Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eroa pohtivat ajattelevat että löytyy parempi?

Vierailija
26.06.2014 |

Siis eivät kaikki eron jälkeen edes etsi uutta suhdetta. Ja eivät kaikki, jotka parempaa suhdetta etsivät, sitä tule löytämään.

ehkä olisi parempi miettiä onko elämä parempaa nykyisessä liitossa vai yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun se täysin yksin jääminen on todella pelottava vaihtoehto.

Minäkin olen sen valinnut vain siksi etten todellakaan löytänyt parempaa, vaan kokemukseni ovat niin huonoja etten halua edes yrittää.

Ja ex-miesystävän kohdallakin olen roikkunut aivan liian kauan, kunnes heräsin miettimään sitä että yksin masentaa vähemmän kuin hänen seurassaan. Ja se on jo aika huono masentuneelle ihmiselle.

Vierailija
2/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut että löytyy parempi. Ajattelin vain että parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Lapset eivät jääneet erossa yksin, saivat jokaviikkoisen isän ja jokaviikkoisen äidin vuorotellen. Lapsettomalla viikolla vanhempi ehtii levätä, ladata akkuja ja sitten taas lapsiviikolla on täysipäiväistä lapsiarkea. Ei tähän ihan heti tee mieli ketään houkutella, en jaksaisi taas parisuhdepelejä ja -kiemuroita. Huolehdin vain itsestäni ja lapsistani, hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun mielestä yksin on parempi kuin huonossa suhteessa! ja sä unohdit nyt ap yhden erotavan, etkö ole huomannut palstallakin usein siitä avaudutaan? jep, vaihdetaan lennossa kumppania... minusta törkeä tapa mutta kai se kertoo juuri siitä yksin jäämisen pelosta.

Vierailija
4/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että jos joku löytyy se on parempi kuin entinen.

Itse olin 3v yksin (lasten kanssa) eron jälkeen ja löysin sitten täydellisen kumppanin itselleni. Nyt oltu yhdessä lähes 20v ja edelleen onnellisia. Mä elän mielelläni parisuhteessa ja olen rakastettu ja haluttu, en katkeroitunut erosta. Lisäksi hyvä seksi on mulle tosi tärkeää mutta en haluaisi vongata sitä baareista. Parempi siis näin:)

Vierailija
5/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:10"]

Siis eivät kaikki eron jälkeen edes etsi uutta suhdetta. Ja eivät kaikki, jotka parempaa suhdetta etsivät, sitä tule löytämään.

ehkä olisi parempi miettiä onko elämä parempaa nykyisessä liitossa vai yksin.

[/quote]

Juuri näin minä olen aina tehnytkin! Se parempi sitten löytyy jos on löytyäkseen.

Vierailija
6/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen pitää opetella olemaan yksin, vain niin voi se parempi löytyä. Muuten retkahtaa johonkin samankaltaiseen uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi