni alkoi kuukautiset jo 10-vuotiaana, eikä siinä ole mitään epänormaalia!

Vierailija
12/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]

Koska tiedostat, että horotyttäresi tulee vastedes hinkkaamaan pilluaan keski-ikäisten miesten kanssa, ja saa lapsen. Vie tyttö hoitoon, ei kuukautisten alkaminen noin nuorena ole normaalia ollenkaan.

[/quote]   

eikö sinun ikäisesi varhaisteinin pitäisi jo olla nukkumassa, eikä netissä kirjoittelemassa törkeyksiä!

Vierailija
13/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:28"]Ikää hänellä on 13 v. Tyttö on asiaan suhtautunut yllättävän rauhallisesti, hieman hämmentynyt tietenkin on. Itse olen jostakin syystä surullinen että alkoivat jo (tiedän kyllä monilla alkaa paljon aikaisemmin. Itselläni alkoi 15v, enkä odottanut hänellä vielä alkava. Minulla outo tyhjyyden tunne, mistä tämmöinen reaktio johtuu?

[/quote] Mene hoitoon. Minä minä minä...

Yritä edes hetken olla äiti.

Vinkki: tytär & kuukautiset ???

Nyt ei ole kysymys sinusta, ei sinun tuntemuksista. Olet aikuinen, sinun tehtäviisi kuuluu kulkea lapsesi rinnalla.:)

Vierailija
14/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ymmärrän sinua ja tunteitasi oikein hyvin. Ne ovat täysin normaaleja. Älä välitä ilkeämielisten kirjoituksista. Ovat luultavasti humalaisten tai muuten ongelmaisten joutavuuksia. Muistan itselläni olleen saman tunteen, vähän haikean. Nyt on jo lastenlapsia kuusi. Tytöistä vanhimmalla alkoivat samassa iässä, 13v. ja siihenkin liittyi määrätynlaista haikeutta. Tiesin, ettei hän enää tule niin helposti mummolaan ja lapsuus alkaa jäädä taakse. Sellaista elämä on...

Kaikkea hyvää Sinulle! t. äiti ja isoäiti

Vierailija
15/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:28"]Ikää hänellä on 13 v. Tyttö on asiaan suhtautunut yllättävän rauhallisesti, hieman hämmentynyt tietenkin on. Itse olen jostakin syystä surullinen että alkoivat jo (tiedän kyllä monilla alkaa paljon aikaisemmin. Itselläni alkoi 15v, enkä odottanut hänellä vielä alkava. Minulla outo tyhjyyden tunne, mistä tämmöinen reaktio johtuu?

[/quote] Mene hoitoon. Minä minä minä...

Yritä edes hetken olla äiti.

Vinkki: tytär & kuukautiset ???

Nyt ei ole kysymys sinusta, ei sinun tuntemuksista. Olet aikuinen, sinun tehtäviisi kuuluu kulkea lapsesi rinnalla.:)

[/quote] Hän käy läpi suurta vaihetta elämässään. Ole tukena hänelle. Unohda joutavat höpinät palstoilla.

Vierailija
16/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille ei nyt vaan voi mitään. Ihmiset kasvaa, kuukautiset alkaa, that's it.

t. 13v

Vierailija
17/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala olkoon päivä suruliputuksen päivä kansain välisesti. Kun kakrusi paikantaa paksuksi niin ranteet auki kaikilta naisilta koko maailmassa.

Vierailija
18/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]

[/quote]   

eikö sinun ikäisesi varhaisteinin pitäisi jo olla nukkumassa, eikä netissä kirjoittelemassa törkeyksiä!

[/quote] Eivät varhaisteinit tiedä vielä kuukautisista, sehän olisi sairasta, sama kun kertousu perspanosta

Vierailija
19/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]

[/quote]   

[/quote] Eivät varhaisteinit tiedä vielä kuukautisista, sehän olisi sairasta, sama kun kertousu perspanosta

Vierailija
20/20 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 01:18"]

[/quote]Jos kuukautisten alkamiseen voi itse vaikuttaa, ole hyvä ja kerro miten? Oli kommenttisi sitten vitsi tai ei, puheesi ovat sairaita. Taidat olla pedofiili, kun heti alat esittämään kuvitelmia 13-vuotiaasta keski-ikäisen miehen kanssa. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi