Lempikarkkisi candy crashissa?
Mun on keltainen sitruunakarkki. Lilaa taas inhoan.
Kommentit (17)
Mäkin tykkään nonparellista ja aina kamalasti harmittaa, jos huomaan, että olisinkin saanut sen, mutta ehdin jo liikuttaa väärin.
Mäkin inhoan liilasia! Mun suosikkeja (punaiset) paperikarkit :)
Tykkään kans eniten nonparellista! Seuraavaksi eniten punaisesta raitakarkista. Lilakin on minusta kiva, kun mielestäni näen sitä harvemmin, kuin muita.
Mikä kalakarkkien idea on? Eivätkö ne riko ihan summassa sieltä täälä jonkun?
Tykkään raidallisista, erityisesti vihreästä ja sitten ne missä on paperit päällä on kivoja.
Kiinnostaisi tietää, että onko joku saanut kaksi nonparellikarkkia junailtua vierekkäin ja mitä siitä on seurannut?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:20"]Kiinnostaisi tietää, että onko joku saanut kaksi nonparellikarkkia junailtua vierekkäin ja mitä siitä on seurannut?
[/quote]
Koko kenttä tyhjenee karkeista. En ole kokenut tätä itse, mutta kuulin niin. :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:20"]Kiinnostaisi tietää, että onko joku saanut kaksi nonparellikarkkia junailtua vierekkäin ja mitä siitä on seurannut?
[/quote]
Jotain rätinäsuihkuja samaan tyyliin kuin nomparelli+raidallinen.
Okei, kiitos teille 13 ja 14! Saisipa joskus tuon tehtyä itsekin...
Se pyöreä pilkullinen "jumbokarkki". Inhokkejani ovat ne penteleen suklaat. :S
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:29"]
Se pyöreä pilkullinen "jumbokarkki". Inhokkejani ovat ne penteleen suklaat. :S
[/quote]
Mun inhokki on pommikarkit.
Joo kaks nonparellia yhdistettynä putsaa pelilaudan. Ehdoton inhokki taas on suklaa, ärsyttää se äänikin *plurts*.
:D ookeiii..en ole koskaan ajatellut, mut kyl musta se nonparellipallo on aika kiva..monesti on mun päivän pelastanut. Joo, tiedän, tää on säälittävää :D